شمانیوز
شما نیوز

ساعت و زمان پخش سری جدید «نون.خ»

فصل دوم «نون.خ» از ۲۰ فروردین هر شب ساعت ۲۲:۰۰ به روی آنتن شبکه یک می رود.

ساعت و زمان پخش سری جدید «نون.خ»

به گزارش شمانیوز و به نقل از خبرانلاین: فصل دوم «نون.خ» که به عنوان سریال رمضانی شبکه یک سیما معرفی شده است، از چهار ماه گذشته وارد مرحله پیش تولید شده و تا دو هفته دیگر به کارگردانی سعید آقاخانی در کرمانشاه کلید خواهد خورد.

با حضور مدیر شبکه یک و استاندار کرمانشاه، تفاهم‌نامه همکاری برای تولید فصل جدید مجموعه «نون.خ» به کارگردانی سعید آقاخانی امضا شد.

استاندار کرمانشاه در نشست امضای تفاهم‌نامه همکاری تولید فصل دوم مجموعه تلویزیونی «نون.خ» گفت: «ما در دولت در تلاشیم تا اورامانات را ثبت جهانی کنیم و فیلمبرداری فصل دوم «نون خ» در این منطقه می‌تواند موجب تسریع در این مهم شود.»

مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری تولید فصل دوم مجموعه تلویزیونی «نون.خ» امروز دوشنبه (۲۰ آبان) با حضور مدیر شبکه یک، استاندار کرمانشاه و برخی مدیران سیما برگزار شد.

مجید زین‌العابدین گفت: «ما در نوروز ۹۸ خیلی خوب توانستیم رسوم و آداب مردم خونگرم کرد را در سریال «نون.خ» به تصویر بکشیم همانطور که در سریال پایتخت هم با مقبولیت مردمی مواجه شدیم. شاید در برنامه‌های مختلف تلویزیون تصاویر خوبی از مردم کردنشین نمایش داده شده باشد اما هیچ برنامه‌ای مانند سریال «نون.خ» نتوانست به خوبی هویت هموطنان کرد را بازنمایی کند. امیدواریم فصل دوم از لحاظ کیفی و محتوایی جذاب تر باشد.»

 

در ادامه مهدی فرجی، تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «نون.خ» با ابراز خرسندی از این که شرایط امضای تفاهم نامه تولید فصل دوم هم از سوی شبکه یک و هم استانداری کرمانشاه فراهم شده است، یادآور شد: «ما از چهار ماه قبل وارد مرحله پیش تولید فصل دوم شده‌ایم و به همراه تیم تولید، لوکیشن های مورد نظر هم انتخاب شده است.»

او افزود: «بر اساس پیش‌بینی‌ها، تا دو هفته آینده کار فیلمبرداری کلید خواهد خورد و دو ماه در استان کرمانشاه طول خواهد کشید. این سریال در بهترین زمان یعنی ماه مبارک رمضان سال ۹۹ پخش خواهد شد و امیدوارم در ۲۵ شبی که این مجموعه روی آنتن می رود، بتوانیم حق مطلب را ادا و رضایت مخاطبان را جلب کنیم.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied