شمانیوز
شما نیوز

قیمت کاغذ افزایش نداشته است

​دبیر سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوا از عدم افزایش قیمت کاغذهای تولید داخل خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون در حوزه کاغذ چاپ و تحریر هیچ تولیدی نداشته‌ایم.

قیمت کاغذ افزایش نداشته است

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از تسنیم : مهشید پورداد دبیر سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوا با اشاره به عدم افزایش قیمت کاغذهای تولید داخل در کشور گفت:‌ خوشبختانه افزایش قیمتی در زمینه کاغذ داخلی نداشته‌ایم.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون روند تولید کاغذ بسته‌بندی مناسب بوده ولی در حوزه چاپ و تحریر تاکنون تولیدی نداشتیم و پیش‌بینی می‌شود که بعد از نیمه خرداد از سرگرفته شود.

پورداد با اشاره به  جلسه‌ای که سندیکا هفته گذشته با مسئولان وزارت صمت داشته است،‌ گفت: برنامه‌ای وجود داشت تا واردات برخی مواد اولیه تولید کاغذ هم‌چون رنگ‌، رزین و ... ممنوع شود‌، اما در جلسه‌ای که با معاون امور صنایع وزارت صمت  داشتیم،‌ این موضوع که در داخل تولید این نوع‌ کالاها امکان‌پذیر نیست‌، را مطرح  و خواستار تسریع در تامین مواد اولیه مورد نیاز و تخصیص ارز به  صنعت کاغذ شدیم. آقای صادقی‌نیارکی نیز گفتند که محدودیتی برای واردات مواد اولیه مورد نیاز صنعتگران در صورتیکه در کشور قابلیت تولید نداشته باشد، وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied