شمانیوز
شما نیوز

یکتا ناصر مدل شد + عکس مدلینگ از وی

عکس های جدیدی از یکتا ناصر بازیگر کشورمان منتشر شده است.این بازیگر 41 ساله به عنوان مدل آرایشی به فعالیت پرداخته است. در ادامه چهره متفاوت یـکتا ناصر به عنوان مدل آرایشی را مشاهده می کنید

یکتا ناصر مدل شد + عکس مدلینگ از وی

به گزارش شمانیوز: عکس های جدیدی از یکتا ناصر بازیگر کشورمان منتشر شده است.این بازیگر 41 ساله به عنوان مدل آرایشی به فعالیت پرداخته است. در ادامه چهره متفاوت یـکتا ناصر به عنوان مدل آرایشی را مشاهده می کنید...

 

عکس یکتا ناصر به عنوان مدل آرایشی

 

یکتا ناصـر متولد آبان 1357 در تهران است. او در دبیرستان رشته ی تجربی را گذرانده و در دانشگاه رشته ی تحصیلی اش مهندسی محیط زیست بوده، به گفته ی خودش آدم تنبلیه و برای بدست آوردن هر آنچه که دوست می داشت به کمک شانس بدست اورده و به همین خاطر خیلی تلاش برای بازیگری نکرد است.

 

85lbV5T7fWlY

  • نام:یکتا
  • نام خانوادگی:ناصر   
  • تاریخ تولد:آبان 1357
  • تحصیلات:تحصیل کرده رشته مهندسی محیط زیست

-----------------------------------------------------------------

زندگینامه یکتا ناصر

یکتا ناصر متولد آبان 1357 در تهران است. او در دبیرستان رشته ی تجربی را گذرانده و در دانشگاه رشته ی تحصیلی اش مهندسی محیط زیست بوده، به گفته ی خودش آدم تنبلیه و برای بدست آوردن هر آنچه که دوست می داشت به کمک شانس بدست اورده و به همین خاطر خیلی تلاش برای بازیگری نکرد است.

 

یکتا ناصر و همسرش

 

یکتا ناصر و همسرش

او از سال 74 فعالیت هنری خودش رو آغاز کرد و در سال 75 در حالی که فقط 18 سال داشت برای نخستین بار مقابل دوربین رفت و در کار تلویزیونی گلهای کاغذی ایفای نقش کرد.

بیوگرافی یکتا ناصر

یکتا ناصر  و همسرش

 

 

در سال 76 که مسیر و سلیقه ی سینمای ایران تغییر کرد و به سمت جوانگرایی و جوان پسندی رفت یکتا ناصر که از قبل زمینه ی حضور در سینما را داشت ترجیح داد به درسهای دانشگاه بپردارد! در این سالها موجی از جوانان به صورت فراگیر وارد سینما شدند و آنهایی که استعداد داشتند خود را نشان دادند و آنهایی هم که استعداد نداشتند این فرصت را بدست آوردند تا در چند پروژه خوب خود را مطرح کنند اما در این میان تنها کارهایی برای یکتا پیش آمد که خیلی باعث مطرح کردن این هنرمند نشد ( از جمله :پدر خوانده – شب چراغ ) این روند کار تا سال 79 ادامه داشت. تا اینکه در سال 79 تغییر سرنوشت یکتا به دست حمید لبخنده با کار تلویزیونی ( با من بمان) رقم خورد.

 

زندگینامه یکتا ناصر

 

زندگینامه یکتا ناصر

زندگی جای دیگری است فیلمی به کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی پدرام کریمی، منوچهر هادی، بابک کایدان و تهیه کنندگی سید امیر سیدزاده ساخته سال 1392 است. این فیلم در بخش مسابقه سی و دومین جشنواره فیلم فجر پذیرفته شد.

 

 

یکتا ناصر و حامد بهداد در فیلم زندگی جای دیگریست

حامد بهداد و یکتا ناصر

 

یکی می خواد باهات حرف بزنه فیلمی به کارگردانی منوچهر هادی، نویسندگی منوچهر هادی و سعید دولت خانی و تهیه کنندگی فرشته مهدی پور ساخته سال 1390 است. داستان این فیلم زنی به نام لیلا است یک هفته فرصت دارد برای امری حیاتی از شوهر سابق اش رضایت بگیرد.

 

یکتا ناصر در فیلم یکی میخواد باهات حرف بزنه

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • محمد.ط

    نظرم متوسط