شمانیوز
شما نیوز

عکسهایی از ازدواج دوم محسن تنابنده لورفت + جزئیات

در فضای مجازی شایعه شده است که محسن تنابنده برای دومین بار ازدواج کرده است که این شایعه حقیقت ندارد و محسن تنابنده یکبار بیشتر ازدواج نکرده است و نام همسر او نیز روشنک گلپا است .

عکسهایی از ازدواج دوم محسن تنابنده لورفت + جزئیات

خبرنگار شمانیوز نوشت: در فضای مجازی شایعه شده است که محسن تنابنده برای دومین بار ازدواج کرده است که این شایعه حقیقت ندارد و محسن تنابنده یکبار بیشتر ازدواج نکرده است و نام همسر او نیز روشنک گلپا است .

 

کمتر کسی از مخاطبان تلویزیون پیدا میشود که محسن تنابنده نقی معمولی سریال پایتخت را نشناسد. محسن تنابنده بازیگر، نویسنده و کارگردان کشورمان سینما و تلویزیون است که بازیگری را با تئاتر از سال 71 آغاز کرد.

این هنرمند کشورمان بازیگری در سینما را با فیلم دانه های برف در سال 82 و بازی در تلویزیون را سریال زندگی به شرط خنده آغاز و با ساخت فیلم گینس و بعد از آن قسم پا به عرصه کارگردانی گذاشت.

 

محسن تنابنده چند سالی است که به جرگه متاهلین پیوسته و یک پسر به نام نامی دارد که بهمن ماه سال 96 متولد شد. روشنک گلپا همسر محسن تنابنده است که این هنرمند در بهمن ماه سال 94 با انتشار تصاویری از مراسم عقدش خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کرد.

 

سز

 

 

zdf

 

157034654

 

dsg

 

Capture

 

بس

 

 

بیوگرافی محسن تنابنده

  • نام :محسن
  • نام خانوادگی :تنابنده
  • تاریخ تولد :1354
  • تحصیلات :فارغ التحصیل رشته بازیگری 
  • همسر:روشنک گلپا

 

زندگی شخصی محسن تنابنده

محسن تنابنده متولد سال 1354  فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه هنر و معماری است. او فیلم نامه نویس و بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است. و همه او را با بازیگر نقش نقی در سریال نوروزی پایتخت می شناسند.

 

یظرظ

 

 

محسن تنابنده در سریال پایتخت

او می گوید:من قبل از اینکه دانشجوی رشته بازیگری بشوم، بهترین بازیگر جشنواره دانشجویی شدم. از کودکی که در آمفی تئاتر پیکان شهر نقش کرم دندان را بازی می کردم تا امروز که کمی در دنیای بازیگری مطرح شده ام، حال و هوایم عوض نشده است. همیشه به فکر تحقیق و پژوهش و بازی کردن و کودکی کردن هستم.

 

 

خیلی منطق و فلسفه و مسائل اینچنینی برایم جدی نبوده است. همیشه دوست داشته ام بازی بازی کنم و خوش بگذرانم. اما در طول این سال ها یکی دو نفر تاثیرات زیادی بر من داشته اند؛ مهمترین آنها حامد محمد طاهری است. به اعتقاد من او در مقایسه با تمام کسانی که من می شناسم تصورات عمیق تری نسبت به بازیگری دارد. بخشی از تجربه های ما در یک گروه تئاتری به سرپرستی او، تجربه های موفقی نبود اما ما باهم در مورد شکل و شیوه های مختلف بازیگری بسیار زیاد با هم کار کردیم و او تاثیرات عمیقی در من گذاشت.

 

 

بعد از او علیرضا نادری در مورد نگاه به قصه و طراحی یک قصه خوب، پرداخت یک شخصیت و حتی معنی هرکدام از این موارد، تاثیر زیادی بر من گذاشت، هر چند که هنوز هم خودم را فرزند خلفی برای علیرضا نادری نمی دانم. چون من به متن به عنوان یک بازیگر نگاه می کنم و هنوز نگاه مستقلی به فیلمنامه و شکل دادن به آن ندارم. 

 

mohsen-tanabandeh-namakstan.ir-10

 

فعالیت بازیگری محسن تنابنده 

او در بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر در سال 1386 برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم استشهادی برای خدا شد.

 

تنابنده در بیست و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نفش اول مرد را برای بازی در فیلم های سنگ اول و هفت دقیقه تا پائیز به دست آورد.

 

mohsen-tanabandeh-namakstan.ir-10

 

 

محسن تنابنده در فیلم سنگ اول 

محسن تنابنده از سال 1390 نویسندگی و بازیگری سریال پایتخت را شروع کرد و تا سری چهارم پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم به همکاری اش ادامه داده است. این سریال در سه سری ایام نوروز از شبکه اول پخش شد و سری چهارم آن در ایام رمضان 94 از شبکه اول سیما روی آنتن میرود.

 

mohsentanabande03

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۰۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • رهگذر

    این مگه شوهر زن امیر جعفری نیس؟

    • ناشناس

      اسکل اون تو فیلم بود

  • سمانه

    به جهنم به درک به ما چه