شمانیوز
شما نیوز

آیا قسمت‌های پایانی «پایتخت ۶» ساخته می‌شود؟

تهیه کننده سریال «پایتخت» درباره ادامه ساخت قسمت‌های پایانی این سریال توضیح داد.

آیا قسمت‌های پایانی «پایتخت ۶» ساخته می‌شود؟

به گزارش شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: ششمین فصل از مجموعه تلویزیونی «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری در حالی در نوروز ۹۹ روی آنتن شبکه یک رفت که قسمت‌های پایانی این سریال به دلیل شیوع ویروس کرونا مانند دیگر تولیدات متوقف شد و ناتمام ماند.

در آخرین اظهاراتی که سیروس مقدم کارگردان این سریال داشت اعلام کرد در اولین روزی که وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام وضعیت عادی کند، تیم پایتخت فینال این مجموعه تلویزیونی را می‌سازد.

اما با توجه به حواشی قسمت پایانی سریال، گمانه‌زنی‌هایی مطرح شد مبنی بر اینکه قرار نیست سریال «پایتخت» به پایان برسد.

الهام غفوری تهیه کننده سریال «پایتخت»  درباره  ادامه ساخت قسمت‌های پایانی این سریال گفت: تا زمانی که با تلویزیون قرارداد نبندم نمی‌توانم صحبت کنم. چون من تهیه کننده کار هستم و نمی‌توانم اخبار دروغ اعلام کنم.

در این سریال محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبداللهی، مهران احمدی، بهرام افشاری و سارا و نیکا فرقانی اصل بازی می‌کنند.

گفتنی است مجموعه تلویزیونی «پایتخت» تا به امروز در شش فصل، قصه خانواده‌ای را تعریف می‌کند که علی‌رغم تمام مشغله‌های معیشتی و اجتماعی، در کنار یکدیگر ایستاده‌اند و این اثر توانسته رتبه اول آمار رضایت مردم را از آن خود کند.


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • يکتا ولی بیگی

    من خیلی فیلم پایتخت نگاه میکنم چون خیلی دوستش دارم