شمانیوز
شما نیوز

جنجال ابراز علاقه شیلا خداداد به تتلو + فیلم

یک مصاحبه ی جنجالی و پر چالش از شیلا خداداد. برای دیدن کلیک کنید.

جنجال ابراز علاقه شیلا خداداد به تتلو + فیلم
به گزارش شمانیوز: یک مصاحبه ی جنجالی و پر چالش از شیلا خداداد را در ادامه مشاهده می کنید: 
 

 

 

 

 

بیوگرافی شیلا خداداد:

شیلا خداداد (زاده ۱۴ آبان ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. شیلا خداداد دوران تحصیل خود را سپری کرد و در سال ۱۳۷۵ وارد دبیرستان شد. در دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک به تحصیل پرداخت و در سال ۱۳۷۸ فارغ‌ التحصیل شد و به دانشگاه راه یافت. در دانشگاه آزاد رشته شیمی محض را برگزید و در این رشته شروع به تحصیل کرد.


کودکی شیلا خداداد


شیلا خداداد: خیلی شیطنت داشتم و بازیگری رویای کودکی ام نبود، مادرم سعی داشت مرا به حرفه موسیقی و نوازندگی سوق دهد، به همین خاطر از کودکی، تحت تعلیم سازهای پیانو، ویلن و گیتار و… قرار گرفتم، تمام سازهایم هنوز منزل مادری ام هست، اما هیچ کدام را پیگیر نشدم و در حال حاضر، هیچکدام از آموزه های موسیقی ام، به خاطر نیست!!

 


ورود شیلا خداداد  به سینما


شیلا خداداد به طور کاملاً اتفاقی توسط مسعود کیمیایی وارد عرصه سینما شد و در کنار بزرگان این رشته شروع به کار کرد. شیلا خداداد همچنین در رشته موسیقی نیز فعالیت دارد و در چند گروه موسیقی مشغول به کار است. ورزش مورد علاقه شیلا خداداد، فوتبال و والیبال، و تیم مورد علاقه‌اش استقلال است. او با بازی در فیلم اعتراض به سینما آمد

 

 

 


ازدواج پزشک و هنرپیشه


شیلا خداداد: از نظر بعضی از افراد، زندگی مشترک «یک پزشک و یک هنرپیشه» کار ساده ای نیست، چرا که حرفه هر دوی آنها به گونه ای است که احتیاج به درک زیادی دارد، هردوی ما، فارغ از حرفه ای که داشتیم، سعی مان بر این بود که بتوانیم با عشق در کنار هم زندگی کنیم و با کمرنگ کردن مسائل حاشیه ای، عشق و علاقه مان در زندگی را پررنگ کنیم. به نظر من در زندگی مشترک «گذشت» حرف اول را می زند و تا زمانی که زن و شوهر به این عنصر جادویی توجه داشته باشند، زندگی شان از دوام برخوردار است. زندگی ما زندگی یک پزشک و یک هنرپیشه نیست. در خانه، ما دو تا انسانیم که می خواهیم در کنار هم، به خوبی و خوشی زندگی کنیم..

 

 

تصاویر شیلا خداداد

 

    

شیلا خداداد,بیوگرافی شیلا خداداد

شیلا خداداد و  نیوشا ضیغمی

 

 

شیلا خداداد,بیوگرافی شیلا خداداد

همسر شیلا خداداد

 

   

شیلا خداداد,بیوگرافی شیلا خداداد

 تصاویر شیلا خداداد و همسرش

 

  

شیلا خداداد,بیوگرافی شیلا خداداد

جدیدترین تصاویر شیلا خداداد و پسرش

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied