شمانیوز
شما نیوز

ریحانه پارسا | عکس های جنجالی و دیده نشده از ریحانه پارسا + بیوگرافی

در ادامه به بیوگرافی و عکسهای منتشر نشده ریحانه پارسا بازیگر سینما و تلویزیون می پردازیم.

ریحانه پارسا | عکس های جنجالی و دیده نشده از ریحانه پارسا + بیوگرافی

مجله امروزیا نوشت : ریحانه پارسا را اکثرا با نقش لیلا در سریال پدر که از شبکه دوم صدا و سیما پخش شد می شناسند، او اما حالا وارد سینما شده و در کنار بازیگران معروف و با سابقه بازی می کند.

 

بیوگرافی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا متولد اسفند ماه سال ۱۳۷۷ بازیگر ایرانی است که با بازی در سریال تلویزیونی «پدر» به شهرت رسید. او از طریق دستیار کارگردان به این پروژه معرفی شد و تست بازیگری داد و به گفته‌ ی خودش از میان ۲۵۰ نفر برای این نقش انتخاب شد. وی در رشته تئاتر تحصیل کرده و مدرک دیپلم رشته نمایش از هنرستان سوره (سال ۹۴) دارد. او در عکاسی نیز تخصص دارد. وی فرزند اول خانواده است و دو خواهر کوچکتر از خود دارد.

ریحانه پارسا

 

 

ازدواج ریحانه پارسا:

ریحانه پارسا در اسفند 1398 با مهدی کوشکی ( متولد 1359 بازیگر) ازدواج کرد.

 

عکس جذاب از ریحانه پارسا

 

علایق ریحانه پارسا چیست؟

ریحانه پارسا به کتاب های روانشناسی و طراحی صحنه علاقه بسیار زیادی دارد. او در کلاس های بازیگری زیادی شرکت کرده و در دوران دانشجویی و مدارس کار تئاتر مدرسه را بر عهده داشته است.

 

 

ویژگی بارز ریحانه پارسا

از ویژگی‌های اخلاقی ریحانه پارسا می‌توان به تنهایی و خونه نشینی او اشاره کرد.

 

حاشیه های ریحانه پارسا

او پس شهرت در تلویزیون که در نقش یک دختر محجبه در سریال پدر بازی می کرد عکسهایی با حجاب نامناسب در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که باعث تعجب و واکنش بسیاری از طرفداران و بینندگان و حتی برخی از عوامل سریال پدر شد. او در مصاحبه‌ای درباره حواشی پیش آمده گفت: “من به دنبال حاشیه نیستم که سر زبان‌ها باشم و ترجیح می‌دهم کارم و عملکردم به جای من حرف بزند. خیلی‌ها منتظر این اتفاقات بودند تا ثابت کنند که جایگاه من اشتباه بوده، با این حال برای من تجربه خوبی شد و تلنگری بود که حواسم را بیشتر جمع کنم.”

 

 

 

قد ریحانه پارسا چند است؟

ریحانه پارسا جز بازیگران زن خوش قد و قامت ایران است. قد ریحانه پارسا ۱۷۸ سانتی متر است.

 

 

ریحانه پارسا که سال گذشته با بازی در نقش لیلای سریال محبوب «پدر» به شهرت رسید، حالا و در اولین تجربه‌اش در مقام کارگردان فیلم کوتاه «شب» را به تهیه کنندگی موسسه مهر طاها جلوی دوربین برده است.

نمایی از پوستر فیلم ریحانه پارسا

فیلمنامه این فیلم را ریحانه پارسا و خاطره عباسی نوشته‌اند و ابوالفضل عباسی فیلمبرداری و عرفان ابراهیمی صدابرداری آن را برعهده داشتند. نکته جالب درباره این فیلم حضور پدر هنرپیشه سینما و تلویزیون پژمان بازغی در این فیلم به عنوان بازیگر است.

لباس های عجیب و غریب ریحانه پارسا و حاشیه های آن

پوشیدن لباس های عجیب و جنجالی توسط ریحانه پارسا در سالهای گذشته سر و صدای بسیاری به پا کرده بود. نمونه های زیر از تیپ و لباس های حاشیه دار ریحانه پارسا در مراسمات مختلف هنری است.

ریحانه پارسا با پوشش دامن کوتاه

 

 

 

مرگ گربه ریحانه پارسا و پست جالب اینستاگرامی اش

ریحانه پارسا پس از مرگ گربه اش در اینستاگرام با انتشار عکسی که در آن چشمهایش از گریه به خون افتاده بود نوشت: با دو چشمم دیدم که جانم می رود.. پسرم، همدمم.

ریحانه پارسا و گربه اش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied