شمانیوز
شما نیوز

لغو برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن در سال ۹۹

برگزاری نمایشگاه قرآن کریم در ماه رمضان امسال به دلیل شیوع کرونا لغو شد.

لغو برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن در سال ۹۹

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان : بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، امسال به دلیل لزوم پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا برگزار نمی‌شود.

مرتضی خدمتکار معاون اجرایی بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن در این باره به خبرنگار ما گفت: با توجه به شیوع کرونا و شرایط ایجاد شده و بر اساس جلسات صورت گرفته در مجموعه معاونت و گفت و گو با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصمیم بر این شد که نمایشگاه قرآن در سال ۹۹ برگزار نشود.

وی ادامه داد: قرار است امسال به جای بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن برنامه‌هایی را در فضای مجازی انجام دهیم. در واقع برنامه‌هایی را تدارک دیده ایم که جای خالی نمایشگاه در ماه رمضان را جبران کند.

خدمتکار عنوان کرد: طرح خانه‌های نورانی با قوت بیشتر در ماه رمضان اجرا می‌شود؛ حتی در زمینه تولید محتوا کار‌های خوبی صورت گرفته تا بتواند در فضای مجازی استمرار داشته باشد.

وی افزود: دومین جشنواره چهلچراغ هم قرار است به تولید محتوای قرآنی برای فضای مجازی اضافه شود. در این مسیر با شبکه رادیویی قرآن و شبکه قرآن سیما همکاری خواهیم داشت تا خلأ نمایشگاه جبران شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied