شمانیوز
شما نیوز

ساعت و زمان پخش فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد

همزمان با آغاز نوروز و نوشدن طبیعت، شبکه‌های سیما بیش از ۱۴۰ فیلم سینمایی ایران و جهان و همچنین پویانمایی را به روی آنتن می‌برند. شبی که ماه کامل شد ساعت ۱ بامداد سه‌شنبه شبکه نمایش روی انتن خواهد رفت

ساعت و زمان پخش فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد

به گزارش شمانیوز و به نقل از ایسنا:  با اعلام ساعت پخش ۱۴۰  فیلم‌ نوروزی به تفکیک شبکه‌ها اسامی مهمترین‌های آن‌ها را به شرح زیر اعلام کرد:

 

«شبی که ماه کامل شد»، «تختی»، «آسمان هشتم» و «زندانی‌ها» از جمله فیلم های ایرانی و «آگهی ترحیم»، «اسرار رسمی» و «توگو» از جمله فیلم‌های خارجی است که در ایام نوروز از شبکه یک سیما پخش می‌شود. فیلم‌های شبکه یک سیما هر روز در ایام  نوروز ساعت ۱۱ پخش می‌شود.

 

خبرداغ : فیلم لورفته از مراسم عروسی لاکچری بهاره رهنما در قصر + عکس های نامتعارف

 

شبکه دو سیما هم فیلم‌های ایرانی «شکلاتی»، «پیشونی سفید ۳»، «هفت معکوس» و فیلم‌هایی از سینمای جهان همچون «ماشین دیوانه»، «بازگشت برنادت» و «عصر یخبندان ۵» را برای تعطیلات نوروز پخش می‌کند. ساعت پخش فیلم‌های این شبکه ۱۷ خواهد بود.

 

 شبکه سه سیما هم در ساعت ۱۵:۳۰ فیلم‌های مطرحی از سینمای ایران و چهان از جمله «سرو زیر آب»، «سرخ‌پوست»، «ایران»، «شاهد نامرئی»، «مسابقه بزرگ» و «تقلب» را پخش می‌کند.

 

 

خبرداغ : شهاب حسینی از همسرش جدا شد + علت طلاق

 

شبکه چهار سیما برای نوروز ۹۹، ۱۶ فیلم از آثار برتر سینمای ایران و جهان را در ژانرهای کمدی، خانوادگی، حادثه‌ای، علمی و تخیلی و ... به مخاطبان عرضه می‌کند. ساعت پخش فیلم‌ها ساعت ۲۰:۳۰ هر شب است. «بر سر دروازه ابدیت»، «سکوت»، «جنگ جریان» و «دانکرک» از جمله فیلم‌های نوروزی شبکه چهار است.

 

شبکه پنج سیما برای نوروز ۹۹، ۱۷ فیلم سینمایی از آثار برتر سینمای ایران و جهان را در ژانرهای کمدی، خانوادگی، حادثه‌ای، علمی و تخیلی و ... برای مخاطبان خود تدارک دیده است که در ساعات ۱۰ صبح و ۱۳:۳۰ از آنتن این شبکه پخش می‌شود. «اکسل» و «آشوب در زندان»، فیلم سینمایی طنز «بازیگر قانون» و «ده دقیقه گذشت» از جمله فیلم‌های نوروزی شبکه پنج است.

 

شبکه نمایش هم با فیلم‌هایی در ساعت‌های ۲۳ و ۱ بامداد مهمان مخاطبان خواهد بود. «هر چی خدا بخواد»، «ایستاده در غبار»، «گودزیلا: پادشاه هیولاها»، «مردان سیاه‌پوش: بین الملی»، «افسانه مرواریدهای ناگا» و «قصر رویایی» از جمله فیلم هایی هستند که در این ایام روی آنتن نمایش می‌روند.

 

شبکه افق هم از اول فروردین تا پایان تعطیلات نوروز در ساعت ۱۵ فیلم‌های «مظنونین همیشگی»، «در جست و جوی خوشبختی»، «پچ آدامز»، «مردی بدون گذشته» و .. را نمایش می‌دهد.

 

همچنین کودکان می‌توانند «مدرسه خرگوش‌ها نگهبانان تخم مرغ طلایی»، «هاچیپو»، «افسانه ربات‌ها»، «پسر کیهان‌نورد» و ... را در ایام نوروز از شبکه کودک تماشا کنند.

 

 همچنین شبکه‌های کودک در ساعت ۱۴ و امید در ساعت ۱۷:۴۵ فیلم‌های سینمایی مخصوص کودکان و نوجوان را ‌پخش خواهند کرد.

 

همراه با فیلم های سینمایی دوشنبه ۱۱فروردین

چگونه اژدها‌های خود را آموزش دهیم ساعت ۱۰:۳۰ شبکه پنج

ماشین دیوانه ساعت ۱۱ شبکه نمایش

رفقای خوب ساعت ۱۱ شبکه یک

میلیونر زاغه‌نشین ساعت ۱۳ شبکه نمایش

خشم ساعت ۱۳:۳۰ شبکه پنج

مانو بادخورک کوچک ساعت ۱۴ از شبکه کودک

سیمبا ساعت ۱۵:۳۰ شبکه سه 

سر پر از عسل ساعت ۱۷ شبکه دو

تپلی و من ساعت ۱۷:۴۵ شبکه امید

هابیت ۲ قسمت اول ساعت ۱۹ شبکه نمایش

مهندس باب ساعت ۲۰ از شبکه کودک

شهر دروغ‌ها ساعت ۲۰:۳۰ شبکه چهار

خواهران غریب ساعت ۲۱ شبکه نمایش

مرد دو گانه ساعت ۲۳ شبکه نمایش

شبی که ماه کامل شد ساعت ۱ بامداد سه‌شنبه شبکه نمایش

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied