شمانیوز
شما نیوز

در پی شیوع کرونا؛

برگزاری مراسم جشن ازدواج "جنیفر لوپز" در خودرو + تصاویر

مراسم ازدواج "جنیفر لوپز" و نامزد ورزشکارش که قرار بود تابستان امسال برگزار شود، به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد.

برگزاری مراسم جشن ازدواج "جنیفر لوپز" در خودرو + تصاویر

به گزارش اختصاصی شمانیوز به نقل از فاکس نیوز، ظاهرا شیوع کووید-19 نه تنها زندگی روزمره  مردم سراسر جهان را مختل کرده بلکه زندگی هایی که هنوز آغاز نشده اند را در ابتدای راه متوقف کرده است.

"جنیفر لوپز"، خواننده و بازیگر آمریکایی که در مارس سال گذشته با "الکس رودریگز" ستاره سابق لیگ برتر بیس‌بال آمریکا با یکدیگر نامزد کرده بودند قرار بود تابستان امسال مراسم ازدواج خود را جشن بگیرند. اما نامزد "جنیفر" به تازگی در برنامه «تونایت شو» جیمی فَلِن، از به تعوبق افتادن جشن ازدواجشان خبر داد.

 

 

Capture

 

در این برنامه که به صورت تماس ویدئویی برگزار شد "رودریگز" به مجری برنامه گفت: متاسفانه به دلیل شرایط فعلی و شیوع کرونا همه چیز روی هواست و باید دست نگه داریم. در حال حاضر اولویت من و جنیفر سلامتی است و به همین دلیل همه‌ کارهای مراسم تا اطلاع ثانوی تعطیل است و باید دید دست روزگار با ما چه خواهد کرد.

ستاره مشهور بیس‌بال آمریکا همچنین به شوخی به مجری گفت: این بحران جهانی نه تنها روی جشن ازدواج من و "جنیفر" تاثیر گذاشته بلکه باعث شد تا تولد 12 سالگی دخترم"الا" را به همراه مهمانان داخل خودروهایمان برگزار کنیم به همین دلیل شاید ما هم مجبور شویم که مراسممان را اینگونه برگزار کنیم که «ارزان‌تر» هم تمام شود.

به گزارش شمانیوز، این چهارمین ازدواج "جنیفر لوپز" و دومین ازدواج "الکس رودریگز" است. هر دوی این سلبریتیها از ازدواج‌ها و روابط پیشین خود دو فرزند دارند و گفته می شود پس از نامزدی، رابطه دختران "رودریگز" با دوقلوهای ۱۱ ساله "جنیفر " خوب و مسالمت آمیز است.

 

ماجرای آشنایی "جنیفر" و "الکس" از زبان خودشان

ماجرای آشنایی این زوج نیز خواندنی است؛ "جنیفر" و "الکس" یکدیگر را در یک مسابقه بیسبال ملاقات کردند. "جنیفر" در این باره گفت: پس از آن دیدار، ما برای نخستین بار در رستورانی در هتل  « Bel Air» با هم قرار گذاشتیم. در انتهای شب، قبل از این که از هم خداحافظی کنیم، الکس به دستشویی رفت و به من پیغام داد: تو خیلی جذابی. همه چیز آن شب به خوبی پیش رفت و ما کم کم به هم علاقمند شدیم.

 

index

 

از مهم ترین حواشی نامزدی این زوج  می توان به حلقه ازدواج 3.5 میلیون دلاری "جنیفر" اشاره نمود که تصویر آنرا در صفحه مجازی اش به اشتراک گذاشت و طی 8 ساعت با بیش از 3 میلیون و 600 هزار لایک و 111 هزار واکنش در اینستاگرام روبرو شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied