شمانیوز
شما نیوز

بوسه سارا در پایتخت جنجال ساز شد + عکس

هفته قبل، خبری در سایت برترین‌ها با تیتر «بوسه سارا در پایتخت جنجالی شد» به نقل از توییت مصطفی فقیهی صاحب امتیاز سایت انتخاب و مشاور مرحوم هاشمی رفسنجانی منتشر شد که با سوء برداشت، منجر به حملات بسیار کاربران در شبکه های اجتماعی به فقیهی شد.

بوسه سارا در پایتخت جنجال ساز شد + عکس

به گزارش شمانیوز و به نقل از برترین ها: هفته قبل، خبری در سایت برترین‌ها با تیتر «بوسه سارا در پایتخت جنجالی شد» به نقل از توییت مصطفی فقیهی صاحب امتیاز سایت انتخاب و مشاور مرحوم هاشمی رفسنجانی منتشر شد که با سوء برداشت، منجر به حملات بسیار کاربران در شبکه های اجتماعی به فقیهی شد.

مصطفی فقیهی در توضیحی که برای «برترین‌ها» ارسال کرده، می گوید:

در پاسخ به یک کاربر توییتر که بوسه‌ی «سارا و نیکا» در سریال پایتخت را تحریک آمیز و خلاف شرع خوانده و نگران بود که بدین خاطر او را «متحجر» بخوانند، چنین نوشتم:

«نه شما متحجر نیستید؛ چون تحجر در معنا، نشانی از نوعی تصلب و سنگ‌وارگیست و من برخلاف ضرب‌المثل معروف معتقدم «می‌رود میخ آهنین در سنگ»! سنگ را می‌شود شکافت، اما مغز خشکیده و زنگ زده را نه!

‌سریالی که با بوسه دختر نوجوان بر طوطی، ملتی را تحریک می‌کند، همان «بِهتر» که تعطیلش کنند! شما تعطیلی هر آنچه مردم می‌پسندند را دوست داری»

من درواقع، تاکید کردم اگر ملت چنان سست هستند که چنان خشک‌مغزانی با چنین تصاویری تحریک می‌شوند، همان بهتر که پایتخت را تعطیل کنند تا این افراد شُل مذهب ، دین‌شان لطمه نبینند و تحریک نشوند! من کنایه زدم اما

برخی سایت‌ها و کانال‌ها با حذف توییت اولیه و صرفاً انتشار پاسخ من، باعث سوءتفاهم شده و نیت من را خلاف، منتقل کردند.

 

ماجرای جنجالی «بوسه سارا در پایتخت» که باعث سوءبرداشت شد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied