شمانیوز
شما نیوز

همزمان با ماه جهانی اتیسم صورت گرفت؛

همکاری فیلیمو و انجمن اتیسم ایران

در راستای مسئولیت اجتماعی فیلیمو و با همکاری انجمن اتیسم ایران همزمان با ماه آوریل، ماه جهانی اتیسم (14 فرودین تا 14 اردیبهشت) فیلم‏ها و سریال‏های ایرانی و خارجی با موضوع "اتیسم" در راستای آگاهی و شناخت بیشتر مردم نسبت به این اختلال ، صفحه مخصوصی به نام اتیسم، در وی او دی فیلیمو آغاز به کار کرد.

همکاری فیلیمو و انجمن اتیسم ایران

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی فیلیمو: در راستای مسئولیت اجتماعی فیلیمو و  با همکاری انجمن اتیسم ایران همزمان با ماه آوریل، ماه جهانی اتیسم (14 فرودین تا 14 اردیبهشت) فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی با موضوع "اتیسم" در راستای آگاهی و شناخت بیشتر مردم نسبت به این اختلال ،  صفحه مخصوصی به نام اتیسم، در وی او دی فیلیمو آغاز به کار کرد.

در این صفحه 10 عنوان فیلم و سریال به نام‌های طاقت بیار لطفا، دکتر خوب، زیگ زاگ، حسابدار، جاخالی در باره جاخالی، مرد بارانی، من خان هستم، مولی، رمز مرکوری، مری و مکس و شکلات بارگذاری شده است؛ این لیست از فیلم‌ها و سریال‌ها در آینده نزدیک کامل‌تر خواهد شد.

فیلیمو تا کنون با انتشار فیلم‌ها و سریال‌های متعددی از جمله مانکن، نهنگ آبی، دل، احضار، 23نفر، مطرب، دوپاپ، شیرشاه و ...برای ناشنوایان و نابینایان  در راستای مسئولیت اجتماعی اقدام کرده است و هر روز مجموعه فیلم‌ها و سریال‌های بیشتری را برای مخاطبان خود مناسب سازی و آماده سازی می‌کند.

علاقمندان به موضوع "اتیسم" می‌توانند جهت استفاده از این آثار با مراجعه به سایت به نشانی https://www.filimo.com/tag/Autism از این خدمت جدید بهره ‌مند شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied