شمانیوز
شما نیوز

شکایت عروس خاندان سلطنتی از موسسه رسانه‌ای به خاطر انتشار نامه‌های خصوصی

"مگان مارکل" از موسسه «آسوشیتد نیوزپیپرز»، مالک نشریه «میل آن ساندی»، به خاطر انتشار بخش‌هایی از نامه های خصوصی او به پدرش، شکایت کرد.

شکایت عروس خاندان سلطنتی از موسسه رسانه‌ای  به خاطر انتشار نامه‌های خصوصی

به گزارش اختصاصی شمانیوز به نقل از ایندیپندنت، پس از جنجال انتشار نامه دست‌نویس خصوصی "مگان مرکل" به پدرش توسط «آسوشیتد نیوزپیپرز» در آگوست 2018 ، دوشس انگلیس از این موسسه شکایت کرد.

 

بخش هایی از این نامه خصوصی  که در فوریه سال گذشته در روزنامه و همچنین بصورت آنلاین در "میل" منتشر شده بود خشم دوشس انگلیس را به همراه داشت. وی پس از انتشار این نامه‌ها از موسسه «آسوشیتد نیوزپیپرز» به اتهام انتشار اطلاعات خصوصی ، نقض کپی رایت و نیز شکستن قانون حمایت از اطلاعات، شکایت و درخواست خسارت کرد. این در حالی است که وکلای «اسوشیتد نیوزپیپرز» تمامی این ادعاها را تکذیب کرده و گفته‌اند که محتوای این نامه به هیچ وجه خصوصی و محرمانه نبوده است و ما هیچ تغییری در محتوای آن ایجاد نکردیم.

 

WhatsApp Image 2020-04-27 at 21.20.14 (1)

 

این اقدام حقوقی در ماه اکتبر سال گذشته در بیانیه ای کاملاً شخصی توسط "پرنس هری" اعلام شد که در آن برخی روزنامه ها را به "کارزار ظالمانه" علیه همسرش متهم و اعلام کرد از این پس با نشریات عوا‌م‌گرای بریتانیا همکاری نخواهند کرد. 

 

دوک ساسکس با اشاره به ماجرای انتشار اخبار و تصاویر تصادف دلخراش مادرش پرنسس "دایانا" در در سال 1997 گفت: دلم نمیخواهد تاریخ دوباره تکرار شود؛من مادرم را از دست دادم و نمی خواهم اینبار همسرم قربانی قدرت نمایی رسانه ها شود.

 

بر اساس این گزارش، "توماس مارکل" نیز مدعی است نامه ای که در مجلات انتشار یافته تحریف شده و از این بابت ناراحت است. این در حالی است که او پیشتر به نشریه «میل آن سندی» گفته بوده است به دلیل دردناک بودن این نامه، تنها بخشهایی از این نامه را افشا می‌کند.

 

WhatsApp Image 2020-04-27 at 21.20.14

 

ماجرای نامه توماس مارکل به دخترش

 

ماجرای نامه برمی گردد به یک هفته پیش از مراسم ازدواج "پرنس هری" و "مگان مارکل" در سال 2018 قرار بود توماس مارکل، مگان را تا محل خواندن خطبه عقد (محراب کلیسا) همراهی کند اما از طریق شبکه «تی ام زد» گفت که دچار حمله قلبی شده و پزشکان به او گفتند که باید تحت عمل جراحی قلب قرار بگیرد و نمی تواند به مراسم عروسی دخترش برود. در این بین همچنین مشخص شد که وی با یک عکاس پاپاراتزی برای گرفتن چندین عکس قبل از شروع مراسم هماهنگی هایی داشته است و پرنس هری از پدر مگان خواست که از صحبت با مطبوعات خودداری کند.

 

مگان در نامه ای به پدرش نوشت:" شما به مطبوعات گفتید که به من زنگ زدید تا بگویید به عروسی من نمی آیید، این اتفاق نیفتاد زیرا شما هرگز به من زنگ نزدید در حالی که من بیش از 20 بار با شما تماس گرفتم اما شما به تلفن‌ها و پیامک‌های من جواب ندادی، من سخت نگران سلامتی و بهبودی تو هستم و تمام تلاشم این است که از تو مراقبت کنم اما نمی‌دانم اگر بازهم  جواب ندهی، چه کار دیگری می‌توانم بکنم."

 

"دیوید شربورن" که وکالت مگان را در این پرونده برعهده دارد، می‌گوید: حتی همسر شاکی از آقای مارکل استدعا می‌کند که اجازه بدهد به او کمک کنند اما در واکنش به این پیام، آقای مارکل پاسخ می دهد که حالش خوب است

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied