شمانیوز
شما نیوز

تتلو برای همیشه از دنیای موسیقی خداحافظی کرد + بیوگرافی

شب گذشته تتلو خداحافظی کرد و تمام محتویات کانال از آهنگ‌ها و عکس‌ها و... را پاک کرد. کانال امیر تتلو اکنون با یک میلیون و دویست هزار دنبال کننده خالی است!

تتلو برای همیشه از دنیای موسیقی خداحافظی کرد + بیوگرافی

شب گذشته امیر تتلو اعلام کرد تمام شده است و از خوانندگی خداحافظی می کند. تتلو گفت آخرین آهنگ او قسم بوده و بعد از آن هر کاری بیرون داده است مربوط به قبل است. تتلو از هواداران و شرایط شکایت کرد و اعلام خداحافظی کرد.

امیر تتلو بعد از آهنگ من به کم راضی نیستم بارها به هواردارن و مسئولین ایران انتقاد کرده بود. او بارها از هوادارن خواست کانال یوتیوب او را بالا ببرند اما این اتفاق نیفتاد.

در نهایت شب گذشته تتلو خداحافظی کرد و تمام محتویات کانال از آهنگ ها و عکس ها و… را پاک کرد.کانال امیر تتلو اکنون با یک میلیون و دویست هزار دنبال کننده خالی است!

خداحافظی تتلو اولین خداحافظی او از دنیای خوانندگی و حتی ورزش نیست. تتلو در یکی از آهنگ هایش هم می گوید «خیلی وقتا کم آوردم خداحافظی کردم ولی بازم که اومدم.»

 

خداحافظی قبلی امیر تتلو در ایران

 

امیر تتلو خیلی سعی کرد آلبوم آخرش در چارچوب قوانین باشه کلا مجاز باشد‌ خوب سعی اش را کرد اما خبری از مجوز نشد ! خودش به این نتیجه رسیده که اضافه است نمیخواهندش هر جا میرود بیرونش میکنند و … حالا تصمیم گرفته برای همیشه از خوانندگی خداحافظی کند . در ادامه متن کامل دلایل خداحافظی امیر تتلو از خوانندگی را از زبان خودش بخوانید:

 

پست اول تتلو

راستش تا صبح بیدار بودمو فقط و فقط فکر !! به یه نتیجه ی خوب رسیدم !! من فهمیدم وقتى بقیه نمیخوان ، نمیشه به زور و یه نفرِ جلو رفت !! از همه درها امتحان کردم ! نشد ! وقتى انقدر نمیشه یعنى خدا نمیخواد !! من فهمیدم کلاً منو نمیخوان ، حالا من بیام روزى ٢٠ ساعت بدوئم !! آلبومَم که تموم شد ! حالا بیام ١٠ تا آلبومِ دیگه بسازم ! همه حرفامَم که زدم ! خدایا خودت میدونى که تو هر زمینه اى هر چى از دستم برومد کردم !! حالا که گل نکاشتم هیچى تازه شدم دردسر واسه تیمى که خدا میدونه از بچگى فقط آرزوم قهرمانیش بوده !! همون نباشم بهتره !!! معذرت میخوام از همه !! قول میدم دیگه هیچ جا تو هیچ زمین ورزشى دیده نشم و قول میدم کلاً گُم و گور شم !!!!! با آرزوى عشق و بهترین ها براى ایران و ایرانى اینجانب امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو کلا دیگه تو هیچ زمینه اى فعالیت نخواهم کرد !!! فقط یه ویدئو میمونه از آهنگِ ” تو تو دیدِ من نیستى ” و تو اون ویدئو هم آخرش میمیرم براى همیشه !! خداحافظ

 

پست دوم تتلو روز بعد

 

خودم گفتم اونایى که اضافیَن خودشون میرن !! الآن بهم ثابت شد اضافیَم !! وقتى میرم والیبال آخرش اونجورى بیرونم میکنن !! وقتى دعوتم میکنن و بعدش دردسر و حاشیه ساز و ممنوع الورود به تمرین میشم !! وقتى حتى راه آهن تَهِ جدولى میگه ما نمیدونیم شاید یارو خودش میخواد تیم بسازه ! وقتى موزیکام رو میگن غیر مجاز و همه جا حتى زیر کامنتا پُرِ فحشِ !!! یعنى چى ؟؟ یعنى بمیر !!! آره من حسى که دارم یه چیزى مثل اعدامِ !! قربانى خودم میشم که لااقل گوسفندا زنده بمونن !! فکر کنم گوسفندو دیگه بتونم نجات بدم !! زمین مالِ ما نیست ، آخرین وصیت و موزیک ویدئو تو تو دید من نیستى آخرین یادگارى و بعد یه پرواز از بلنداى آسمان !!! راستش کلاس شیرجَرو هم واسه این میرم که بتونم اون لحظه ی پرواز مسلط باشم و تا آخرین لحظه توبه کنم !!!! خدایا ببخش پوووووووف !! میدونید که میکنم !!! دیگه حرفى نى قوربان شما خدافظ !

ناگفته نماند امیر تتلو بعد از آلبوم تتلیتی از عالم خوانندگی خداحافظی کرده بود اما دوباره برگشت …

 

 

بیوگرافی تتلو:

نام اصلی: امیرحسین مقصودلو

نام مستعار: امیر تتلو

متولد: ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ تهران

ملیت: ایران

سبک‌(ها): ریتم اند بلوز، موسیقی پاپ و رپ

حرفه: خواننده و آهنگساز 

ساز: گیتار و…

سال‌های فعالیت: ۱۳۸۲ تاکنون

 

85lbV5T7fWlY

 

 

بیوگرافی امیر تتلو:

امیر تتلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ در تهران با اصالتی آذری متولد شد. امیر تتلو در یک خانواده 5 نفره در محله مجیدیه تهران بدنیا آمد. مدتی به خاطر شغل پدرش در رشت زندگی کردند، امیر بعلت وضعیت مالی خانواده از نوجوانی کارگری کرده است و دوتا خواهر بزرگ تر از خود دارد. امیر تتلو مدتی در کارگاه نجاری و مدتی هم در یک سوپر مارکت شاگرد بود. تحصیلات امیر تتلو دیپلم ریاضی است.

به گفته خودش: رفیق باز، لجباز، یه دنده، مهربون، احساساتی، بد دهن، غیرتی و در مسائل مالی‌ بی‌خیال است.

قد او 175 سانتیمتر  و وزن او 75 کیلوگرم است.

امیر تتلو  علت انتخاب این لقب می گوید یک اسم ساختگی است معنی خاصی ندارد و قصد او انتخاب لقب خاصی که تنها مختص خودش باشد بوده است.

امیر تتلو موسیقی را با سبک رپ آغاز کرده است. تتلو در سال 1382 آغاز به کار کرد و در سال 2012 میلادی، امیر تتلو نخستین آلبومش را با نام «زیر همکف» منتشر کرد.

امیر تتلو در سال 1383 با حسین تهی گروه TNT را تشکیل دادند و بعد از چند کار مشترک از هم جدا شدند و به صورت مستقل فعالیت کردند. 

او همچنین آلبوم تتلیتی را در سال ۲۰۱۳ میلادی ارائه کرد که حاوی ۱۵ ترانه بود. 

 

 

41e434a5-b896-420f-941d-16b06c444f93

 

حاشیه های امیر تتلو :

تتلو ترانه منم یکی از اون یازده تام را در حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل خواند. این آهنگ تمی غمگین دارد و در آن از زمین خاکی، بدبختی و توپ پلاستیکی یاد شده است. امیر تتلو اعلام کرد که پس از آهنگ «مردمان بی عشق» از موسیقی خداحافظی می‌کند و می‌خواهد فوتبالیست شود. امیر تتلو در روز ۲۲ مهرماه ۱۳۹۳ به طور سرزده به تمرین تیم پرسپولیس وارد شد و اعلام کرد می‌خواهد جای علی کریمی را در این تیم بگیرد. طبق نوشته‌های مطبوعات در روزهای بعد اعلام شد امیر تتلو در همان روز توسط حمید درخشان سرمربی وقت پرسپولیس از تمرین این تیم اخراج شده است.

خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس نیز بیان کرد که محترمانه از امیر تتلو خواسته است که برود. بعد از این حواشی امیر تتلو در صفحه فیس بوک خودش اعلام کرد نمی‌خواهد برای پرسپولیس حاشیه سازی کند و قصد دارد فوتبال را در تیم راه آهن شروع کند. اما چند روز پس از این سخنان امید گلمکانی معاون رسانه‌ای باشگاه راه آهن اعلام کرد: «با توجه به اینکه از ابتدای لیگ چهاردهم بنای باشگاه راه آهن بر مبنای آن قرار گرفته که تمرینات تیم به دور از هرگونه هیاهوی رسانه‌ای برگزار شود تا کادرفنی و بازیکنان تمام تمرکز خود را بر روی مسائل فنی قرار داده و مطرح شدن مسائل حاشیه‌ای بویژه خارج از فوتبال، تمرکز تیم را برهم نزند، ضمن ادای احترام به اظهارنظرهای مختلف در این زمینه، با عرض عذرخواهی، از حضور افراد متفرقه در جریان تمرینات تیم راه‌آهن، ممانعت خواهد شد.»

تتلو در ۱۲ آذر ۱۳۹۲ توسط پلیس امنیت اخلاقی ایران بازداشت شد که پس از مدتی در ۱۴ آذر ۱۳۹۲ آزاد شد. او پس از آزادی با انتشار نامه‌ای از طرفدارانش عذرخواهی کرد. امیر تتلو پس از دستگیری و آزادشدن در صفحهٔ رسمی فیس‌بوک خود این اخبار را منتشر کرد. چند بار نسبت به اشتباهاتش اقرار کرد و در یک پروندهٔ صوتی خبر از پشیمان شدنش داد. چندی بعد، اخبار مبنی بر انتشار ندامت‌نامه‌ای از او و تلاشش برای کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

تتلو بارها به دروغ یا راست از گرفتن مجوز و برگزاری کنسرت حرف زد اما زمان مشخص کرد حرف های او کذب بود، در تیر ماه 97 ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد.

 

9bf7668c-770b-4ca2-b794-1358fe2e6bb7

 

 

وضعیت تاهل امیر تتلو :

اخبار مختلفی از ازدواج امیر تتلو با ملیکا جواهریان معروف به گرگینه منتشر شده که صحت ندارد. تتلوی هنوز ازدواج رسمی نداشته و مجرد است.

 

آلبوم‌های امیر تتلو :

زیر همکف (۱۳۹۰)

تتلیتی (۱۳۹۲)

من (۱۳۹۳)

شماره ۶ (۱۳۹۴)

ممنوع (۱۳۹۴)

شماره ۷ (۱۳۹۵)

قهرمان (۱۳۹۶)

امیر (۱۳۹۶)

سایه (۱۳۹۷)

جهنم (۱۳۹۷)

برزخ (۱۳۹۸)

 

 

dSGQ7ll2nyUl

8e7cb51383e1803e0ab1452536fde5d7c425b4cf - Copy

8e7cb51383e1803e0ab1452536fde5d7c425b4cf

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۸۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • پریا

    عالی بود

  • علی علی پور

    خوب بود.👍👍👍🎶🎵

  • Ali1382

    خوب بود

  • ناشناس

    خوب و عالی بود