شمانیوز
شما نیوز

عکس های لورفته فریبا نادری قبل و بعد از عمل جراحی زیبایی + تصاویر

فریبا نادری، بازیگر سینما و تلویزیون درباره ماجرای عمل زیبایی و تغییر چهره عجیبش صحبت کرد.

عکس های لورفته فریبا نادری قبل و بعد از عمل جراحی زیبایی + تصاویر

فریبا نادری از بازیگران جوان و باتجربه سینما است . فریبا نادری در سریال ستایش درخشید . فریبا نادری متاهل است و یک فرزند دارد . برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری، شب گذشته(پنجشنبه ۸ خرداد) میزبان فریبا نادری، بازیگر سینما و تلویزیون بود. در این برنامه فریبا نادری درباره ماجرای ازدواجش صحبت کرد.

 

نادری در پاسخ به سوال «چند سالتان است؟» گفت: «من می‌خواستم شناسنامه‌ام را بیاورم اما چون عکسی که در آن بود مربوط به قبل از عمل زیباییم بود، اگر می‌آوردم اصلا باور نمی‌کردید که این منم، دماغ من عقابی و استخوانی بود، خودم هم لاغر بودم، اصلا یک چیز عجیب و غریبی بود تا اینکه متوجه شدم که خیلی زیبا نیست و عمل کردم. من ۳۶ سالم است می‌خواستم با شناسنامه بیایم اما بنا به همین دلایل نتوانستم چون مردم باور نمی‌کردند.»

 

خبرداغ : تجاوز بهمن به رومینا فاش شد + عکس بی حجاب

 

در ادامه مجری برنامه از مهمان خود پرسید«ازدواج کردید؟ چه شد؟ فریبا نادری در پاسخ گفت: «آشنایی ما اینگونه بود که اولین بار که ایشان مرا دیدند گفتند من اصلا قصد ازدواج ندارم، من هم از ایشان خیلی خوشم می‌آمد ولی برای اینکه کم نیاورم گفتم منم همینطور، بعد مرا نمی‌گرفت نه اینکه نخواهد اما هی بهانه می‌آورد، تا اینکه من با گریه و گفتن من جوانیم را پای تو گذاشتم از او خواستم که به خواستگاری من بیاید و نکته دیگر اینکه اصلا نمی‌دانست من بازیگرم و هیچ یک از کارهای من را هم ندیده بود.شاید اگر می‌دانست زودتر مرا می‌گرفت. اما خودش الان از این موضوع راضی است و خدا رو شکر زندگی خوبی را داریم.» / خبرانلاین 

 

 

عکس دیده نشده از فریبا نادری قبل از جراحی زیبایی

 

 فریبا نادری زاده ۲۳ فروردین ۱۳۶۳ است.فریبا نادری در تهران متولد شده است.فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان پس از ۸ سال که از درگذشت مسعود رسام می گذشت با مهرداد طباطبایی برای بار دوم ازدواج کرد و از وی صاحب دختری زیبا به نام یارا شده است .بیوگرافی فریبا نادری و همسرش مهرداد طباطبایی و مسعود رسام عکس های جدید دخترش و ماجرای ازدواج دوم فریبا نادری در این مطلب می خوانید.

 
 

چکیده بیوگرافی فریبا نادری

  • نام اصلی فریبا نادری
  • زمینه فعالیت سینما، تئاتر و تلویزیون
  • تولد ۲۳ فروردین ۱۳۶۳ ‌(۳۵ سال)
  • تهران، ایران
  • محل زندگی تهران
  • ملیت ایرانی
  • پیشه بازیگری
  • سال‌های فعالیت ۱۳۸۲ تاکنون
  • همسر(ها) مسعود رسام (درگذشته ۱۳۸۸)
  • مهرداد طباطبایی (همسر دوم)
  • فرزندان یارا طباطبایی

 

فریبا نادری

شروع بازیگری

در 19 سالگی زمانی که برای تست دوست اش در یک فرخوان بازیگری او را همراهی می کرد با پیشنهاد مسعود رسام کارگرادن سریال او هم تست داد و قبول شد.

 

 

بعد از قبولی مدتی در کلاس های بازیگری بهروز بقایی شرکت کرد و با سریال مروارید سرخ در سال 1383 اولین تجربه بازیگری اش را بدست آورد.

 

ازدواج با کارگردان

خانم نادری سال 1383 با مسعود رسام (کارگردان) وارد یک رابطه عاشقانه ای شد؛ این دو بعد از دو سال رابطه در سال 1385 با هم ازدواج کردند.

فریبا نادری

عکس فریبا نادری و مسعود رسام

 

ماجرای عشق و عاشقی

بعد از آشنایی با مسعود و گذشت زمان حس می کردم که او احساس خاصی نسبت به من دارد، عاشقم شده بود و یک روز آن را بر زبان آورد و من هم در مقابل عاشق شدم

 

شاید خیلی های فکر می کنند من از بیماری او خبر نداشتم و تن به این ازدواج دادم اما من از سال 83 می دانستم مسعود سرطان دارد

 

زمانی که با او ازدواج کردم دکترها گفتند شش ماه دیگر سرطان کار خودش را خواهد کرد اما معجزه عشق و امید باعث شد او تا سال 88 با سرطان بجنگد.

 

این زوج هیچ فرزندی مشترکی نداشتند، دنا رسام دختر مرحوم رسام از همسر اولش می باشد.

 

فریبا نادری

فریبا نادری در ختم همسر اول

 

ازدواج دوم

8 سال بعد از فوت مسعود رسام، فریبا نادری که قبلا گفته بود با هیچ مرد سینمایی ازدواج نخواهد کرد در سال 96 با مهرداد طباطبایی از فعالان مواد غذایی ازدواج کرد.

 

فریبا نادری

ثمره این زندگی یک دختر بنام یارا طباطبایی متولد اسفند 96 می باشد.

 

فریبا نادری

فریبا نادری و همسرش مهرداد طباطبایی

 

یک مسلمان دو آتیشه

من یک مسلمان معتقدم، شاید ظاهرم مثل عرفی باشد که در جامعه وجود دارد اما به احکام دینم پایبندم نماز می‌ خوانم و مرجع تقلیدم آیت‌ الله مکارم شیرازی هستند.

 

بارها با دفترشان تماس گرفته ام تا در موارد مختلف سوال کنم و جوابم را بگیرم خمس و زکات هم جزو چیزهایی است که همیشه سر وقت آنها را پرداخت می‌ کنم .

 

از واجبات زندگی من است بی‌ اندازه عاشقان امامان هستم و دوستشان دارم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied