شمانیوز
شما نیوز

بهرام افشاری | رکورد اینستاگرامی بهرام افشاری با پخش سریال پایتخت 6 + عکس

صفحه اینستاگرام بهرام افشاری بازیگر نقش «بهتاش» در سریال «پایتخت» در دو سال گذشته رکورد افزایش مخاطبان و تعداد بازدید در بین صفحات ایرانی را شکست.

بهرام افشاری | رکورد اینستاگرامی بهرام افشاری با پخش سریال پایتخت 6 + عکس

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان : در حال حاضر صفحه اینستاگرام بهرام افشاری ، بازیگر نقش بهتاش در سریال پایتخت بیشترین میزان جذب فالوور را دارد. در طول دو سال گذشته تعداد بازدید از صفحه اینستاگرام افشاری افزایش زیای داشته به طوری که صفحه او اکنون عدد بیش از ۱۷۰۰۰۰۰ فالوور را نشان می‌دهد.

این در حالی است که او اواخر سال ۹۶ تنها ۳۶ هزار دنبال‌کننده داشت، اما با آغاز فصل پنجم «پایتخت» که نوروز ۹۷ روی آنتن رفت تعداد فالوورهای بازیگر نقش «بهتاش» به بیش از ۶۰۰ هزار نفر رسید.

در طول چهارده روز گذشته نزدیک به یک میلیون نفر صفحه افشاری را فالو کرده‌اند و تعداد دنبال‌کنندگان او در اینستاگرام به مرز یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر رسیده است. افشاری تنها در زمینه تعداد فالوور رکورددار نیست، صفحه او از ۲۹ اسفند تا ۶ فروردین امسال نزدیک به ۵۰ میلیون بازدید منحصر به فرد داشته که نسبت به جمعیت ایران آماری بسیار چشمگیری است. بهرام افشاری با حضور در چند قسمت از سریال پایتخت و به‌ویژه در نقش بهتاش شهرت زیادی کسب کرد.

در ادامه تصویری از صفحه اینستاگرام او را مشاهده می‌کنید:

بهرام افشاری پربازدید‌ترین صفحه اینستاگرامی ایران را دارد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • یگانه

    بهرام افشار بسیار نقش خوبی داشته وبسیار خوب نقش خود را اجرا کرده