شمانیوز
شما نیوز

سحر قریشی | انگشتر ست سحر قریشی و مهدی طارمی! + عکس

در روزهایی که گذشت عکس سحر قریشی با یک انگشتر عجیب که قبلا هم در دست مهدی طارمی دیده بودیم جنجال به پا کرد و به شایعه ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی دامن زد.

سحر قریشی | انگشتر ست سحر قریشی و مهدی طارمی! + عکس

سحر قریشی  متولد ۱۳۶۶ است. اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم «لج و لجبازی» به کارگردانی سید مهدی برقعی بود. در بازی در سریال دلنوازان به شهرت رسید. سحر قریشی تنها یک برادر دارد. رنگ های مورد علاقه سحر قریشی مشکی، آبی و قرمز است. سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند. برای سحر قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد.

 

خبرداغ : تجاوز به زن جوان روی تخت بیمارستان + عکس

 

 

 

انگشتر سحر قریشی

شایعه ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی از آن جایی شروع شد که این فوتبالیست و بازیگر مشهور در دوحه قطر با هم دیده شدند و ویدئو آن در فضای مجازی خیلی زود دست به دست شد. هرچند این دو سلبریتی در خصوص ماجرای ازدواجشان تا به امروز سکوت کرده بودند ولی سحر قریشی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش (که البته خیلی زود آن را حذف کرد) به شایعات قوت بخشید. در این عکس سحر قریشی انگشتری به دست دارد که مشابه آن را پیشتر در دست مهدی طارمی دیده بودیم.

 

خبرداغ : ویدیوی لورفته و نامتعارف رقص پگاه اهنگرانی با اقای بازیگر + فیلم و عکس

 

انگشتر سحر قریشی

سحر قریشی و مهدی طارمی

 

چنان که حالا سایت خبرگزاری فوتبال ایران خبری منتشر کرده‌اند مبنی بر این‌که مهدی طارمی پست مربوط به تولد سحر قریشی که توسط شیما مرزی منتشر شده بود را لایک کرده است

شیما مرزی چند وقت پیش با سحر قریشی به بهانه دیدن بازی پرسپولیس در برابر الهلال به امارات سفر کرده بود؛ استادیومی که طارمی در آن در قالب تیم پرسپولیس بازی کرد.

 

انگشتر سحر قریشی

عکس سحر قریشی و مهدی طارمی

 

 

پست بارگذاری شده از سوی شیما مرزی به بهانه تولد سحر قریشی توسط مهدی طارمی لایک شده است!

انگشتر سحر قریشی

تولد سحر قریشی

 

سحر قریشی حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد. بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید، اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم «لج و لجبازی» به کارگردانی سید مهدی برقعی بود.

 

233351_357

 

او در سال 1388 با بازی در فیلم لج و لجبازی به تهیه کنندگی آقای زبر دست و کارگردانی سیدمهدی برقعی وارد عرصه سینما شد. سحر قریشی توسط سارا خوئینی ها برای بازی در این فیلم انتخاب شد که سرآغاز ورود سحر قریشی به سینما و تلویزیون شد.

 

سحر قریشی از طریق سیاوش خیرابی به سهیلی زاده معرفی شد و آقای سهیلی زاده برای نقش یلدا او را انتخاب کرد. او بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید.

 

41e434a5-b896-420f-941d-16b06c444f93

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۸۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied