شمانیوز
شما نیوز

ادامه فصل ششم «پایتخت» چه می‌شود؟

بازیگر سریال پایتخت گفت: به من هیچ اطلاعی درباره زمان فیلمبرداری قسمت‌های پایانی پایتخت ۶ داده نشده است و از چگونگی ادامه کار پروژه کاملا بی اطلاع هستم.

ادامه فصل ششم «پایتخت» چه می‌شود؟

نسرین نصرتی، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر و بعد از شیوع بیماری کرونا پیشنهاد خاصی نبوده و من هم سر هیچ کاری برای بازیگری نرفته‌ام، تمام این مدت خانه بوده‌ام و سعی کردم قرنطینه را حفظ کنم.

وی درباره آخرین مراحل ضبط قسمت‌های پایانی سریال تلویزیونی پایتخت  6 اضافه کرد: به من هیچ اطلاعی درباره زمان فیلمبرداری قسمت‌های پایانی پایتخت ۶ داده نشده است و از چگونگی ادامه کار پروژه کاملا بی اطلاع هستم. فعلا هیچ خبری از ساخت ادامه سریال «پایتخت ۶» نیست.

بازیگر سریال تلویزیونی «پایتخت» درباره زمان پخش احتمالی قسمت‌های پایانی این سریال در فصل ششم تاکید کرد: در حال حاضر هیچ برآوردی درباره زمان پخش قسمت‌های پایانی «پایتخت ۶» وجود ندارد، شاید گروه در حال برنامه ریزی باشند، اما من به عنوان بازیگر پروژه هیچگونه اخباری درباره این اتفاق دریافت نکرده ام.

وی درباره بازخورد مخاطبان نسبت به فصل ششم پایتخت افزود: من در شرایط کرونا و قرنطینه از خانه بیرون نیامدم تا بازخورد مردمی نسبت به سریال را دریافت کنم، اما تا جایی که شنیدم مردم از سریال راضی بودند، به نظر من مردم به خوبی با «پایتخت ۶» ارتباط برقرار کردند و از آن راضی بودند.

نصرتی در همین رابطه خاطرنشان کرد: متاسفانه به واسطه قرنطینه خانگی طی ماه‌های گذشته و در زمان پخش سریال «پایتخت ۶» رفت و آمد چندانی با اطرافیان نداشتم، اما مطمئنم که بازخورد این سریال نزد مردم عالی بوده است، در همان میزان اندک معاشرتی که با اطرافیان داشتم آن‌ها با فصل ششم به خوبی ارتباط برقرار کرده بودند و همه منتظر ادامه این سریال هستند.

 

منبع: میزان

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۲۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    واقعا تلویزیون که تعطیل است لااقل ادامه پایتخت و زیر خاکی رو بسازن

  • Amin

    قیمتها عالی است