شمانیوز
شما نیوز

الناز شاکردوست | عکس دیده نشده از الناز شاکردوست در فیلم جدیدش + بیوگرافی

فیلم سینمایی «تی‌تی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی آیدا پناهنده در مراحل پایانی فنی تولید قرار دارد. از نخستین عکس الناز شاکردوست در این فیلم هم رونمایی شد

الناز شاکردوست | عکس دیده نشده از الناز شاکردوست در فیلم جدیدش + بیوگرافی

از نخستین عکس الناز شاکردوست در این فیلم هم رونمایی شد . فیلمبرداری پروژه سینمایی «تی‌تی» به نویسندگی ارسلان امیری و آیدا پناهنده، زمستان سال‌ گذشته بعد از ۴۶ جلسه، به مدیریت فیلمبرداری فرشاد محمدی در شهرهای رشت، ماسال و رضوانشهر به انجام رسید.پس از توقف موقت مرحله پسافیلمبردای به دلیل شیوع کرونا، تدوین «تی‌تی» توسط عماد خدابخش به اتمام رسید و علیرضا افکاری عهده‌دار آهنگسازی چهارمین فیلم سینمایی آیدا پناهنده شد.بهمن اردلان صداگذاری فیلم را بر عهده دارد و  امور مربوط به جلوه‌های ویژه‌ توسط وحید قطبی‌زاده و اصلاح رنگ توسط هوتن حق‌شناس با مدیریت نیما دبیرزاده در استودیو خط فرضی کانون ایران نوین درحال انجام است.«تی‌تی» اولین تجربه‌ تهیه‌کنندگی آیدا پناهنده است و الناز شاکردوست، پارساپیروزفر و هوتن شکیبا بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند. الناز شاکردوست در سال 1363 در یکی از محله های تهران چشم به دنیا گشود. در دوران دبستان عاشق بازیگری شد. الناز شاکردوست کلا انسان عجیبی است. عاشق فوتبال است شبیه بازیگری ! مادر خود را بسیار دوست دارد. 

الناز شاکردوست با بازی در فیلم « گل یخ » ساخته کیومرث پوراحمد به سینما آمد و ظرف کمتر از یک سال در پنج فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. تفاوت بازی او در دو فیلم « گل یخ » و « مجردها » نشان از توانایی های او دارد. الناز شاکردوست در « بی وفا » اولین ساخته منتقد قدیمی سینما - اصغر نعیمی - بهترین بازی کارنامه سینمایی اش را به نمایش گذاشت.

 

الناز شاکردوست در فیلم تی تی

 

عجیب ترین نکته در زندگی الناز شاکردوست دوست صمیمی اوست. بله دوست صمیمی او گوهر خیر اندیش است که حداقل 30 سال از او بزرگتر است. الناز شاکردوست به طور اتفاقی وارد سینما شد. به گفته کیومرث پوراحمد وقتی دنبال یک بازیگر حدودا 20 ساله میگشته که الناز رو دیده و از بازی وی که در ان موقع در تئاتر بازی می کرده خوشش امده و او را در فیلم گل یخ به عنوان بازیگر نقش اول بازی داده است.

 

2

 

 

منبع:سیمرغ

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied