شمانیوز
شما نیوز

انصراف یک سریال از پخش در ماه رمضان

سریال «می جان» به نویسندگی و کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده پس از توقف طولانی در ضبط، به جهت شیوع بیماری کرونا به کنداکتور رمضانی شبکه سه سیما نرسید.

انصراف یک سریال از پخش در ماه رمضان

به گزارش شمانیوز و به نقل از خبرانلاین: سریال «می جان» به نویسندگی و کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده پس از توقف طولانی در ضبط، به جهت شیوع بیماری کرونا به کنداکتور رمضانی شبکه سه سیما نرسید.

پخش سریال رمضانی «می‌جان» به نویسندگی و کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده و تهیه‌کنندگی سعید پروینی که تصویربرداری آن مدت هاست به جهت شیوع بیماری کرونا متوقف شده و تنها بخشی از سکانس‌های پایانی آن باقی مانده است، به زمان دیگری موکول شد.

پیش از این قرار بود «می‌جان» به عنوان سریال مناسبتی در ماه مبارک رمضان هرشب روی آنتن شبکه سه سیما برود.

سعید پروینی تهیه کننده «می‌جان» درخصوص توقف این سریال گفت: با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا در کشور، برای حفظ جان عوامل، بازیگران و همچنین حفظ کیفیت سریال، پس از توصیه کارشناسان تصویربرداری سریال را متوقف کرده و از حضور در آنتن شبکه سه سیما انصراف دادیم‌.

پروینی که در کارنامه خود سریال‌های «حوالی پاییز» و «گشت پلیس» را نیز دارد،در ادامه گفت: قطعا سریال‌های ماه مبارک رمضان از مخاطبان بیشتری برخوردار هستند و ما تمام سعی خود را برای تکمیل پروژه «می‌جان» انجام دادیم، اما متاسفانه با توجه به شرایط موجود امکان ادامه ضبط این سریال وجود نداشت و لذا علیرغم میل باطنی انصراف خود را از پخش این سریال در شب های ماه مبارک رمضان اعلام‌ می‌کنیم.

در این سریال بازیگرانی چون: بهروز شعیبی، الهام کردا، لیندا کیانی، امیررضا دلاوری، پرویز فلاحی پور، مریم بوبانی، رویا حسینی، گیتی قاسمی، سیاوش چراغی پور، رها خدایاری، وحید آقاپور، مجید پتکی، معصومه قاسمی پور، فریده دریامج، محمدعلی فرمند، شهروز آقایی پور، مریم شعبانی، رضا جوشنی، مهدی فریضه و هاله گرجی و... به ایفای نقش می‌پردازند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied