شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی شمانیوز؛

بمبی که در نون خ منفجر شد

«بمب خنده» یک دهه پنجاهی تمام عیار است؛ از آنهایی که دهه شصت را به خوبی تجربه کرده. سال 58 در هرسین کرمانشاه به دنیا آمده. کامپیوتر خوانده و از مقطع کاردانی تصمیم گرفته مسیر زندگی اش را تغییر دهد و به هنر و تئاتر رو آورد. البته پیشینه علاقه او به هنر بازمی گردد به دوران نوجوانی و با بازی در نمایش های مدرسه.

بمبی که در نون خ منفجر شد

«بمب خنده» یک دهه پنجاهی تمام عیار است؛ از آنهایی که دهه شصت را به خوبی تجربه کرده. سال 58 در هرسین کرمانشاه به دنیا آمده. کامپیوتر خوانده و از مقطع کاردانی تصمیم گرفته مسیر زندگی اش را تغییر دهد و به هنر و تئاتر رو آورد. البته پیشینه علاقه او به هنر بازمی گردد به دوران نوجوانی و با بازی در نمایش های مدرسه.

سیروس حسینی فر در حوزه هنری سوره دوران آموزش بازیگری خود را تکمیل کرد. تا پیش از بازی در مجموعه نون خ 2 او را بیشتر با هنر تقلید صدا می شناختند اما پس از درخشش در فصل دوم نون خ، طنازی او بر مخاطبین نمایان شد.

با او گفتگوی کوتاهی داشتیم:

 

سیروس حسینی فر چه نیازی در مردم کشورش احساس کرد که به استندآپ کمدی رو آورد؟

 

ما در جامعه ای زندگی می کنیم که به مقوله شادی خیلی توجه می شود. خدا را شکر من همیشه به این شعار معتقد بوده ام که «ما با هم بخندبم و به هم نخندیم». پس در این جامعه، شاد کردن مردم باید جزو اولویت‌ها باشد. من در کارهایم سعی کرده ام همیشه به نحوی برنامه هایم را اجرا کنم که خدای ناکرده در حق کسی اجحاف نشود و مردم از برنامه ای که اجرا می کنم لذت ببرند.

 

WhatsApp Image 2020-05-02 at 13.23.42 (1)

 

نظر شما به عنوان یک استاد کمدین در مورد این که مردم ایران خیلی چیزها را به لطیفه تبدیل می کنند، حتی اتفاقات تلخ واقعی را چیست؟

 

اگر تاریخ را مطالعه کرده باشیم و به گذشته و زمان ایران باستان برگردیم متوجه می شویم که ایرانیان بعد از هر پیروزی جشن می‌گرفتند. به قولی می توان گفت که این جشن، بزم و شادی در رگ و ریشه ایرانیان بوده است. شاید همین عامل باعث طنازی ایرانیان شده باشد تا بخواهند در چنین موقعیت‌هایی فشار روانی‌ای که تحمل می کنند را با این شیوه کم کنند.

 

چه شد که از سریال نون خ 2 سر در آوردید و به راستی که در این سریال خوش درخشیدید؟

 

من یک سریال در فضای نمایش خانگی به نام «هشتک خاله سوسکه»  به کارکردانی آقای مسلمی کار کردم. مدیر تولید این کار آقای غضنفری به من پیشنهاد کار در مجموعه نون خ 2 را دادند.

 

WhatsApp Image 2020-05-02 at 13.23.41

 

سریال نون خ 2 از سریال های موفق روزهای کرونایی کشور بود. ولی خیلی از بینندگان از پایان قسمت دوم راضی نبودند. نظر شما به عنوان بازیگر این مجموعه در مورد پایان باز این مجموعه چه بود؟

 

اتفاقا پایان سریال نون خ 2 به نظر من خیلی پایان زیبایی بود. در واقع جوری طراحی شده بود که مردم منتظر فصل جدید این مجموعه و اتفاقات جدیدی که قرار است در آن بیفتد باشند.

 

پس با توجه به آنچه می گویید فصل سه این مجموعه ساخته خواهد شد و باید منتظر حضور شما هم در آن باشیم؟

 

با توجه به استقبال خوبی که از این مجموعه به عمل آمد، مهدی فرجی تهیه کننده کار، در پایان فصل دوم نون خ این قول را به مردم داد که فصل سه نون خ ساخته می‌شود و در حال انجام کارهای مقدماتی آن است. انشالله که من هم در این فصل حضور خواهم داشت.

 

WhatsApp Image 2020-05-02 at 13.23.39

 

کار در کنار سعید آقا خانی چه تجربه هایی برای تان به همراه داشت؟

 

سعید آقاخانی به نظر من یکی از بهترین بازیگران و کارگردانان کشورمان است که شناسنامه خوبی هم در این عرصه دارد و واقعا حرف برای گفتن دارد. من به عنوان بازیگر، خیلی چیزها از سعید آقاخانی یاد گرفتم. در واقع کار کردن در کنار سعید آقاخانی برای من افتخار بزرگی است.

 

قصد دارید همچنان به کارهای اینچنینی ادامه دهید و یا به همان استندآپ کمدی اکتفا کنید؟

 

استندآپ کمدی، شومنی و تقلید صدا جزو اصلی حرفه من است و سالیان سال است که با این حرفه فعالیت می کنم ولی یکی دو سال است که وارد دنیای بازیگری شده ام و به صورت حرفه ای کار می کنم. چون تحصیلات این رشته را دارم دوست دارم که این رشته را با قدرت ادامه دهم.

 

WhatsApp Image 2020-05-02 at 13.23.42 (2)

 

و در پایان..

بازیگر نون خ از مشقات کار در روزهای کرونایی گفت و گفت: در این شرایط کرونایی فعالیت به دور از کانون خانواده سخت است البته طی این روزها همسر و فرزندانم با گذشت خودشان دلگرمم کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • زینبزی سادات

    خوب است

  • مریم ازکرمانشاه

    بنظر یکش بهتربودخیلی خیلی نون خ دومسخره بود دلموزد