شمانیوز
شما نیوز

ورود دیزنی لند به نسخه جدید «Clips» اپل

اپل به تازگی اپلیکیشن محبوب ساخت ویدئوی خود با نام «Clips» را با استیکرهای هیجان انگیز مینی‌موس و میکی موس به روزرسانی کرده است.

ورود دیزنی لند به نسخه جدید «Clips» اپل

به گزارش اختصاصی شمانیوز به نقل از آی‌تی نیوز، این اپلیکیشن که دارای قابلیت‌های جذاب و دیدنی از جمله استفاده از میموجی و انیموجی است در دوربینهای آیفون و آیپد قابل اجراست و شما با این اپ به راحتی و به سرعت می توانید ویدئوهای کوتاه ساخته و با iPhone و iPad خود با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید.

این اپلیکیشن آپدیت شده اپل، که در نسخه جدید ۲.۱ و نسخه های پس از ان دردسترس می باشند قابل اجرا بر روی سیستم عامل هایiOS  و  iPadOS است و شامل هفت استیکر میکی موس و مینی ماوس به همراه پوستر Let It Snow است. این برنامه همچنین از زبان‌های مانند عربی و عبری نیز پشتیبانی می‌کند.

 

1

 

در واقع اپلیکیشن«Clips» به کمک دوربین سلفی آیفون و آیپد می تواند حرکات صورت کاربر را دنبال کرده و استیکرهای متحرک شامل کاراکترهای معروف دیزنی  را بسازد.

یکی از خوبیهای نسخه جدید Clips، این است که میموجی هایی که پیش تر در برنامه Messages ایجاد کرده بودید به صورت خودکار وارد این اپلیکیشن می شوند و کاربران می‌توانند کلیپ های ویدیویی انیموجی و میموجی را با سایر ویژگیهای برنامه Clips همچون فیلتر های هنری، متن های متحرک و موزیک ها لایه بندی کنند.

 

2

 

به روزرسانی نسخه جدید «Clips» شامل موارد زیر است:

* برای استفاده از این نسخه جدید و ساخت کلیپ در iPad خود، از موس، صفحه کلید ، یا صفحه کلید بلوتوثی استفاده کنید (البته نیاز به iPadOS 13.4 دارد)

* از دکمه Duplicate استفاده کنید تا مستقیما یک کپی از کلیپ با تمام جلوه های آن ایجاد شود.

* روی دکمه Split ضربه بزنید تا هر کلیپ به دو قسمت تقسیم شود

* استیکرها را روی صفحه نمایش، خاموش و روشن کنید. کافی است استیکرها را روی هر دو بخش جدید کلیپ اعمال کنید.

* از 11 استیکر جدید میکی موس و مینی ماوس، هرکدام را که متناسب با سلیقه شما و بیان کننده احساسات خاص است انتخاب کنید.

گفتنی است با آپدیت نسخه جدید کارایی و پایداری برنامه نیز بهبود پیدا کرده است.اگر از قبل برنامهClips  را روی گوشی خود دارید  می توانید آن را از طریق برنامه App Store آپدیت کنید.

لازم به ذکر است  اپلیکیشن Clips در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. این اپلیکیشن نسبت به اپلیکیشن Photos از مکانیزم پیچیده تری برخوردار است  و به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی انواع و اقسام فیلترهای مختلف را بر روی عکس ها و فیلم های خود اعمال کنند. البته باید اشاره کنیم که Clips یک اپلیکیشن ویرایش حرفه ای نیست و بیشتر به درد تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی می‌خورد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied