شمانیوز
شما نیوز

فریبا نادری سام درخشانی را با خاک یکسان کرد + عکس

پست حمایتی و کنایه امیز فریبا نادری در اینستاگرام را در این صفحه ببینید .

فریبا نادری سام درخشانی را با خاک یکسان کرد + عکس

فریبا نادری پس از هجمه های گسترده و حملات تند بازیگران به سحرقریشی از او حمایت کرد . فریبا نادری با انتشار پستی در اینستاگرام حسابی از خجالت سام درخشانی درامد و به او کنایه زد . پست جنجالی فریبا نادری در حال دست به دست شدن در فضای مجازی است .

 

متن پست فریبا نادری را در ادامه مشاهده می کنید : 

 

خبرداغ و جنجالی " 

مهناز افشار | جنجال ابراز علاقه مهناز افشار به تتلو + فیلم و عکس

 

 

 

WhatsApp Image 2020-04-24 at 4.43.53 PM

 

WhatsApp Image 2020-04-24 at 4.43.44 PM

 

 


خبرداغ و جنجالی : ماجرای داغ ازدواج احسان علیخانی با دختر مهران مدیری فاش شد ؟! + عکس


 

پاسخ تند سام درخشانی به توهین سحرقریشی 

سام درخشانی  در پی توهین سحرقریشی به یک پاکبان در پارک عصبی شده و با انتشار پستی کنایه امیز و تند و تیز از خجالت سحرقریشی در امد پیش از او نیز پرویز پرستویی حسابی از کار سحرقریشی شاکی شده بود و او را مورد انتقاد شدید قرار داد . 

 

WhatsApp Image 2020-04-22 at 11.45.57 PM (1)

 

WhatsApp Image 2020-04-22 at 11.46.25 PM

توضیح عجیب سحر قریشی درباره رفتارش با پاکبان

سحر قریشی در واکنش به انتقادات از برخوردش با یک پاکبان نوشت: «با افتخار اعلام می کنم در خانواده ای به دنیا اومدم که از همین قشر بودیم و هیچ وقت گذشته ی خودمو فراموش نمی کنم.
 
 

سحر قریشی در واکنش به انتقادات از برخوردش با یک پاکبان نوشت: «با افتخار اعلام می کنم در خانواده ای به دنیا اومدم که از همین قشر بودیم و هیچ وقت گذشته ی خودمو فراموش نمی کنم.

 

من چند وقتیه به کلمه «برو» حساس شدم! به همین سادگی اونم بخاطر اینکه خیلی وقته دوستام و اطرافیانم دارن بهم توصیه می کنن که از ایران برو. وقتی اون پاکبان شریف هم به من گفت «برو»، انگار پیامی بود از طبیعت که اونم داشت بهم می گفت «برو».

 

اون پاکبان عزیز اصلا من رو نشناخت و قسم می خورم هرگز قصد اهانت به ایشون رو نداشتم و این اتفاقات چیزی جز‌ یک سوتفاهم کوچیک نیست. در آخر اینکه چه چیزی از این جالب تر که من هم یک روز لباس شریف پاکبانی رو به تن کنم و کنار این قشر با غیرت، یک حس هیجان انگیز رو تجربه کنم اتفاقا پوشیدن لباس پاکبانی اسمش تنبیه یا حکم دادگاه نیست، به نظر من هم یه افتخار بزرگه، هم نماد نجابت و غیرته.

 

واکنش سحر قریشی به انتقادات از برخوردش با یک پاکبان

 

واکنش شهرداری به طعنه سحرقریشی به یک پاکبان

رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران به فیلم رفتار تمسخرآمیز یک بازیگر با یک پاکبان واکنش نشان داد.

غلامحسین محمدی در حساب توییتری خود با اشاره به انتشار فیلم رفتار نامناسب یک بازیگر زن با یک پاکبان نوشت: کاش به جای تبرج خودمان در برابر لنز دوربین‌های اغواگر، آدم‌ها را فارغ از شغل و لباس می‌دیدیم و لحظه‌ای تصور می‌کردیم اگر یک روز نباشند چه اتفاقی می‌افتد؟!

وی همچنین نوشت: شاید از نزدیک می‌دیدیم که در این روزهای کرونایی زیبایی شهرمان را مدیون ⁧‫پاکبانان⁩ سبزپوش هستیم.

 

بیوگرافی و عکسهای سام درخشانی بازیگر

  • نام :سام
  • نام خانوادگی :درخشانی 
  • تاریخ تولد :1353/4/31
  • محل تولد :تهران
  • تحصیلات :  مدرک تحصیلی علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر  
  • همسر :عسل امیرپور
 

بیوگرافی سام درخشانی

بیوگرافی کامل سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیو

 

-----------------------------

 

زندگی شخصی سام درخشانی

سام درخشانی متولد 31 تیر 1353بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. او در خیابان ولیعصر تهران به دنیا آمد و همانجا بزرگ شد. سام دارای مدرک تحصیلی علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است.

 

کودکی سام درخشانی

        کودکی سام درخشانی

 

 سام یک برادر بزرگتر به نام شهریار دارد و مادرش فهیمه کولاتج خانه دار است.

 

مادر سام درخشانی

سام درخشانی و مادرش

 

سام با کامبیز دیرباز، پژمان بازغی، پژمان جمشیدی و حامد بهداد رفاقت دیرینه دارد.

 

 سام درخشانی 

سام درخشانی و پژمان جمشیدی و سیاوش خیرابی و کامران تفتی

 

ماجرای آشنایی و ازدواج سام درخشانی و عسل امیرپور

سام درخشانی مهر ماه سال 1394 با عسل امیرپور ازدواج کرد.

 

سام درخشانی و عسل

سام درخشانی و همسرش عسل امیرپور

 

سام درخشان و همسرش یک دوست مشترک خانوادگی داشتند که هر دو را به یک میهمانی دعوت کرده بود در آن مهمانی سام درخشان با همسرش عسل آشنا می شود و این آشنایی ادامه پیدا می کند و پس از مدتی منجر به رفت و آمد خانوادگی شده و باعث می شود سام و عسل شناخت بیشتری نسبت به اخلاق و روحیات همدیگر پیدا کنند که در نهایت به ازدواج و وصال ختم می شود.

 

سام درخشانی و همسرش

عکس نامزدی سام درخشانی و همسرش عسل

 

همسر سام درخشان اصلا فکرش را هم نمیکرد که این آشنایی اش با سام درخشانی به مرحله ازدواج برسد اما رفته رفته این حس در وجودشان ایجاد شده بود که می توانند زندگی خوب و مشترکی در کنار هم داشته باشند.

 

عکسهای سام درخشانی

سام درخشانی در حال اسب سواری

سام درخشانی و اسبش

عکسهای سام درخشانی و همسرش

 سام درخشانی و همسرش

سام درخشانی

سام درخشانی در رستورانش

سام درخشانی

بیوگرافی کامل سام درخشانی

عکسهای سام درخشانی

عکس سام درخشانی

سام درخشانی بچه بغل

عکسهای سام درخشانی

خنده سام درخشانی

 

چکیده ای از بیوگرافی فریبا نادری:

فریبا نادری

تولد: سال ۱۳۶۳

ملیت: ایرانی

پیشه: بازیگری مدلینگ

سال‌های فعالیت:  از ۱۳۸۲ تاکنون

همسر: مهرداد طباطبایی

 

فریبا نادری,بیوگرافی فریبا نادری,تصاویر فریبا نادری

 عکسهای فریبا نادری

 

بیوگرافی فریبا نادری:

فریبا نادری متولد ۱۳۶۳، بازیگر و مدیر بازرگانی ایرانی است. فریبا نادری به طور اتفاقی وارد عالم بازیگری شد، او با سریال «مروارید سرخ» معرفی شد و با سریال «گل بارون‌زده» باعث شد که اهالی سینما روی بازی او حساب ویژه ای باز کنند. او به جز بازیگری به خانه داری به ویژه آشپزی علاقه ویژه ای دارد و هرگاه که در منزل است، وقت خود را صرف آشپزی می‌کند.

 

فریبا نادری می‌گوید: در سال ۱۳۶۳ به دنیا آمدم، از بچگی عاشق بازیگری بودم و بزرگ‌ترین آرزویم این بود که جای قهرمان فیلم‌هایی که دوستشان دارم، قرار بگیرم، اما پدر و مادرم مخالف بودند و سختگیری می‌کردند تا من به درس و مشقم بیشتر توجه داشته باشم.

 

در دوران کودکی بسیار شیطون و بازیگوش بودم، از آنجایی که با برادرم حمید رابطه بسیار خوبی داشتم، تمام روز با او بازی می‌کردم و به همین خاطر شیطنت‌هایم هم پسرانه بود. من حتی یک عروسک هم نداشتم و بهترین اسباب بازی من توپ «چهل تیکه» بود، یادم می‌آید که با بچه‌های محل، کوچه را می‌بستیم و هفت سنگ یا فوتبال بازی می‌کردیم.

 

زمانی که در دوران راهنمایی تحصیل می‌کردم، به طور اتفاقی به من پیشنهاد اجرای برنامه «نیمرخ» داده شد، اما مادرم مخالفت کرد. از این حکایت چند سالی گذشت تا اینکه یک روز با دوستم که گریمور بود برای تست به دفتر «مسعود رسام» رفتیم، آن روز وی با تست بازیگران برای سریال «مروارید سرخ» مشغول بود، من هم غافل از این ماجرا نشسته بودم تا اینکه از اتاق شان آمدند بیرون و گفتند نوبت شماست. گفتم من برای تست بازیگری نیامده‌ام، دوستم آمده است… او به من گفت: حالا که آمدی بیا تست بده… آن روز خوش‌شانس بودم و در تست قبول شدم، اما می‌دانستم که خانواده‌ام مخالفت خواهند کرد.

 

در قراردادم شرط کردم که خانواده ام هم باید پشت صحنه بیایند و گروه مروارید سرخ هم پذیرفتند. با این شرایط باز هم مادرم مخالفت کرد، اما سرانجام متوجه شد که علاقه من به بازیگری وصف‌ناپذیر است و نمی‌توانند مقابل علاقه‌ام ایستادگی کنند و این شد که به بازیگری روی آوردم و خوشحالم که مردم هم از آن استقبال کردند.

 

فریبا نادری,بیوگرافی فریبا نادری,تصاویر فریبا نادری

 جدیدترین تصاویر فریبا نادری

 

رشته تحصیلی و شغل فریبا نادری:

رشته تحصیلی‌ام، گرافیک رایانه‌ای بود، اما می‌خواستم زودتر به هدف‌هایم نزدیک‌ شوم. من با کار بازاریابی شروع کردم، البته به علت بازیگری نمی‌توانستم تمام وقت کار کنم. کار سختی بود، طرف‌های مذاکره من اغلب مدیران باتجربه شرکت‌های بازرگانی بودند، خوشبختانه الان در سمت مدیریت بازرگانی شرکتی بزرگ مشغول به کار هستم، طی این مدت به این نتیجه رسیدم که بیشترین نیاز مشتریان، کار خوب و درجه یک است و بهتر است به جای توجیه، از دقت در اجرای کارها استفاده کرد.

 

 فریبا نادری,بیوگرافی فریبا نادری,تصاویر فریبا نادری

تصاویر اینستاگرام فریبا نادری

 

علایق و خصوصیات اخلاقی فریبا نادری:

اگر نقشی را دوست نداشته باشم، به هیچ عنوان آن را قبول نمی‌کنم. من تمامی نقش‌هایی که در آن بازی کردم را دوست دارم.

 

من خیلی زودرنج، احساساتی، حساس و مهربان هستم، البته این را اطرافیانم می‌گویند.

آرزو می‌کنم، شبی را همه مردم دنیا، آرام و به دور از دغدغه بخوابند و هیچ کودکی گوشه خیابان روی کارتن، شب را به صبح نرساند، زمانی که بچه‌های فقیر را در خیابان می‌بینم، بغض می‌کنم، فقر این بچه‌ها علامت سوالی است که همیشه در ذهن من باقی می‌‌ماند.

 

به عنوان یک زن، معمولا پوشاکی را می‌خرم که مطابق سلیقه ام باشد و هیچ وقت چیزی را صرفا به خاطر مد بودنش نخریده ام.

 

اصولا آدم معاشرتی هستم و از ارتباط لذت می‌برم، چرا که آدم‌ها را خیلی دوست دارم و برای احساسات‌شان ارزش زیادی قائلم، به همین خاطر، هم به خانه‌مان زیاد مهمان می‌‌آید و هم زیاد مهمانی می‌روم و هر دو حالت برایم خوشایند و بسیار لذت‌بخش است.

 

عاشق سفرم و از هر فرصتی برای مسافرت استفاده می‌کنم، عاشق طبیعت شمال کشور هستم به ویژه در پاییز و زمستان که زیبایی خارق‌العاده‌ای دارد.

 

سعی می‌کنم در کارهای خانه هیچ وقت کم نگذارم. آشپزی شبیه بازیگری است، اگر برای آن عشق و وقت صرف کنی، غذای شما خوشمزه می‌شود. بازی‌ام شاید خوب نباشد! (می‌خندد)، اما آشپز بسیار خوبی هستم، درست مثل مادرم.

در بین بازیگران طنز، بازی  یوسف تیموری  و  رضا شفیعی‌جم  را خیلی می‌پسندم.

 

ازدواج اول فریبا نادری:

فریبا نادری که در اوج جوانی با مسعود رسام که خیلی از او بزرگ‌تر بود ازدواج کرد، فریبا نادری گفت که این ازدواج به تشخیص خودش انجام شده است. او پس از مرگ همسرش مسعود رسام در سال ۱۳۸۸ دیگر ازدواج نکرد و در مصاحبه‌ای اعلام کرد هرگز با بازیگران تلویزیون یا سینما ازدواج نخواهد کرد. فریبا نادری در مورد همسرش می‌گوید در کنار مسعود رسام زندگی عاشقانه‌ای داشتم و با وجود بیست و هفت سال تفاوت سنی هیچ وقت در زندگی با او خللی حس نکردم. حتی کوچکترین سخنان او برای من آموزنده بود و این بهترین خاطره‌ام از اوست که هنوز هم حرف‌های پرمحتوایش در خاطرم هست.

 

تصاویر فریبا نادری,عکس های فریبا نادری,فریبا نادری

 فریبا نادری و  مسعود رسام

 

ازدواج مجدد فریبا نادری:

فریبا نادری در سال ۹۶ با مهرداد طباطبایی از فعالان مواد غذایی ازدواج کرده است. ثمره این زندگی یک دختر بنام یارا طباطبایی متولد اسفند 96 می باشد.

 

فریبا نادری,بیوگرافی فریبا نادری,تصاویر فریبا نادری

همسر دوم فریبا نادری

 تصاویر فریبا نادری:

فریبا نادری,بیوگرافی فریبا نادری,تصاویر فریبا نادری

 فریبا نادری و  مریم کاویانی

فریبا نادری,بیوگرافی فریبا نادری,تصاویر فریبا نادری

دختر و همسر فریبا نادری

فریبا نادری,بیوگرافی فریبا نادری,تصاویر فریبا نادری

عکس فریبا نادری در دوران بارداری

فریبا نادری,بیوگرافی فریبا نادری,تصاویر فریبا نادری

 عکسهای جدید فریبا نادری و همکارانش

فریبا نادری,بیوگرافی فریبا نادری,تصاویر فریبا نادری

  فریبا نادری و همسرش

فریبا نادری,بیوگرافی فریبا نادری,تصاویر فریبا نادری

 تصاویری جدید از فریبا نادری

فریبا نادری,بیوگرافی فریبا نادری,تصاویر فریبا نادری

 فریبا نادری و  سیما تیرانداز

تصاویر سحر قریشی

 سحر قریشی,بیوگرافی سحر قریشی,عکس سحر قریشی

  تصاویر سحر قریشی و سمانه پاکدل

سحر قریشی,عکس های سحر قریشی,تصاویر سحر قریشی

سحر قریشی و همسرش امید علومی

سحر قریشی,بیوگرافی سحر قریشی,عکس سحر قریشی

جدیدترین تصاویر سحر قریشی

سحر قریشی,بیوگرافی سحر قریشی,عکس سحر قریشی

   تصاویر سحر قریشی

سحر قریشی,بیوگرافی سحر قریشی,عکس سحر قریشی

   تصاویر برادر سحر قریشی

سحر قریشی,بیوگرافی سحر قریشی,عکس سحر قریشی

   تصاویر سحر قریشی ، فریبا نادری و سمانه پاکدل

سحر قریشی,بیوگرافی سحر قریشی,عکس سحر قریشی

عکس های جدید سحر قریشی

سحر قریشی,عکس هایی از سحر قریشی,عکس سحر قریشی

 عکس سحر قریشی و مادرش

سحر قریشی,عکس هایی از سحر قریشی,تصاویر سحر قریشی

 سحر قریشی در نقش های مختلف

سحر قریشی,تصاویر سحر قریشی,عکس سحر قریشی

 تصاویر جدید از سحر قریشی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied