شمانیوز
شما نیوز

شبکه سه در تدارک برنامه‌ای جدید برای ماه رمضان

شبکه سه سیما رمضان امسال هم، برنامه‌ای متفاوت را برای پخش در لحظه‌های افطار آماده می‌کند.

شبکه سه در تدارک برنامه‌ای جدید برای ماه رمضان

به گزارش شمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران: هر سال شبکه‌های تلویزیون ویژه برنامه‌های مختلفی را برای پخش در ماه مبارک رمضان تدارک می‌بینند. شبکه سه نیز از این قاعده مستثنی نیست و همیشه در این زمینه پرمخاطب بوده است.

برنامه پرسابقه «ماه عسل» ۱۲ سال با اجرای احسان علیخانی در شب‌های ماه رمضان مورد توجه مخاطبان بود. برنامه‌ای که طی این سال‌ها توانست در جلب نظر مخاطبان موفق ظاهر شود و جایی برای خود در دل آن‌ها باز کند.

برنامه «ماه عسل» همواره با سوژه‌های ناب مهمان خانه‌های مردم بود. محوریت این برنامه پرداخت به داستان زندگی افرادی بود که با مشکلات زیادی در زندگی روبرو شده بودند و با این مشکلات دست و پنجه نرم کرده و به موفقیت رسیدند.

اما برنامه «ماه عسل» سال گذشته بعد از ۱۲ سال روی آنتن نرفت؛ احسان علیخانی در اختتامیه جشنواره تلویزیونی جام جم سال ۹۷، بعد از یک دهه پخش برنامه ماه عسل از ادامه ساخت این برنامه انصراف داد. بعد از آن همه کنجکاو بودند که شانس بهره مندی از این موقعیت طلایی در تلویزیون نصیب چه کسی خواهد شد.

امسال گروه اجتماعی شبکه سه در نظر دارد که برنامه «مثل ماه» را برای افطار داشته باشد؛ باید منتظر ماند و دید اجرای این برنامه بر عهده چه کسی خواهد بود و این برنامه به موفقیت «ماه عسل» در جذب مخاطب دست می‌یابد؟

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied