شمانیوز
شما نیوز

خبر جدید و جالب از سریال "ستایش"

اینکه تعداد مخاطبان یک برنامه تلویزیونی اینترنتی مشخص و شفاف باشد، برای برنامه‌سازان تلویزیون هم می‌تواند راهگشا باشد. اپلیکیشن اندروید تلوبیـون در مجموع دارای ۹ میلیون نصب در تلفن‌های همراه است و با توجه به رده‌بندی سایتAlexa ، استقبال کاربران از تلوبیـون این سرویس را در میان پنج سایت پربازدید ایران قرار داده است.

خبر جدید و جالب از سریال "ستایش"

سریال ستایش مجموعه‌ای تلویزیونی در سه فصل به کارگردانی سعید سلطانی و به قلم سعید مطلبی است. به گفته کارگردان و بازیگران مجموعه، بانی و طراح این سریال ایرج قادری بوده‌است. البته در ساخت سریال ستایش از فیلم واکنش پنجم اثر تهمینه میلانی اقتباس‌های فراوانی شده‌است.

تولید فصل اول سریال ستایش از سال ۱۳۸۸ آغاز شد و سال ۱۳۹۰ پایان یافت، پخش آن از ۱۲ آذر ماه ۱۳۸۹ آغاز شد و در ۶ آبان ۱۳۹۰ به پایان رسید. تولید فصل دوم از سال ۱۳۹۱ آغاز شد و سال ۱۳۹۲ به پایان رسید، پخش سری دوم از ۲۷ دی ۱۳۹۲ آغاز گردید و در ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ به پایان رسید. تولید فصل سوم پس از ۵ سال در سال ۱۳۹۷ شروع و پایان همان سال تصویربرداریش به پایان رسید و از ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ تا ۷ آبان ۱۳۹۸ به روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.


 

سایت تلوبیون به‌طور لحظه‌ای و کلی می‌تواند تعداد بازدیدکنندگان و پربیننده‌ها را اعلام کند و این مزیتی است برای کسانی که علاقه‌مند به تحقیق و پژوهش در حوزه رسانه هستند. اینکه تعداد مخاطبان یک برنامه تلویزیونی اینترنتی مشخص و شفاف باشد، برای برنامه‌سازان تلویزیون هم می‌تواند راهگشا باشد. اپلیکیشن اندروید تلوبیـون در مجموع دارای ۹ میلیون نصب در تلفن‌های همراه است و با توجه به رده‌بندی سایتAlexa ، استقبال کاربران از تلوبیـون این سرویس را در میان پنج سایت پربازدید ایران قرار داده است.

خلأ نظرسنجی‌های دقیق و همراه با عدد و رقم مساله مهمی است که باید بیش از پیش به آن توجه شود. حالا و در این فرصت نگاهی داریم به پربازدیدهای تلوبیون در سال 98 که همراه با عدد است. در رده اول این فهرست، مسابقه #عصر_جدید با 32،824،430 بیننده قرار دارد. آمار شگفت‌انگیزی که از تعداد رای برخی رئیس‌جمهورها هم بالاتر است. البته این عدد بیش از همه، اپراتورها و وزارت ارتباطات را خوشحال می‌کند. در رده دوم سریال #ستایش3 با 29،972،062 بیننده قرار دارد؛ سریالی که فارغ از کیفیتش دیده شد و حتی بازپخش‌هایش هم پرمخاطب بودند

جایگاه سوم اما یک شگفتی است؛ اخبار ورزشی 12:45 با 6،671،688 بیننده بالاتر از سریال‌ها و برنامه‌های دیگر تلویزیون قرار دارد. رده چهارم و پنجم متعلق به دو سریال است؛ سریال گاندو با 6،069،284 و سریال بوی باران با 5،608،939 مخاطب که در رده‌های پایانی این فهرست قرار دارند. ممکن است این فهرست با فهرست معرفی‌شده صداوسیما متفاوت باشد که البته طبیعی است، اما حضور این پنج عنوان برای محققان حوزه رسانه می‌تواند جالب و تامل‌برانگیز باشد. این پنج برنامه درمجموع نزدیک به 80میلیون مخاطب داشته‌اند که عدد قابل‌توجهی است.

البته عصر جدید طبق نظرسنجی‌های صداوسیما هم جزء پربیننده‌ترین‌های سال 98 بود، با این تفاوت که تعداد بازدیدکنندگانش با درصد گفته شدند.

در بخش اپیزودی پربازدید تمام پنج رده به ستایش3 رسیده است. با اینکه عصرجدید در کل تعداد بیشتری بیننده دارد، اما قسمت‌های مختلف ستایش3 توانسته رکورد پربیننده‌ها را از آن خود کند. قسمت 25 سریال ستایش با 1،065،708 بیننده، قسمت 30 سریال ستایش با 1،009،602، قسمت 15 ستایش با 956،097، قسمت13 این سریال با 914،408 و قسمت 19 سریال ستایش با 857،180 مخاطب در رده‌های بعدی قرار دارند. نکته جالب اینجاست که قسمت آخر ستایش در بین۵ اپیزود پربازدید نیست./فرهیختگان

 

منبع: برنا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied