شمانیوز
شما نیوز

ساعت و زمان پخش سریال «نون‌.خ» 2 + ساعت تکرار

قسمت اول فصل دوم سریال «نون‌.خ» امشب جمعه 22 فروردین روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

ساعت و زمان پخش سریال «نون‌.خ» 2 + ساعت تکرار

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران : قسمت اول فصل دوم سریال «نون‌.خ» امشب جمعه 22 فروردین ساعت۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می شود.

 

در این سریال بازیگرانی همچون سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، شقایق دهقان ،میرطاهر مظلومی و مجید یاسر سیروس میمنت، صبا ایزدپناه و هدیه بازوند حضور دارند.

 

تکمیلی / / 

دلیل عدم پخش سریال نون خ

قرار بود امشب ۲۰ فروردین اولین قسمت سریال نون خ پخش شود که به دلایل نامعلوم این سریال پخش نشد و فیلم سینمایی زندانی ها جایگزین  ان شد .

 

خبرداغ : تتلو | جنجال رابطه پنهانی با تینا اخوند تبار و عشق اتشین به سحرقریشی + عکس

 

 

 

 

 

 

سایر عوامل این سریال عبارتند از:

مهدی فرجی: تهیه کننده، سعید آقاخانی: کارگردان، مدیر تولید: منصور غضنفری، مجری طرح: علی کریمی، نویسنده: امیر وفایی، دستیار اول کارگردان: مصطفی تنابنده، مدیر برنامه ریزی: ساناز بصیر، مدیر تصویربرداری: سجاد حیدری، تصویربردار: محمد مجلل، صدابردار: امیر عاشق، منشی صحنه: سارا عبداللهی، طراح صحنه: حسین عالی نژاد، طراح لباس: پگاه ترکی، طراح گریم: بابک اسکندری، مدیر روابط عمومی: علی زادمهر، عکاس: پیمان گرزم، تدوینگر: امیر شیبان خاقانی، مدیر تدارکات: بهرام دانایی زاده، جانشین تولید: افشین رئوفی، آهنگساز:صادق آزمند.

 

بیشتر بخوانید : "نون.خ" | بیوگرافی بازیگران سریال "نون.خ" 2 + تصاویر

 

 

تکرار نون خ ۲ چه ساعتی است ؟

همچنین بازپخش و تکرار سریال نیز در سه نوبت بین ساعت ۲ تا ۲:۳۰ بامداد / بین ساعت ۱۰ تا ۱۰:۳۰ صبح / بین ساعت ۱۴۳۰: تا ۱۵ ظهر می باشد . همچنین این سریال نیز از شبکه تماشا در ساعت ۲۴ هر شب نیز پخش میگردد.

 

سریال نون خ ۲ چند قسمت است ؟

این سریال دارای ۱۷ قسمت می باشد و پخش ان تا ابتدای رمضان ادامه خواهد داشت.

سعید آفاخانی ,حمیدرضا آذرنگ,میرظاهر مظلومی,شقایق دهقان و … از جمله بازیگری فصل دوم سریال نون خ می باشند

 

خلاصه داستان سریال نون خ ۲

بعد از اتمام فصل اول این سریال و استقبال از آن استاندار کرمانشاه در نشست امضای تفاهم‌ نامه همکاری تولید فصل دوم مجموعه تلویزیونی «نون. خ» گفت: ما در دولت در تلاشیم تا اورامانات را ثبت جهانی کنیم و فیلمبرداری فصل دوم «نون خ» در این منطقه می‌تواند موجب تسریع در این مهم شود.

 

11679774_285

 

مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری تولید فصل دوم مجموعه تلویزیونی نون. خ دوشنبه (۲۰ آبان) با حضور مدیر شبکه یک، استاندار کرمانشاه و برخی مدیران سیما برگزار شد.

 

 

جهت اطلاع آنی از اخبار یارانه اینجا کلیک کنید

 

 

مجید زین‌العابدین گفت: «ما در نوروز ۹۸ خیلی خوب توانستیم رسوم و آداب مردم خونگرم کرد را در سریال «نون. خ» به تصویر بکشیم


همانطور که در سریال پایتخت هم با مقبولیت مردمی مواجه شدیم.
شاید در برنامه‌های مختلف تلویزیون تصاویر خوبی از مردم کردنشین نمایش داده شده باشد اما هیچ برنامه‌ای مانند سریال «نون. خ» نتوانست به خوبی هویت هموطنان کرد را بازنمایی کند.
امیدواریم فصل دوم از لحاظ کیفی و محتوایی جذاب تر باشد. »

 

 

بازیگران سریال نون خ ۲

فرجی در خصوص اضافه شدن بازیگران جدید به «نون. خ ۲» تأکید کرد: تقریباً بازیگران فصل اول همه هستند و احتمالاً هومن حاجی‌عبداللهی را نداریم چون نقش روحانی در قصه نیست. و البته او کاراکتر رحمت «پایتخت۶» هم هست و درگیری‌های خاص خودش را هم دارد.

 

سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، فریده سپاه منصور، علی صادقی، نعیمه نظام دوست، سیروس میمنت، علی صالحی، پاشا جمالی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، صبا ایزدپناه، شیدا یوسفی، وحید قاضی زاهد و … از جمله بازیگران این سریال نوروزی هستند.

 

خبرداغ : مهران مدیری | جنجال ثروت عجیب و غریب و زندگی لاکچری مهران مدیری + عکس

 

 

 

 

او در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش گروه سریال ن. خ ۲ بر کاری با محتواتر و جذاب‌تر است و از هیچ‌کوششی در این راه دریغ نمی‌کنیم تا «نون. خ ۲» ۲۵ قسمتی برای ایام رمضان شبکه یک سیما آماده نمایش شود و یک بار دیگر شاهد رضایت مردم ایران باشیم.

 

 

 

 

توضیحات سعید آقاخانی از پشت پرده پخش نشدن سریال «نون خ»

توضیحات سعید آقاخانی از پشت پرده پخش نشدن سریال «نون خ»

 

سعید آقاخانی، کارگردان مجموعه تلویزیونی «نون خ»، در پستی اینستاگرامی درباره اتفاق عجیب پخش نشدن قسمت اول این سریال در لحظات آخر، توضیح داد.

 شب گذشته (چهارشنبه ۲۰ فروردین)، با وجود یک هفته پیش‌آگهی و پخش تیزر، قسمت اول سریال «نون خ» روی آنتن شبکه یک سیما نرفت.

 

سعید آقاخانی، کارگردان و بازیگر سریال «نون خ»، درباره علت پخش نشدن اولین قسمت از فصل تازه این مجموعه، در پستی اینستاگرامی توضیح داد:

 

«ضمن عذرخواهی از مردم عزیزی که امشب منتظر دیدن نون خ بودند، اعلام می‌کنم مشکلاتی برای پخش این سریال وجود داشت، که البته فنی و مربوط به ما نبوده‌است. ولی به هر حال قول دادند مشکلات فردا مرتفع و کار پخش شود.»

 

پس از مسائل پیش آمده برای «پایتخت۶»، به نظر می‌رسد مدیران سیما به شدت تحت فشار هستند و برای دوری از حاشیه، حتی لغو پخش یک برنامه یا سریال را در دقیقه‌های آخر به جان می‌خرند.

 

 

5374527

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied