شمانیوز
شما نیوز

پایتخت 6 | احمد مهران فر قسمت های سانسور شده پایتخت را لو داد + عکس

احمد مهران فر با انتشار پستی در اینستاگرام قسمت های حذف شده و سیاسی پایتخت را منتشر کرد .

پایتخت 6 | احمد مهران فر قسمت های سانسور شده پایتخت را لو داد + عکس

احمد مهران فر با انتشار پستی در اینستاگرام قسمت های حذف شده و سیاسی پایتخت را منتشر کرد . در ادامه ی این مطلب پست احمد مهران فر بازیگر نقش ارسطو در سریال پایتخت را می بینید :

 

WhatsApp Image 2020-03-28 at 1.35.28 AM

 

WhatsApp Image 2020-03-28 at 1.35.25 AM

 

تنابنده: سریالِ سانسور شده را سانسور کردند!

 
محسن تنابنده از سانسور سریال پایتخت انتقاد کرد

 عوامل «پایتخت» برای بار دوم نسبت به سانسور این مجموعه توسط صدا و سیما اعتراض کردند. محسن تنابنده و آزش عباسی(نویسنده) با انتشار متن‌هایی از حذفیات قسمت هشتم از فصل ششم این سریال خبر دادند.

محسن تنابنده نوشت:«میان پایتخت ما وپایتختی که میبینید تفاوت از زمین تا آسمان است. حتی نسخه سانسور شده رو هم سانسور میکند»

 

خبرداغ " : سحردولتشاهی با پیمان قاسمخانی ازدواج کرد ؟! + عکس دونفره

 

انتقاد محسن تنابنده از سانسور سریال پایتخت

 

آرش عباسی نویسنده این سریال هم نوشت:«هر جایی که می‌بینم دیالوگ های پایتخت حذف شده زمانی به خودم میام که تیتراژ آخر دارد پخش میشه. سانسور مثل خون در رگ ما جاری ست. نویسنده به طور ذاتی آموخته است که برای روی صحنه رفتن،روی پرده رفتن یا روی صفحه رفتنِ اثرش ، خودش باید و باید و باید اولین سانسورچی باشد. دو راه بیشتر هم ندارد یا باشد یا کار نکند.ما راه دوم را نرفتیم برای همین راه اول را با همه‌ی زخم هایش انتخاب کردیم.پس به این زخم نمک نپاشید»

احمد مهرانفر و بهرام افشاری، بازیگران سریال پایتخت به سانسورهای بیش از حد این سریال توسط صدا و سیما اعتراض کردند.

 

گلایه ارسطو و بهتاش از سانسور سریال پایتخت

گلایه ارسطو و بهتاش از سانسور سریال پایتخت

 

هومن حاجی عبدالهی پایان پایتخت را لو داد 

امسال نهمین سال حضور سریال پایتخت در قاب تلویزیون مردم ایران است. این سریال که نخستین بار در سال ۱۳۹۰ از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد اکنون به فصل ششم خود رسیده است. این سریال طی این سال ها به سریالی محبوب در بین بینندگان تلویزیونی تبدیل شده و بدون اغراق می‌توان آن را از محبوب‌ترین و پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیونی کشورمان دانست.

 

یکی از بازیگران این سریال، هومن حاجی عبداللهی مجری و بازیگر کشورمان است. عبداللهی در این سریال نقش رحمت را ایفا می کند که نقشی محبوب در میان بینندگان تلویزیونی است. او در این فصل از سریال پایتخت قرار بود با همسر بهبود ازدواج کند که پس از محرز شدن زنده بودن بهبود و بازگشت او از آفریقا مراسم ازدواجش لغو شد. حاح عبداللهی با اشاره به این اتفاق پستی در اینستاگرام خود منتشر کرد. او در این پست طنز با انتشار عکسی از خود نوشت: « کیس مناسب برای ازدواج با جهیزیه کامل. فکر کنم امشب همه دلشان برای رحمت سوخت اما منتظر ماجراهای خوب باشید.»

پست جالب هومن حاج عبداللهی درباره سریال پایتخت

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶۷۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • مهدی

    بازیگران این فیلم واقعأ دیگه شورشو درآوردن!! این دیگه چه وضعیه هر کدوم یک گوشه فیلمو لو میده مگه رفتار حرفه ای بلد نیستند اینا؟؟حیف از این همه محبوبیت که تلویزیون نصیب این تیپ آدما میکنه!!!!

  • علی

    اخه اگه بعضی دیالوگهای شما رو سانسور نکنند که شما سلبریتیهای از خود راضی به اعتقادات مردم و به اخلاق ومعرفت مردم رحم نمیکنید .

  • مجید

    خجالت خیلی خوبه ، البته ریاست خیلی بهتره.

  • Nastaran

    خیلی خبر خوبی بود که مارا از سانسوری ها آگاه کردید مرسی

  • ناشناس

    خوب که چی شمارو چه به سیاست ای خدا یک وزیر ارشاد درست حسابی بیاد رو کار و این دولبریتی های تازه به دوران رسیده رو ادب کنه امین

  • میثم

    حالا نمیشه این بازیگرایی ک تلویزیون و مردم بزرگشون کردن،توی هر چیزی خودشونو قاطی نکنن،محسن تنابنده ک خودشو خیلی واسه همه گرفته والا...