شمانیوز
شما نیوز

سریال‌های تلویزیون به مناسبت ماه مضان

تلویزیون امسال به روال هرساله در ایام ماه مبارک رمضان سریال های جدیدی روانه آنتن خواهد کرد.

سریال‌های تلویزیون به مناسبت ماه مضان

به گزارش خبرنگار شمانیوز  : شبکه های مختلف سیما به روال هر ساله از مدتها پیش سریالهایی را برای پخش در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته اند که البته امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا در دنیا این برنامه ریزی ها دستخوش تغییر شده و جابه جایی هایی در آنها روی داد که در ادامه اشاره ای به این تغییرات و جابه جایی ها خواهیم داشت:

 

شبکه یک: «زیرخاکی»

شبکه یک سیما امسال بناست سریال «زیرخاکی» را به روی آنتن ببرد. پیش از این سریال «نون خ» در جدول پخش شبکه یک قرار داشت که به دلیل شیوع کرونا تصویربرداری 30 قسمت به سرانجام نرسید و این اثر در 17 قسمت از 20 فروردین پخش خواهد شد. پس از آن هم «زیرخاکی» پخش خواهد شد. این سریال به کارگردانی «جلیل سامان» ساخته شده است و پیش از این گفته می شد بناست از شبکه سه پخش شود. اما با برنامه ریزی های جدید، «زیرخاکی» به شبکه یک می رود.

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گوهر خیراندیش، ایرج سنجری، نادر فلاح، اصغر نقی زاده، بازیگر خردسال رایان سرلک و هادی حجازی فر بازیگران اصلی این سریال هستند.

قصه این مجموعه درباره مردی است که دنبال «زیرخاکی» است و برای یافتن گنج درگیر ماجراهای خنده داری می شود.

 

شبکه دو: «بچه مهندس»

شبکه دو سیما فصل سوم سریال «بچه مهندس» را به روی آنتن خواهد برد. سال گذشته فصل اول سریال پخش شد که با استقبال بالایی مواجه شد اما فصل دوم که به دوران نوجوانی شخصیت های اصلی می پرداخت، خیلی مورد استقبال نشد و حتی برخی خانواده ها نسبت به محتوای آن گله مند بودند.

حالا فصل سوم به بزرگسالی کودکانی که در یک پرورشگاه بودند، رسیده است.

تصویربرداری سریال در روزهای میانی تیرماه در منطقه سازمان آب آغاز شد و فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، کامران تفتی و اتابک نادری و همچنین روزبه حصاری در نقش جوانی جواد جوادی به ایفای نقش پرداختند.

شبکه سه: کاندیدایی به نام «می جان»

می جان سریال ماه رمضانی شبکه سه سیما در سال 99 است که با بازی بازیگرانی سرشناس سینما و تلویزیون این روزها در حال ساخت است تا برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان آماده شود.

این سریال مراحل تولید خود را در سکوت خبری طی کرد و هنوز تصویری از کار نیز بیرون نیامده است.

بهروز شعیبی و الهام کردا دو بازیگر اصلی سریال هستند که به جمع بازیگران این سریال پیوستند و در شب های ماه مبارک رمضان مهمان خانه های مخاطبان خواهند بود.

 

شبکه پنج: ادامه «میانبر»

سریال «میانبر» از مدتی پیش روی آنتن شبکه پنج رفت و در نوروز هم ادامه یافت. حالا قرار است در ماه مبارک رمضان نیز ادامه سریال همچنان پخش شود.

«میانبر» مضمونی اجتماعی و کمدی دارد و درباره ساکنین یک آپارتمان و اتفاقات شیرین پیرامون آنان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied