شمانیوز
شما نیوز

رضا صادقی با موهای خرگوشی در کنار فرزندانش + عکس

قرنطینه برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا مردم ایران را خانه نشین کرده و باعث شده است که از روش‌های مختلف برای پر کردن اوقات فراغت خود استفاده کنند.

رضا صادقی با موهای خرگوشی در کنار فرزندانش + عکس

خبرنگار شمانیوز نوشت: قرنطینه برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس  کرونا  مردم ایران را خانه نشین کرده و باعث شده است که از روش‌های مختلف برای پر کردن اوقات فراغت خود استفاده کنند.

رضا صادقی هنرمند موسیقی کشور با انتشار پستی در صفحه  اینستاگرامی‌اش  از سرگرم شدنش با دو دختر کوچکش د راین روز‌ها و بلا‌هایی که بر سرش می‌آورند نوشت.

او در پستش احتمال ابتلای کودکان به ویروس کرونا را گوشزد کرد و از مردم خواست مراقب جسم و روح فرزندان خود باشند.

 

در ادامه متن و پست منتشر شده توسط رضا صادقی را مشاهده می‌کنید:

 

" خدارو هزار مرتبه شکر که لباس "باله" اندازه من نیست، چون اول از اون شروع شد

خدا اخر عاقبت مارو با این قرنطینه بخیر کنه، به همین مدل " دوتایی بستن " هم رضایت بدن ما ممنونیم.

فارغ از این حرفا متاسفانه این ویروس به بچه‌ها هم رحم نمیکنه، لطفا مراقب بچه‌ها باشین و حواستون هم به روحشون هم جسمشون باشه ...

خدا همه بچه‌ها رو حفظ کنه در پناه لبخندش .. آمین

 

new-year-eve-message-99 - Copy

 

رضا صادقی روز  ( ۱۳ دی ۹۳ ) عکسی از فیلم بی خداحافظی در صفحه شخصی اش منتشر کرد که عده ایی سود جو از آن شایعه درگذشت اش را ساختند ! عکس زیر که رضا صادقی را روی تخت بیمارستان نشان میدهد سکانسی از فیلم بی خداحافظی است. اما امروز در شبکه های اجتماعی موبایلی خبر تصادف رضا صادقی با عکسی که روی تخت بیمارستان است منتشر شد و گفته شده بود برای اجرای کنسرت در مسیر سیرجان تصادف کرده و جان به جان آفرین تسلیم نموده است !!

 

 

820_Esteghlal-1398-09-13_1575435470

 

 

پاسخ رضــا صــادقی ساعتی پس از انتشــار این شایعه :

از خواب پاشدم دیدم یه عالمه تماس دارم ، به هـر کى زنگ میزنم بجاى سلام میگه واى خدار وشکر و گریه میکنه … خلاصه اخر ماجرا فهـمیدم یه از خدا با خبرى پیام فرستاده به همه و دست به دست ، دستى دستى مارو به اون دنیا سپردن … حالا بگذریم از اینکه زیباست بدونى یه عده دوست دارن ، اما برام جالب بود که پیام تسلیت اینقدر زود همه گیر میشه ….. خلاصه انگار تقدیر بر اینه فعلا خدمتتون باشیم حالا یا کوتاه مدت یا بلند مدت …من زنده ام و به هـواى شما نفس میکشم .. عمرتون پر از عشق … یا على مدد … اونایى که این شایعه رو ساختن ، نگران نباشن نوبت من هم میرسه …

 

mX9ue4U9epmY

 

 

رضا صادقی دچار سانحه شد

انتخاب : رضا صادقی خواننده معروف پاپ ایرانی دچار سانحه شده و از پله های منزلش سقوط کرده و به علت شکستگی به بیمارستان منتقل شده است.

بهمن بابازاده، روزنامه‌نگار و فعال حوزه فرهنگی در تویتر خود درباره جزئیات این حادثه نوشت: «رضا صادقی دچار سانحه شده و به دلیل سقوط از پله‌های منزلش در بیمارستان بستری شده است. با توجه به وزن بالای رضا و شکستگی پیش آمده، مشخص نیست کنسرت این خواننده در تهران برگزار خواهد شد یا خیر. برای رضای عزیز آرزوی سلامتی دارم».

 

 

 

 

820_Hadaf-1398-09-13_1575407433

 

 

رضا صادقی خواننده محبوب موسیقی پاپ که در مدت زمان کوتاهی توانست محبوبیت فراوانی بین هوادارانش پیدا کند و با آهنگ مشکی رنگ عشقه در بین مردم شناخته شد چند سالی است ازدواج کرده و یک دختر به نام تیارا دارد. در ادامه گفتگوی رضا صادقی را درباره همسر و دخترش میخوانید.

 

در سال هایی سیر می کنیم که چهره های قدیم به خوبی توانسته اند رگ خواب مخاطب امروز را در دست بگیرند و پا به پای آنها پیش روند. آلبوم جدید رضا صادقی هم مصداق واقعی همین اتفاق است که او توانسته با نگاهی عمیق در ذائقه نسل جدید محصول جدیدش را در اختیار دوستدارانش قرار دهد. چند هفته پس از انتشار این اثر سراغ این خواننده رفتیم و این بار از زاویه ای جدید با او گپ زدیم:جهان رضا صادقی قبل و بعد از ازدواج. گفتگویی جالب و صحبت هایی که صادقی برای اولین بار حاضر شده بود درباره آنها به اظهارنظر بپردازد. 

 

 

J6dX2

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • فاطمه

    خیلی خوبه