شمانیوز
شما نیوز

الهام حمیدی مادر شد + عکس فرزندش

الهام حمیدی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود خبر مادر شدن خودش را منتشر کرد.

الهام حمیدی مادر شد + عکس فرزندش

الهام حمیدی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود خبر مادر شدن خودش را منتشر کرد.

الهام حمیدی نوشت: لحظه شماریمون برای گرفتن دستای کوچولوت به پایان رسید

پسرم، با اومدنت زندگیمونو زیباتر کردی دنیایی شدنت مبارک 99/03/12

الهام حمیدی با علیرضا صادقی ازدواج کرده است. الهام حمیدی متولد سال ۵۶ می باشد. او مدرک تحصیلی لیسانس رشته حسابداری از دانشگاه آزاد رودهن دارد.

 

8e7cb51383e1803e0ab1452536fde5d7c425b4cf - Copy

 

 

ماجرای ازدواج و طلاق الهام حمیدی

قبلا خبر آن‌لاین گزارش داده بود که در ضیافت افطار رییس جمهور، وزیر ارشاد این بازیگر را بعنوان ایفاگر نقش‌های ارزشی و ماندگار معرفی کرده است.الهام حمیدی در واکنش به این رخداد، این متن را منتشر کرده است.

همینطور دراین خبرگزاری صحبت‌های حمیدی درمورد ازدواج، در برنامه دورهمی، اینگونه نقل شده است: «حمیدی با بیان این که هر شخصی با شغل ما کنار نمیآید، از دلایل مجرد بودنش گفت: تا همین حالا قسمت نشده ازدواج کنم ودر حیطه کاری ما انتخاب بسیار سخت است و هر شخصی با این شغل کنار نمی‌آید.ولی اگر بخواهم روزی ازدواج کنم، انتخابم به دور از عرصه بازیگری، تلویزیون، سینما و این فضا است.»

 

8e7cb51383e1803e0ab1452536fde5d7c425b4cf - Copy

 

 

از همان ابتدا الهام حمیدی پس از درود و احوالپرسی با تماشاگران و همینطور بینندگان پای تلویزیون درمورد مظلومیت خودش که مهران مدیری اشاره کرده بود، گفت: من اصلا ستمدیده نیستم و شما ازآن طرف ماجرا خبر ندارید.شاید این مظلومیت به خاطر نقش‌هایی است که من بازی کردم.متاسفانه همیشه نقش های مثبت و جدی به من داده میشود و هربار که خودم آمدم و ساختار شکنی کنم، نگذاشتند و گفتند که این نقش مال شما نیست.

وی افزود: من خودم به شخصه عاشق کارهای خنده دار هستم و خیلی دوست دارم کاری خنده دار بازی

کنم و حتی مطمئن هستم که شاید بهتر از نقش های جدی آنرا بازی کنم.مهران مدیری در راستای صحبتهای حمیدی بیان کرد: مشکل سینمای ماست که فکر میکند برای سهولت کار خودش بازیگرهایی را انتخاب کند که

برای همان مدل بازی آماده هستند و از قبل زمینه اش را دارند.

متاسفانه این تبدیل به یک بحران شده در سینمای ما و دلیلش هم بازی های کلیشه و انتخاب آسان تر است.

مهران مدیری با دقت به گفته های الهام حمیدی در خصوص بازی در نقش خنده دار به او پیشنهاد بازی در کارهای بعدی را داد و حمیدی هم باابراز خوشحالی پذیرفت.حمیدی با بیان این که هر شخصی با شغل ما کنار نمی‌آید، از دلایل مجرد بودنش گفت:

تا هم اکنون قسمت نشده ازدواج کنم ودر حیطه کاری ما انتخاب بسیار سخت است و هر شخصی با این شغل کنار نمی‌آید.ولی اگر بخواهم روزی ازدواج کنم، انتخابم به دور از عرصه بازیگری، تلویزیون، سینما و این فضا است.

بازیگر سریال «یوسف پیامبر «ع»» با بیان این که علاقه زیادی به طراحی لباس دارم، خاطرنشان کرد: در دوره ای مزون لباس داشتم اما از روی بدشانسی به زمانی خوردم که دلار در ایران گران شده بودو بجای سود خسارت می‌کردم و همه ی چیز را فراموش کردم و مزون تعطیل شد.

حمیدی در پایان با اهدای یکی از تابلوهای نقاشی خود به موزه «دورهمی» به رفتار صحیح در فضای مجازی اشاره کرد و گفت:

من دو ماه است که در اینستاگرام به خاطر حواشی و اتفاقاتیکه در دنیای بازیگری و هنر رخ می‌دهد، فعالیت می‌کنم.

خواهشی که دارم این است که به سهولت قضاوت نکنیم، انگ نزنیم و تا این اندازه عجولانه تصمیم نگیریم.

 

 

8e7cb51383e1803e0ab1452536fde5d7c425b4cf

 

 

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی «زاده ۸ آذر ۱۳۵۶ در تهران» بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.او تحصیلاتش را در رشته حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن به پایان رسانده و از همین دانشگاه لیسانس گرفته است.

وی یک ترم به کلاسهای بازیگری رفته است و همان کلاسها بود که برای بازی در «آوایی در گلستان»رامین لباسچی انتخاب شد.

درسال ۱۳۸۴ برای بازی در فیلم سینمایی «خیلی دور خیلی نزدیک»، پیروز به کسب تندیس زرین برترینبازیگر نقش مکمل زن، از جشن منزل سینما گردید.از مجموعه‌های تلوزیونی که حمیدی در انهابه ایفای نقش پرداخته است؛می توان از «مسافری از هند»، «زیر تیغ»، «آخرین دعوت» و «شوق پرواز» نام برد.

او همینطور بازی در فیلم‌هایی امثال «بچه‌های ابدی»، «ملک سلیمان» و «گهواره‌ای برای مادر» را در کارنامه هنری خویش دارد و «یوسف پیامبر».

 

9bf7668c-770b-4ca2-b794-1358fe2e6bb7

 

ازدواج اول الهام حمیدی

الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون کشومان در سن ۲۰ سالگی قبل از بازیگری و معروف شدنش یک بار ازدواج کرد اما پس از چند سال زندگی مشترک از هم جدا شدند.

الهام حمیدی در مورد طلاقش در برنامه تی وی پلاس گفت : در سن کم ازدواج کردم و چند سالی هم با همسرم زندگی مشترک داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم ادامه دهیم و از هم جدا شدیم. ضمن اینکه این بازیگر مجددا تائید کرد که دوست ندارد زندگی شخصی اش را در رسانه ها بازگو کند.

 

 

ازدواج دوم الهام حمیدی

الهام حمیدی در ۱۳ بهمن ماه ۱۳۹۷ مجدد ازدواج کرد . وی در ۱۴ بهمن ماه با انتشار پستی خبر ازدواجش را رسانه ای کرد و عکس ازدواجش در اینستاگرام منتشر شد. نام همسر وی علیرضا صادقی می باشد.

وی با انتشار عکس زیر در اینستاگرام خود نوشت: ای در دل من، میل و تمنا، همه تو ! وَندَر سر من، مایه ی سودا، همه تو ! هر چند به روزگار در مینگرم امروز همه تویی و فردا همه تو

 

8e7cb51383e1803e0ab1452536fde5d7c425b4cf

 

سابقه فعالیت الهام حمیدی

عموی پدر الهام حمیدی از گویندگان رادیو و پدرش بازیگر تئاتر بود به همین دلیل وی از کودکی و از دوره دبستان بازیگری را شروع کرد. این بازیگر از سن ۷ سالگی در نمایش های مدرسه حضور داشت و در همان سن اولین جایزه بازیگریش را گرفت. وی پس از گذراندن کلاس های بازیگری فعالیت در عرصه بازیگری را به طور جدی از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد .

الهام حمیدی برای اولین بار در سال ۱۳۷۹ با نقش آفرینی در سریال " کوی دامون " به کارگردانی عباس رنجبر مقابل دوربین رفت که این سریال در سال ۱۳۸۰ پخش شد. فیلم "دنیا" ساخته منوچهر مصیری اولین تجربه ی بازیگری اش در سینما می باشد. وی در اوایل بازیگری بدون وسواس در انتخاب نقش در سریال ها و فیلم ها حضور داشت و بیشتر سعی می کرد تجربه کسب نماید.

پس از فیلم دنیا در چند سریال و فیلم سینمایی دیگر ایفای نقش نمود اما سریالی که او را مشهور ساخت "سریال مسافری از هند" ساخته قاسم جعفری می باشد. این سریال در سال ۱۳۸۲ پخش شد و از سریال های پر مخاطب آن زمان بود. الهام حمیدی با ایفای نقش پروانه در این سریال توانست توانایی خود را در بازیگری نشان دهد و در میان مردم شناخته و دیده شود.

الهام حمیدی با بازی در فیلم سینمایی "خیلی دور خیلی نزدیک تندیس" توانست تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از خانه سینما دریافت کند. از جمله آثار مهم و به یاد ماندنی الهام حمیدی می توان سریال یوسف پیامبر، سریال زیر تیغ، مختارنامه و همه چیز آنجاست را نام برد.

 

41e434a5-b896-420f-941d-16b06c444f93

 

الهام حمیدی از مراحل بازیگری اش می گوید :

هنوز به دوران سوم بازیگری‌ام نرسیدم. در دوره اول بازیگری به خاطر اینکه می‌خواستم حضورم را تثبیت کنم، سعی می‌کردم تجربه کسب کنم و در فیلم‌های تلویزیونی، سریال و سینما و در هر ژانری بازی کنم، اما خوشبختانه از همان ابتدا نقش‌های اصلی به من پیشنهاد شد. بعد از سریال «مسافری از هند»، الهام حمیدی تثبیت شد و من مرحله دوم بازیگری خود را آغاز کردم.

همان طور که می‌دانید «مسافری از هند» بسیار پر بیننده و به طبع، بازی من هم دیده شد. پس از این سریال در فیلم سینمایی «خیلی دور خیلی نزدیک» ایفای نقش کردم که هم در جشنواره فجر و هم در جشن خانه‌سینما کاندیدای جایزه شدم و فضای بسیار خوبی بود که خودم را نشان دهم و البته جایزه جشن را گرفتم. در این مرحله معمولا سعی می‌‌کنم که در پذیرش پیشنهادها کمی بیشتر دقت کنم…

 

 

85lbV5T7fWlY

 

 

شخصیت و علایق الهام حمیدی

الهام حمیدی هیچ گونه عمل زیبایی انجام نداده و مخالف عمل زیباییست. وی در این باره گفت: من مخالف عمل‌ های زیبایی هستم چون چهره طبیعی را دوست دارم اما کارهای مراقبتی را انجام می‌ دهم و از کرم‌ ها و لوسیون‌ ها برای حفظ شادابی و رطوبت پوست استفاده می‌ کنم.

الهام حمیدی به آراستگی پوشش خود اهمیت می دهد و معمولا با لباس های خاص و تجملاتی در مراسم های مختلف شرکت می کند. وی کارهای هنری مختلف از جمله نقاشی، طراحی لباس و کارهای دستی را تجربه کرده است. از میان بازیگران به پرویز پرستویی، اکبر عبدی، گوهر خیراندیش و فاطمه معتمدآریا علاقه دارد. این بازیگر اهل سیاست نیست اما همیشه انتخابات شرکت می کند.

 

8e7cb51383e1803e0ab1452536fde5d7c425b4cf - Copy

 

افتخارات الهام حمیدی

نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن در بیست و سومین جشنواره فیلم فجر برای فیلم خیلی دور خیلی نزدیک (۱۳۸۳) نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم گهواره‌ای برای مادر جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل زن در نهمین جشن خانهٔ سینما برای فیلم خیلی دور خیلی نزدیک (۱۳۸۴) برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن بخش بین‌الملل سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم گهواره‌ای برای مادر

 

8e7cb51383e1803e0ab1452536fde5d7c425b4cf - Copy

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۰۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • محمد نوری

    عالی

  • رها

    خیلی خوشگلی الهام عزیز،مبارکت باشه تولد پسرت،داغشو نبینی

  • ناشناس

    مبارکه

  • ناشناس

    من این بازیگر روخیلی دوست دارم
    انشالله که سایت همیشه بالا سر بچه ات باشه 🤲🤲

  • سنا

    مبارک باشه

  • H

    مبارکااااااا باشه الهام عزیز

    • ناشناس

      مبارک

  • حمیدی هستم

    سلام این دخترعموی ما ازخانواده ما مبارک باشدپسرت عزیزت

  • مینا

    خوشگل خانوووممم تولد نازگلت مبارک

  • محسن سالاروند

    مبارک باشه

  • هاشمی

    مادرشدنت راتبریک میگم الهام عزیزم قدمش مبارک

  • Zahra

    تنشون سالم ودلشون شاد

  • نسترن

    قدم نو رسیده مبارک عزیزم.

  • ناشناس

    مبارک باشه زیر سایه پدر و مادر بزرک بشه

  • افشین

    سلام .سرکار خانم الهام حمیدی قدم نو رسیده مبارک

  • مرادی

    مبارک باشه قدم نو رسیده

  • مبینا

    الهام خانم تبریک میگم همیشه سالم خوشبخت باشی درکنارهمسروپسرگلت زیرسایه ی خدا امام زمان (عج)

  • کاظمی

    سلام الهام جون مبارک باشه عزیزم

  • آوا

    مبارک باشه

  • مرضیه

    سلام خوشکل خانوم خیلی دوست دارم
    قدم نورسیده مبارک باشه عزیزم

  • fati

    الهام جون خیلی خوشکلی قدم نورسیدت مبارک

  • هانده

    الهام جون چشمت روشن

  • ناژوان خانزادی

    تولد نازگلتون مبارک باشه زیر سایه ی پدر و ماد بزرگ بشه ان شاالله

  • حمیدی

    سلام الهام عزیز
    قدم نو رسیده مبارک باشه انشالله کنار خانواده خوش و خرم باشی پسرت هم انشالله همیشه سالم سلامت باشه و همچنین خودت و خانواده ی عزیزت مبارک باشه انشالله سلامت باشید
    خیلی دوستتون دارم بازیگر مهربان 💋💋💋💋

  • فاطمه هستم

    سلام عزیزم مبارک باشه قدم نو رسیده انشاله به سلامتی وخوشی

  • ناشناس

    الهام عزیز مبارکا باشه تولد گل پسرت

  • ناشناس

    بد نبود انشالله آخرت شما بازیگرانم خوب باشه

  • سکینه

    الهام جان قدم نورسیده گل پسرت مبارررک انشاالله دامادش کنید عزیزی ای خدا 💋💋💋👶👶👶🤩🤩🤩

  • سمیرا

    عزیز من

  • یاسمن

    بازیگر فوق العاده

  • زهرااسدی

    الهام جان عزیز تولد پسرگلت مبارک
    همیشه شادوخوشحال باشی

  • الینا

    قدم نو رسیده مبارک

  • خادمی

    تولد گل پسرت مبارک الهام عزیزم

  • ناشناس

    مبارکت باشه عزیزم الهام جان

  • زهرا

    تبریک میگم عزیزم قدمش مبارک

  • ناشناس

    تولدپسرت مبارک گلم

  • نازی

    مبارک باشه قدم نو رسیده

  • حمید

    عالیه

  • محمد

    خانم حمیدی
    قدم نو رسیده مبارک باشه .
    ان شاءالله دیگر همکارانش هم بچه هاشون متولد داخل کشور عزیزمون باشه .

  • سمیه

    تولد گل پسرت مبارک.بازیگریتون عالیه