شمانیوز
شما نیوز

بیوگرافی افسانه کمالی بازیگر سریال سرباز + تصاویر

افسانه کمالی متولد ۱۹ خرداد ۱۳۶۶ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. افسانه کمالی در سال ۱۳۹۴ با فیلم یک روز بخصوص به کارگردانی همایون اسعدیان وارد سینما شد و در سال ۹۶ با بازی در سریال سایه بان فعالیت رسمی خود را در تلویزیون شروع نمود.

بیوگرافی افسانه کمالی بازیگر سریال سرباز + تصاویر

افسانه کمالی بازیگر سریال سرباز زاده ۱۹ خرداد ۱۳۶۶ تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. افسانه کمالی بازیگر در یک خانواده کم جمعیت ۴ نفره زندگی کرده و یک برادر کوچکتر به نام بابک دارد. افسانه کمالی بازیگر سریال سرباز از سنین جوانی به بازیگری علاقه داشته و بخاطر تحصیل و درس نتوانسته به سوی این هنر برود که وی بعد از به اتمام رساندن تحصیلات و دانشگاه به کلاس های بازیگری رفته و به دنیای هنر وارد شده هست. افسانه کمالی بازیگر سریال سرباز دوره های بازیگری خود را در موسسه بازیگری کارنامه گذرانده و از همین طریق توانسته وارد دنیای بازیگری شود.خانم افسانه کمالی بازیگر سریال سرباز بابازی در سریال سر دلبران و سایه بان به شهرت رسید. او هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

 

 

2

 

افسانه کمالی در دبیرستان تجربی خوانده و در سال ۸۴ از دانشگاه شهید بهشتی لیسانس زیست شناسی گرفته است. او در سال ۹۰ رتبه ۲ کنکور کارشناسی ارشد رشته فیزیولوژی پزشکی دانشگاه تربیت مدرس است. و اکنون فارغ التحصیل همین رشته است.

افسانه کمالی در سال ۱۳۹۳ بعد از اتمام تحصیلات کارشناسی ارشد خود در موسسه کارنامه آموزش بازیگری را فرا می گیرد و در سال ۱۳۹۴ با فیلم یک روز بخصوص به کارگردانی همایون اسعدیان وارد سینما شد و در سال ۹۶ با بازی در سریال سایه بان فعالیت رسمی خود را در تلویزیون شروع نمود.

منتقدان و طرفداران سینما چهره افسانه کمالی را با لیلا حاتمی شباهت میدهند که وی میتواند مثل لیلا حاتمی با چهره مظلوم و ساده خودش در سینما بدرخشد.

 

فیلم‌شناسی افسانه کمالی:

- یک روز بخصوص (1394)

مجموعه تلویزیونی افسانه کمالی:

- سایه بان (1396)

- سر دلبران (1397)

عکس های افسانه کمالی:

o5oHlXVV3KUu

افسانه کمالی,بیوگرافی افسانه کمالی,عکس های اینستاگرام افسانه کمالی
افسانه کمالی,بیوگرافی افسانه کمالی,عکس جدید اینستاگرام افسانه کمالی

افسانه کمالی,بیوگرافی افسانه کمالی,بازی های افسانه کمالی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied