شمانیوز
شما نیوز

فیلم های سینمایی روز جمعه ۱۵ فروردین ۹۹ + ساعت پخش

شبکه‌های تلویزیون در پانزدهمین روز فروردین‌ماه ۱۳۹۹، فیلم‌هایی از سینمای جهان و ایران، روی آنتن می‌برد.

فیلم های سینمایی روز جمعه ۱۵ فروردین ۹۹ + ساعت پخش

به گزارش شمانیوز و به نقل از تسنیم: در روز جمعه 15 فروردین 99 همراه با فیلم های سینمایی شبکه‌های سیما باشید. شبکه‌های یک، دو، سه ، چهار، نمایش، امید، کودک، افق، جام جم و شما با فیلم‌های سینمایی جدید از سینمای ایران و جهان و فیلم های آرشیوی در ایام نوروز، همراه بینندگان خواهند بود.

 

فیلم‌های سینمایی در نوروز 1399 به تفکیک شبکه به شرح زیر است:

شبکه یک هر روز ساعت 11

شبکه دو هر روز ساعت 17 و 8 و 1:30 بامداد (مهیج و پویانمایی آرشیوی )

شبکه سه هر روز ساعت 15:30

شبکه چهار هر روز 20:30

شبکه پنج هر روز ساعت 10 و 13:30

شبکه نمایش هر روز 23 و 1 بامداد و ساعات 11 ، 13 ، 19 ، 21 ، (با تایتل سینمایی خانوادگی، شاخص سینمای جهان، دنباله دار و شاخص سینمای ایران)

شبکه امید هر روز ساعت 17:45

شبکه کودک هر روز 14

شبکه افق هر روز 15

"اسرار رسمی" به شبکه یک رسید

فیلم سینمایی «اسرار رسمی» به کارگردانی «گوین هود» جمعه 15 فروردین ماه ساعت 11 از شبکه یک سیما پخش می‌شود. این فیلم درام محصول 2019 انگلیس و آمریکا با بازی کیرا نایتلی، مت اسمیت، رالف فاینز و متیو گود است که داستان کاترین گان را روایت می کند. ماجرای یک افشاگر بریتانیایی که اطلاعاتی راجع به یک عملیات جاسوسی غیرقانونی آژانس امنیت ملی آمریکا که برای حمله به عراق بود را به مطبوعات داد.

"شیر"و "همانند یک دختر بتاز"روی آنتن شبکه 2

فیلم سینمایی «شیر» به کارگردانی «گارت دیویس» جمعه 15 فروردین ماه ساعت 1:30 بامداد از شبکه دو سیما پخش می‌شود. در این فیلم با بازی دِو پتال، نیکول کیدمن و رونی مارا خواهیم دید: گودو و شیرو دو برادر نوجوان و خردسال با جمع آوری ذغال سنگ به همراه خواهر و مادرشان در خانواده ای بسیار فقیر در یکی از روستاهای دورافتاده هند به نام گانش زندگی می‌کنند. در یکی از شب ها گودو تصمیم می گیرد برای جمع اوری ذغال سنگ بیشتر با قطار به بیرون شهر برود و در این بین شیرو نیز با او همراه می‌شود. وقتی به ایستگاه مقصد می رسند شب شده و شیرو خوابش می برد گودو از او می خواهد تا در ایستگاه بخوابد تا او برگردد. شیرو وقتی بیدار می‌شود نیمه شب شده و هیچ خبری از گودو نیست. از این پس شاهد اتفاقات و حوادثی هستیم که برای شیرو رخ می‌دهد و ...

فیلم سینمایی «الهیار و مه رو» به کارگردانی «یوزیر زهیرخان» جمعه 15 فروردین ماه ساعت 8 از شبکه دو سیما پخش می‌شود. در این انیمیشن خواهیم دید: الله یار پسر بچه ای است که با پدر جنگلبانش زندگی می‌کند. شبی آلله یار با صدایی بیدار شده و به حیاط خانه می‌رود و متوجه می‌شود که یک بز کمیاب به نام بز مار خور در یک جعبه در حیاط آنها افتاده. شکارچی برای پس گرفتن مارخور به پدر الله یار حمله کرده و بز و الله یار را با خود می برد. الله یار وقتی ماشین می ایستد، با مارخور فرار می کند. الله یار و مارخور که نامش مهرو است با هم به سمت سیاکوه به راه می‌افتند تا خانواده مهرو را از خطر بازگشت شکارچی ها آگاه کنند ولی...

فیلم سینمایی «همانند یک دختر بتاز» به کارگردانی «راشل گریفیتث» جمعه 15 فروردین ماه ساعت 17 از شبکه دو سیما پخش می‌شود. داستان فیلم با بازی ترزا پالمر، سم نیل و سولیوان استپلتون؛ مربوط به دختری به نام میشل پین است. او در خانواده ده نفره ای زندگی می کند که اغلبشان علاقمند به سوارکاری اند. و حتی فوت مادرشان نیز در اثر یک سانحه سوارکاری بوده است. او که زیر نظر یک مربی اسب دوانی به نام پدی فعالیت می‌کند، و جوان ترین شاگرد او به حساب می‌آید. در ابتدا کسی او را باور ندارد اما وی به مرور زمان بزرگ تر شده و اسب دوانی را به طور جدی‌تری پیگیری می‌کند. میشل تبدیل به اولین زنی می شود که جام ملبورن سال 2015 سوارکاری را از آن خود می کند و برای رسیدن به این هدف اتفاقات پر فراز و نشیبی را طی می‌کند.

"تقلب" در شبکه 3

فیلم سینمایی «تقلب» به کارگردانی «سومیک سن» جمعه 15 فروردین ماه ساعت 15:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در خلاصه داستان این فیلم با بازی عمران هاشمی، شریا دانوانتاری و سیندادیپ چاترجی آمده است: ساتا جوان باهوشی است که در کنار پدر و مادر و خواهرش زندگی خوبی دارند. پدر ساتا آرزو دارد پسرش در رشته مهندسی و یا پزشکی در دانشگاه قبول شود و دخترش نوپور به زودی ازدواج کند و به خانه خودش برود. ساتا  موفق می‌شود در رشته مهندسی پذیرفته شود. ساتا و خانواده اش به لحاظ مالی به سختی زندگی می کنند. تا اینکه درست در همان روزی که نتیجه امتحان ساتا می‌آید، مرد جوانی به نام راکش نزد او می‌رود و از ساتا می‌خواهد که از دانش و علمش برای کسب درآمد میلیونی استفاده کند. راکش به ساتا پیشنهاد می‌دهد که به جای دانش آموزانی که نمی توانند در امتحانات پزشکی و مهندسی پذیرفته شوند و هوش بالایی برای درس ندارند، به جلسه امتحان برود، تا آنها ورودی دانشگاه شوند. ساتا به خاطر فقر مالی پیشنهاد راکش را می‌پذیرد. مدت زیادی نمی‌گذرد که ...

"پیغام رسان" شبکه 4

فیلم سینمایی «پیغام رسان» به کارگردانی «ولادیسمشو پاسیکووسکی» محصول 2019 لهستان، جمعه 15 فروردین ماه ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود. در خلاصه داستان این فیلم تاریخی، جنگی با بازی بردلی جیمز و فیلیپه تلوکینسکی آمده است: ژان نواک افسر ارتش لهستان است که در انگلیس به سر می برد. او در اواخر جنگ جهانی دوم مامور می‌شود به لهستان بازگشته و هسته‌های مقاومت را شکل دهد. او در بازگشت در می‌یابد که جاسوس های آلمانی در تشکیلات مقاومت نفوذ کرده‌اند و به دنبال کشتن وی و نابودی هسته مقاومت هستند اما ژان با یافتن جاسوس، راه را برای سازماندهی نیرو ها هموار کرده و نهایتا با نیرو های خودی به جنگ شهری با آلمانی‌ها پرداخته و آنها را مجبور به عقب‌نشینی می‌کند.

"کوک نغمه گمشده" در شبکه 5

فیلم تلویزیونی «کوک نغمه گمشده» به کارگردانی «داریوش یاری» جمعه 15 فروردین ماه ساعت 13:30 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. این تله فیلم قصه زن و شوهر بجنوردی است که با سفر به تهران و مواجهه با اتفاقات و ناگواری‌های فرهنگی آن اساس زندگیشان دچار چالش می‌شود که در ادامه با دعوت خانواده و فراهم کردن زمینه کاری به بجنورد سفر می‌کنند و....

"هفت دلاور" و "یه حبه قند" در شبکه نمایش

فیلم های سینمایی «هندوستان آزاد»، «هفت دلاور»، «حاشیه اقیانوس آرام»، «یه حبه قند»، «سایه» جمعه 15 فروردین 99 ساعت 11، 13، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

"مردی که درد حالیش نمی شه" در شبکه امید

فیلم سینمایی «مردی که درد حالیش نمی شه» به کارگردانی «واسان بالا»، جمعه 15 فروردین ماه ساعت 17:45 از شبکه امید پخش خواهد شد. این فیلم داستان یک مرد جوان به نام سوریا را دنبال می‌کند که دارای یک بیماری نادر مادرزادی هست. این بیماری باعث شده که وی احساس درد نکند، به همین منظور او می‌کوشد تا هنرهای رزمی را بیاموزد و خلافکاران را دستگیر کند.

"دارکوب زبل" در شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «دارکوب زبل»، جمعه 15 فروردین ماه ساعت 14 از شبکه کودک پخش خواهد شد. در این انیمیشن خواهیم دید: تامی پسر پانزده ساله‎‌ای است که پدر و مادرش از هم جدا شده‌اند. پدر و دوست دختر جوانش به نام فِلِسا قصد مسافرتی به جنگل دارند و تامی به واسطه مشکل مادرش به اجبار با پدر همراه می‌شود. او در سفر با دارکوبی پر سر و صدا که نوازنده قابلی نیز هست به نام وودی، یک دختر نوجوان به نام جانی که با دوستانش یک باند موسیقی دارند و نوازنده گیتار ندارند. پدر تامی می‌خواهد درختان جنگل را قطع کرده و ساختمانی در آنجا بنا کند و وودی به طرق مختلف مانع جدی سر راه اوست تا ...

"حصار ضد خرگوش" در شبکه افق

فیلم سینمایی «حصار ضد خرگوش» به کارگردانی «فلیپ نویس» جمعه 15 فروردین ماه ساعت 15 از شبکه افق پخش می‌شود.

 

 

"بی‌پولی" شبکه شما

فیلم سینمایی «بی‌پولی» به کارگردانی «حمید نعمت الله» جمعه 15 فروردین ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می‌شود. این فیلم داستان زوج جوانی است که پس از ازدواج به دلیل غرور مرد جوان و ترک محل کار دچار مشکلات عدیده اقتصادی و بی پولی شدید می گردند اما به دلیل تلاش مجدد و توکل به خدا .... بهرام رادان، لیلا حاتمی، امیر جعفری، سیامک انصاری، بابک حمیدیان، حبیب رضایی و رضا رشیدپور در فیلم سینمایی «بی پولی» ایفای نقش کرده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied