شمانیوز
شما نیوز

شایعه | عکسهای لورفته از پژمان بازغی و نوید محمدزاده در پارتی مختلط + تصاویر منشوری

در شبکه های اجتماعی عکسهایی از دو بازیگر معروف پخش شده است که این دو بازیگر در پارتی شبانه حضور دارند، شب گذشته پژمان بازغی و نوید محمدزاده عکسهای برهنه از خود در صفحه شخصی خود منتشر کردند که باعث بازخوردهایی منفی از جانب دنبال کنندهایشان شد.

شایعه | عکسهای لورفته از پژمان بازغی و نوید محمدزاده در پارتی مختلط + تصاویر منشوری

خبرنگار شمانیوز نوشت: در شبکه های اجتماعی عکسهایی از دو بازیگر معروف پخش شده است که این دو بازیگر در پارتی شبانه حضور دارند، شب گذشته پژمان بازغی و نوید محمدزاده عکسهای برهنه از خود در صفحه شخصی خود منتشر کردند که باعث بازخوردهایی منفی از جانب دنبال کنندهایشان شد.

 

"پایگاه خبری شمانیوز برای رعایت شئونات و اخلاق از گذاشتن عکسهای این دو بازیگر معذور می باشد"

 

 


ماجرای دوستی محسن افشانی و لیلا اوتادی + عکس


 

 

 

 

بیوگرافی نوید محمد زاده

نوید محمدزاده در فروردین ماه سال 1365 در شهر ایلام متولد شد.

نوید محمدزاده بازیگری را از سال 82 در مؤسسه هفت هنر کرج آغاز کرده و در این موسسه زیر نظر هنرمندانی همچون محمد یعقوبی، مهتاب نصیرپور ، علی سلیمانی، و امیر قنبری آموزش دیده است. او تا سال 86 فعالیت حرفه ای نداشته اما در این سال در فیلم «در میان ابرها» به کارگردانی روح الله حجازی در نقش مکمل مرد بازی کرده است. او در همان سال ها در جشنواره استانی تئاتر تهران جوایزی را دریافت کرده و پس از آن نیز در جشنواره یازدهم تئاتر دانشگاهی جایزه بازیگری دوم مرد را دریافت کرده است.
 

عکس نوید محمدزاده

 

محمدزاده سال 87 با بازی در نمایش «ماه در آب» نوشته فارس باقری و کار محمد کوروش نیا به تئاتر حرفه ای راه پیدا کرد و برای بازی در این نمایش جایزه بازیگری مرد را در جشنواره استانی تهران دریافت کرد. پس از آن در فیلم «آندو» به کارگردانی بهروز قبادی بازی کرد که این نمایش مجوز اکران نگرفت.
 

سلفی نوید محمدزاده

 

نوید محمدزاده برای بازی در فیلم ناهید در جشنواره فیلم کن حضور پیدا کرد که پوشش این بازیگر در این فستیوال واکنش هایی را به همراه داشت.

کاربران در شبکه های اجتماعی از پوشش پژمان بازغی تعریف و تمجید کرده اند اما پوشش نامناسب نوید محمد زاده را انتقاد کرده اند و بسیاری گفتند :این پوشش اصلا مناسب فرهنگ اصیل ایرانی نیست و حتی خارجی ها هم با پوشش رسمی آمده اند اما تنها یک فرد با این پوشش در میان آنها حضور دارد که آن هم ایرانی است! امسال سینمای ایران در جشنواره کن یک نماینده دارد ، فیلم ” ناهید ” به کارگردانی آیدا پناهنده با حضور پژمان بازغی و نوید محمد زاده به عنوان نماینده ایران در فرانسه راهی جشنواره شدند اما پوشش ظاهری نامناسب نوید محمد زاده انتقاد و واکنش های مردم را در پی داشت.

 

نوید محمدزاده و پژمان بازغی

 

 

بیوگرافی پژمان بازغی

پژمان بازغی، متولد 19/5/1353 در یک خانواده 5 نفره در تهران به دنیا آمده است. اصل و ریشه خانوادگی اش به شمال ایران و به شهر لاهیجان بر می گردد. در دوران کودکی به واسطه شغل پدرش در شهرهای مختلف زندگی کرده و تجربیات زیادی را بدست آورده است.

پژمان بازغی پس از تولد 4 سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران زندگی کرده و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شهر رشت می رود. با شروع جنگ و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج همیشگی فارس به بوشهر رفته. با پایان جنگ به تهران باز می گردد. 

برادران پژمان بازغی:

ما سه برادریم، من پسر دوم خانواده هستم، پیام برادر بزرگتر و پرهام برادر کوچکتر؛ جالب اینکه هر سه‌ ما در دانشگاه امیرکبیر درس خواندیم. پیام در رشته مهندسی شیمی، صنایع غذایی خواند و پرهام در دانشگاه امیرکبیر، مهندسی صنایع خوانده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • مینا

    جفتتون عالی هستین