شمانیوز
شما نیوز

الناز شاکر دوست | آَشپزی الناز شاکر دوست در قرنطینه خانگی + بیوگرافی و تصاویر

الناز شاکردوست با تشویق مردم به در خانه ماندن نوشت: «قرنطینه از من یک سرآشپز ساخت.»

الناز شاکر دوست | آَشپزی الناز شاکر دوست در قرنطینه خانگی + بیوگرافی و تصاویر

الناز شاکردوست بازیگر فیلم «شبی که ماه کامل شد» در اینستاگرام تصویری از خودش منتشر کرد که مشغول آشپزی است. او با تشویق مردم به در خانه ماندن نوشت: «قرنطینه از من یک سرآشپز ساخت.»

 

gFa0j86yAWy0

 

بیتوته نوشت : الناز شاکردوست بازیگر و طراح صحنه و لباس سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. الناز شاکردوست بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. الناز شاکردوست در سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ در سال ۱۳۸۳، به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد.

 

بیوگرافی الناز شاکردوست، بازیگر ایرانی

الناز شاکردوست در سال 1363 در یکی از محله های تهران چشم به دنیا گشود. در دوران دبستان عاشق بازیگری شد. الناز شاکردوست کلا انسان عجیبی است. عاشق فوتبال است شبیه بازیگری ! مادر خود را بسیار دوست دارد. 

الناز شاکردوست با بازی در فیلم « گل یخ » ساخته کیومرث پوراحمد به سینما آمد و ظرف کمتر از یک سال در پنج فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. تفاوت بازی او در دو فیلم « گل یخ » و « مجردها » نشان از توانایی های او دارد. الناز شاکردوست در « بی وفا » اولین ساخته منتقد قدیمی سینما - اصغر نعیمی - بهترین بازی کارنامه سینمایی اش را به نمایش گذاشت.

 

بیوگرافی الناز شاکردوست

 

بیوگرافی الناز شاکردوست,عکس های الناز شارکردوست,الناز شاکردوست

 

بیوگرافی الناز شاکردوست,عکس های الناز شارکردوست,تصاویر الناز شاکردوست

 

عجیب ترین نکته در زندگی الناز شاکردوست دوست صمیمی اوست. بله دوست صمیمی او گوهر خیر اندیش است که حداقل 30 سال از او بزرگتر است. الناز شاکردوست به طور اتفاقی وارد سینما شد. به گفته کیومرث پوراحمد وقتی دنبال یک بازیگر حدودا 20 ساله میگشته که الناز رو دیده و از بازی وی که در ان موقع در تئاتر بازی می کرده خوشش امده و او را در فیلم گل یخ به عنوان بازیگر نقش اول بازی داده است.

 

بیوگرافی الناز شاکردوست,الناز شاکردوست,عکس های الناز شارکردوست

 

عکس های الناز شاکردوست و برادرش

بازی های مختلف و نقش های مختلف که از الناز شاکردوست دیدیم او را یک بازیگر باهوش و با استعداد معرفی کرده است. بازی های متفاوت نظیر یک دختر پولدار در عروس فراری ... یک دختر شل و ول در مجردها(واقعا فوق العاده بود).. یک دختر نسل سومی در چه کسی امیر را کشت (بازی او در این فیلم عالی بود..بسیار بهتر از نیکی کریمی . مهناز افشار و...) و بازی بسیار زیبای الناز شاکردوست در فیلم بی وفا (به عنوان یک دختر پایین خیابونی که عمرا هیچ بازیگری نمی توانست این نقش را به این خوبی بازی کند). در این سه سال و تا سن 22 سالگی بازی در 11 فیلم یک آمار فوق العاده برای یک بازیگر است. منتقدین بسیاری از همان اول از بازی الناز شاکردوست تعریف کرده اند. حتی هنرمندانی مانند مرحوم منوچهر نوذری از بازی وی تعریف کرده اند.

 

بیوگرافی الناز شاکردوست,زندگی نامه الناز شارکردوست,الناز شاکردوست

 

بیوگرافی الناز شاکردوست,عکس های الناز شارکردوست,الناز شاکردوست

 

بیوگرافی الناز شاکردوست

 

بیوگرافی الناز شاکردوست,جدیدترین عکس های الناز شارکردوست,الناز شاکردوست

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • سام

    الناز جیگره.