شمانیوز
شما نیوز

شایعه | جنجال ازدواج مجدد ترانه علیدوستی با مانی حقیقی + عکس

هر کسی که شهرت را دوست دارد، باید توان مواجه شدن با شایعات را هم داشته باشد. البته تعدادی از سلبریتی ها با اعمال و گفتار یا مکان هایی که در آنها حضور پیدا می کنند خودشان به شایعات دامن می زنند.

شایعه | جنجال ازدواج مجدد ترانه علیدوستی با مانی حقیقی + عکس

خبرنگار شمانیوز نوشت: شایعه و شهرت دو جزء جدانشدنی از هم هستند. چه بسیارند افرادی که فقط به واسطه مشهور و معروف شدن وارد عرصه های هنری می شوند و بعد از ورود تازه می فهمند که شهرت با تمامی جذابیت هایش چقدر می تواند زندگیشان را سخت و آزار دهنده کند.

 

خبرداغ : عاشقانه های نامتعارف ریحانه پارسا و همسرش لورفت + عکس بی حجاب

 

 

درست است که تعدادی از سلبریتی ها با اعمال و گفتار یا مکان هایی که در آنها حضور پیدا می کنند خودشان به شایعات دامن می زنند، اما بسیاری از این حواشی توسط افرادی معلوم الحال ساخته می شود و  می توان گفت دیگر برای همه عادی شده که خبر مرگ یا ازدواج یا طلاق و یا مانند این ها برای یک سلبریتی منتشر شود.

 

 

"پایگاه خبری شمانیوز صحت و سقم این خبر را تائید و یا تکذیب نمی کند"

 

J8rquW4N59Pf

 

 

مانی حقیقی و ترانه علیدوستی 

 

در چند پرونده می خواهیم شایعاتی که برای هنرمندان سینما و تلویزیون ساخته شده را دسته بندی کنیم و به نمونه هایی از شایعات معروف هم اشاره ای داشته باشیم. در ادامه پرونده قبل:

یکی دیگر از شایعات مربوط به هنرمندان شایعه حضور آنها در پارتی های شبانه است که گاهی اوقات با اعلام نام مخفف در خبرگزاری ها، گمانه زنی ها درباره نام بازیگر مربوطه به جاهای باریک می کشد و تعداد زیادی از هنرمندان را درگیر این حاشیه می کند. در سال های اخیر هم برخی هنرمندان به طور تلویحی به برگزاری اینگونه مهمانی ها و تقسیم نقش و باندبازی اشاره کرده اند.

 

 

 

بیوگرافی ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی یکی از بازیگران ایرانی است. او متولد ۲۲ دی سال ۶۲ از تهران می باشد. تحصیلات ترانه علیدوستی، دیپلم کامپیوتر است. او در دوران دبیرستان در رشته تجربی تحصیل کرده است.

1080P-3D-Images-For-Desktop-620x349

 

 

خانواده ترانه علیدوستی

نادره حکیم الهی

مادر ترانه علیدوستی، نادره حکیم الهی نام دارد که در زمینه مجسمه سازی و سنگ تراشی فعالیت دارد.

نادره حکیم الهی مادر ترانه علیدوستی

پویان علیدوستی

ترانه علیدوستی فقط یک برادر داشته است که در سال ۸۳ در جریان اتفاقات چهارشنبه سوری به دلیل منفجر شدن مواد محترقه از دنیا رفته است. نام برادر ترانه علیدوستی ، پویان است.

حمید علیدوستی

پدر ترانه علیدوستی، حمید علیدوستی نام دارد که یکی از بازیکنان پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران می باشد و اکنون نیز به عنوان مربی در تیم های فوتبال ایران فعالیت می کند.

حمید علیدوستی پدر ترانه علیدوستی

 

laptop_3-t2

 

آغاز فعالیت های هنری ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی فعالیت های هنری خود را از دوران نوجوانی آغاز کرده است. او زمانی که به دبیرستان می رفته، در هنرستان موسیقی ثبت نام کرده است و در کلاس های آموزش کلارینت و همچنین آموزش پیانو شرکت کرده است. مدتی بعد از آن به بازیگری روی آورد و در کلاس های بازیگر امین تارخ شرکت کرد.

 

آغاز شهرت ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی اولین کار بازیگری خود را در سینما شروع کرد. همانطور که می دانید اولین فیلم او، من ترانه ۱۵ سال دارم نام دارد. او این فیلم را در سال ۷۹ بازی کرد. نحوه انتخاب ترانه علیدوستی در فیلم من ترانه ۱۵ سال دارم اینطور بوده است که گروه کارگردانی این فیلم برای انتخاب بازیگر نقش ترانه پرنیان به آموزشگاه امین تارخ مراجعه کرده اند و ترانه علیدوستی بعد از انجام تست بازیگری، برای این نقش و این فیلم انتخاب شد و به این ترتیب به صورت حرفه ای وارد دنیای بازیگری و سینما شد.

ترانه علیدوستی به خاطر بازی درخشانی که در این فیلم داشت، شهرت زیادی به دست آورد و توانست جایزه های داخلی و خارجی زیادی به خاطر بازی در این فیلم کسب کند. گفتنی است که موضوع این فیلم در آن سال ها بسیار مورد توجه قرار گرفت.

بازی ترانه علیدوستی در تلویزیون

تنها سریالی که ترانه علیدوستی بازی کرده، سریال شهرزاد است که این سریال از شبکه نمایش خانگی پخش شد و همانطور که می دانید مورد استقبال زیاد مردم قرار گفت. این سریال از سال ۹۲ تا ۹۷ در سه فصل ساخته شد. کلیت داستان این سریال نیز در مورد یک دختر دانشجوی پزشکی است که شرایط زندگی خانوادگی و همچنین زندگی عشقی او در طی کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲ دچار تغییرات زیادی شد و اتفاقات زیادی را رقم زد.

همچنین بخوانید:  امین تارخ: بیوگرافی و زندگی نامه / امین تارخ و همسرش و فرزندان + عکس

ترانه علیدوستی به جز سریال شهرزاد در هیچ سریال دیگری بازی نکرده است. او معتقد است بازی در تلویزیون و سریال یک خیانت فرهنگی محسوب می شود چرا که همه سریال هایی که از تلویزیون پخش می شوند به دلایل غیرمنطقی دچار تغییرات محسوسی می شود.

شغل دوم ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی تسلط کاملی بر زبان انگلیسی دارد و در زمینه ترجمه فعالیت می کند و مترجم ادبی می باشد. ترانه علیدوستی با ترجمه کتاب رؤیای مادرم توانست جایزه ادبی پروین اعتصامی را از بخش ادبیات داستانی به دست آورد. همچنین در نوزدهمین جشنواره کتاب فصل به خاطر همین کتاب شایسته تقدیر شد. مولف کتاب رؤیای مادرم، آلیس منرو است.

کتاب دیگری که ترانه علیدوستی ترجمه کرده، تاریخ عشق نام دارد. این کتاب با استقبال بی نظیر مردم مواجه شد و در سال ۹۵ عنوان پرفروش ترین کتاب سال را به خود اختصاص داد. مولف کتاب تاریخ عشق، نیکول کراوس است.

 

ازدواج ترانه علیدوستی / ترانه علیدوستی و همسرش علی منصور

ترانه علیدوستی در سال ۹۰ با شخصی به نام علی منصور ازدواج کرد. همسر ترانه علیدوستی فعالیت های غیرحرفه ای در زمینه بازیگری دارد.

ترانه علیدوستی و همسرش علی منصور / همسر ترانه علیدوستی / ازدواج ترانه علیدوستی

دختر ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی و همسرش علی منصور در سال ۹۲ صاحب دختری به نام حنا شدند.

 

 

Wallpapers-HD-1080P-3D-Download-620x349

1080P-3D-Images-For-Desktop-620x349

 

 

حواشی و شایعات ترانه علیدوستی و همسرش علی منصور

ترانه علیدوستی نیز مانند بسیاری از همکاران خود با حواشی و شایعات زیادی مواجه است. گفته شد که علی منصور همسر ترانه علیدوستی مقیم لندن می باشد و تاجر است در صورتی که او مدتی پیش فارغ التحصیل شده است و فعالیت های کوتاهی در زمینه بازیگری دارد.

 

مسلط شدن ترانه علیدوستی بر زبان انگلیسی و زبان آلمانی

ترانه علیدوستی در مورد نحوه تسلطش بر زبان های انگلیسی و آلمانی می گوید که پدرش در سال ۶۵ تا ۶۷ در یکی از باشگاه های آلمان بازی می کرد به همین دلیل ترانه علیدوستی از سن ۳ تا ۶ سالگی را در آلمان بوده است و به همین خاطر همزمان با فراگیری زبان فارسی، زبان آلمانی را نیز فرا گرفته است. تسلط بر زبان آلمانی نیز باعث شد کم کم زبان انگلیسی را یاد بگیرد و بر انگلیسی نیز مسلط شود. او می گوید که به جز شرکت در کلاس های سطح مبتدی انگلیسی در دوران دبیرستان و نوجوانی، در هیچ کلاس زبانی شرکت نکرده است و به صورت خودآموز زبان را یاد گرفته است.

نویسندگی ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی در زمینه نویسندگی نیز فعالیت می کند. او تاکنون داستان های کوتاه زیادی نوشته است و همچنین نقدهای گوناگونی را در نشریات و روزنامه هایی مانند شرق منتشر کرده است. وبلاگ شخصی ترانه علیدوستی به خاطر انتشار مطلبی به طرفداری از اصغر فرهادی برای حمایت از هنرمندان دگراندیش در سال ۲۰۱۰ فیلتر شد و بعد از مدتی کلا از بایگانی بلاگفا حذف شد. ترانه علیدوستی بعد از آن وبلاگ جدیدی راه اندازی کرد که این وبلاگ در حال حاضر به فعالیت خود ادامه می دهد.

179177_359

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied