شمانیوز
شما نیوز

شایعه | مهران مدیری سکته کرد + عکس

در سالهای اخیر متاسفانه شایعه سازی بسیار زشتی درباره بازیگران مطرح ومحبوب سینما وتلویزیون در جامعه گسترش یافته است .

شایعه | مهران مدیری سکته کرد + عکس

مهران مدیری از هنرمندان به نام سینمای ایران است . 

مهران مدیری چهره شناخته شده ای است که این روز ها با دورهمی در شبکه نسیم مهمان خانه های مردم است  

مهران مدیری  در کارنامه کاری اش سریال های پرمخاطب زیادی دارد . 

مهران مدیری از هنرمندانی است که شایعات فراوانی را همیشه پیرامون خود می دیده است . یکی از شایعات عجیب در مورد مهران مدیری را در ادامه می خوانید : 

روزنامه بانی فیلم در گزارشی از انتشار شایعاتی درباره هنرمندان مطرح ومحبوب سینما وتلویزیون انتقاد کرده است .

بانی فیلم نوشته است : پس از خبر جعلی، اما نگران کننده هفته گذشته مبنی بر مرگ هنرمند محبوب اکبر عبدی، روز گذشته شایعه پردازان نوک پیکان شایعات خود را به سمت هنرمند دیگری نشانه گرفتند.

اواسط روز گذشته، در موج اخبار فرهنگی هنری هر روز، زنگ تلفن یکی از دوستان مطبوعاتی، خبری را به گوشمان رساند که به شدت نگرانمان کرد؛ مهران مدیری شنبه شب سکته کرده و در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است. ادامه این خبر حاکی از ترخیص مدیری از بیمارستان قبل از ساعت 2 بعدازظهر بود!


این روزنامه سینمایی درادامه گزارش خود افزوده : بلافاصله پس از انعکاس این خبر که با چند تماس دیگر از سوی تعدادی از خوانندگان و همکاران کم‌کم رنگ واقعیت به خود می‌گرفت، با مسئول روابط عمومی مجموعه  جدید ترین سریال در حال تولید مدیری تماس گرفتیم. او ضمن تعجب از انتشار این شایعه، آنرا تکذیب کردند!

انتشار این شایعه غیر اخلاقی در حالی صورت می‌گیرد که طی روزهای گذشته، در برخی محافل شنیده‌می‌شد مدیری به دلیل مشکلات متعددی که بر سر پخش مجموعه طنز جدیدش «قهوه تلخ» ایجاد شده و همچنین مسئله عدم تفاهم سازندگان با تلویزیون برای روی آنتن بردن سریال، روحیه خوبی ندارد و حال جسمی او مساعد نیست. شایعه‌ای که آن هم از سوی نزدیکان مدیری، تکذیب شد.



/مهران مدیری و فاصله ای زیاد دریک نظر سنجی/

این شایعه پراکنی‌ها درباره مهران مدیری درحالی روز گذشته به گوش رسید که این سریال ساز تلویزیون در نظرسنجی سایت بانی فیلم با فاصله‌ای زیاد نسبت به رضا عطاران، مجید صالحی، جواد رضویان و مهران غفوریان به عنوان موفق‌ترین کارگردان سریال‌های 90 شبی از سوی خوانندگان روزنامه انتخاب شده است.



در سالهای اخیر متاسفانه شایعه سازی بسیار زشتی درباره بازیگران مطرح ومحبوب سینما وتلویزیون در جامعه گسترش یافته که همواره باانتقادات تند هنرمندان مواجه بوده است .


انتشار شایعاتی درباره هنرمندانی چون بهروز وثوقی عزت الله انتظامی ،رضا عطاران و... از جمله این شایعه ها بوده اند که همواره با واکنش منفی همین هنرمندان مواجه شده است .

 

بیوگرافی مهران مدیری

مهران مدیری متولد 18 فروردین سال 1346 در شهر تهران است او بازیگر، کارگردان، مجری، خواننده، طراح صحنه و لباس، مجری طرح، صدا پیشه و تهیه کننده است. مهران مدیری آخرین فرزند خانواده 6 نفری است و سه برادر بزرگ تر از خودش دارد.

 

مهران مدیری

 

سریال های موفق مهران مدیری

او سریال های موفق زیادی را کارگردانی و بازیگری کرده است که می توان به سریال های ساعت خوش، پاورچین، جنگ ۷۷، پلاک ۱۴، نقطه‌چین، شب‌های برره، باغ مظفر،نود شب، مرد هزارچهره، مرد دوهزارچهره، قهوه تلخ، ببخشید شما، ویلای من، شوخی کردم و در حاشیه اشاره کرد.

 

مهران مدیری

 

حضور در جبهه و ترک تحصیل

مهران مدیری در یکی از برنامه های دورهمی گفت که در عملیات والفجر 8 حضور داشته است. او به دلیل حضور در جبهه ترک تحصیل کرده است.

 

مهران مدیری

قدرتمندترین مرد ایرانی

 

مجله نیوزویک در یک مقاله مدیری را بستمین مرد قدرتمند سال 2009 در ایران نام برد.

 

مهران مدیری

 

ازدواج مهران مدیری، همسرش و فرزندانش

او سال ها است که ازدواج کرده است و یک دختر به نام شهرزاد و یک پسر به نام فرهاد دارد که این دو بسیار شبیه به  خودش هستند و فرهاد پسرش در کار موسیقی است.

 

تا کنون هیچ تصویری از همسر مهران مدیری منتشر نشده است و مهران هیچ علاقه ای ندارد که کسی به زندگی خصوصی اش ورود کند. همسر مهران مدیری فارغ التحصیل رشته هنر و ادبیات است

 

مهران مدیری

 

شروع فعالیت هنری

او از سن شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد.در سال 1368 وارد رادیو شد و در داستان شب در حدود 6 سال گویندگی کرد. در سال 1372 به همراه داریوش کاردان نخستین برنامه طنزش را برای نوروز ساخت.

 

مهران مدیری

 

 

شروع شهرت مهران مدیری

شروع شهرت این بازیگر از سال 1372 بود که در مجموعه طنز نوروز 72 بازی کرد. پس از آن در چند سریال طنز دیگر به عنوان بازیگر و کارگردان حضور داشت.

 

مهران مدیری

 

سریال پرواز 57

سریال طنز پرواز 57 سریال تلوزیونی بود که در دهه فجر سال 1372 از شبکه اول سیما پخش شد و نخستین تجربه کارگردانی مهران مدیری در یک سریال طنز بود. این سریال دومین نقطه عطف در سریال های تلویزیونی پپس از انقلاب بود. نصرالله راداش با بازی در این سریال وارد عرصه تلویزیون و طنز ایران شد.

 

مهران مدیری

 

سریال ساعت خوش 

بعد از ساخت سریال پرواز 57، مهران مدیری ساخت یک سریال دیگر به نام ساعت خوش را با بازیگرانی نه چندان مطرح شروع کرد که در سال 72 و 72 هفته ای یک بار از شبکه دوم پخش می شد. این سریال شامل قطعات طنز کوتاه بود و نکته خاص آن متفاوت بودن آن با نوع طنزی بود که در آن زمان صدا و سیما رایج بود خیلی تکراری و یکنواخت شده بود. نوع نگاه مهران مدیری به طنز باعث بعضی از مشکلات با بعضی از روزنامه های محافظه کار شد.
 
 
مهران مدیری

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied