شمانیوز
شما نیوز

پایتخت ۶| اعتراض‌ شدید تنابنده و مهرانفر به سانسور + عکس

این شب‌های خودقرنطینگی که سریال پایتخت پخش می‌شود مثل هر سال استقبال از این سریال قابل مقایسه با دیگر برنامه‌های صداوسیما نیست. نشان به آن نشان که به گفته مسئولین در زمان پخش پایتخت ۶ مصرف اینترنت نیز در کشور کاهش پیدا می‌کنند البته پایتخت به همان میزان که پربازدید است، پرحاشیه نیز هست، سانسور بخش‌هایی از این سریال صدای عوامل آن را در آورده است.

 پایتخت ۶| اعتراض‌ شدید تنابنده و مهرانفر به سانسور + عکس

به گزارش شمانیوز به نقل از فرارو- پایتخت مثل همیشه حاشیه زیاد داشته، بیش از همه بحث سانسور در این باره مطرح شده و محسن تنابنده و احمد مهرانفر به شدت به رویکرد صداوسیما انتقاد کرده اند.

به گزارش فرارو، شب گذشته و بعد از پخش قسمت هشتم سریال پایتخت که گویا دوباره بخش‌‌هایی از این سریال سانسور شده بود محسن تنابنده و آرش عباسی (نویسنده) نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.

محسن تنابنده در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «میان پایتخت ما و پایتختی که می‌بینید، تفاوت از زمین تا آسمان است. حتی نسخه سانسور شده را هم سانسور می‌کنند.»

پایتخت 6

آرش عباسی نویسنده پایتخت نیز در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «دقیقا هرجایی که می‌بینم دیالوگ‌های پایتخت حذف شده،‌ زمانی به خودم میام که تیتراژ آخر داره پخش می‌شه. سانسور مثل خون در رگ ما جاری است. نویسنده به‌طور ذاتی آموخته است که برای روی صحنه رفتن، روی پرده رفتن یا روی صحنه رفتن اثرش، خودش باید و باید و باید اولین سانسورچی باشد. دو راه بیشتر هم ندارد. یا باشد یا کار نکند. ما راه دوم را نرفتیم، برای همین راه اول را با همه‌ی زخم‌هایش انتخاب کردیم. پس به این زخم نمک نپاشید.»

اما کدام صحنه و دیالوگ‌ها از سریال پایتخت سانسور شده است؟

احمد مهران فر با انتشار پستی در اینستاگرام دیالوگ‌های حذف شده پایتخت را منتشر کرد و آن طور که مشخص است قسمت‌های حذف شده مربوط به انتقاد از نمایندگان مجلس است.
 
پایتخت 6


البته سانسور و حذف سکانسی‌هایی از پایتخت فقط مربوط به قسمت هشتم این سریال نبود و سانسورها از همان قسمت اول این سریال آغاز شد، جایی که مسئولان صداوسیما سکانس بوسه‌ی «بهروز» بر گونه «هما» را در بازپخش قسمت اول این سریال از شبکه تماشا حذف کردند!
پایتخت 6
 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied