شمانیوز
شما نیوز

آغاز سری جدید مسابقه «شوتبال» از فردا

سری دوم مسابقه «شوتبال» به تهیه کنندگی مسعود رجبیان، مقداد مومن نژاد و به کارگردانی محمد پیوندی از فرداشب آغاز می شود.

آغاز سری جدید مسابقه «شوتبال» از فردا

به گزارش شمانیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان،مقداد مومن نژاد درباره جزئیات مسابقه «شوتبال» گفت:سری قبل «شوتبال» ۵۸ قسمت بود، اما سری جدید در دو فصل ساخته می‌شود که فصل اول آن ۳۸ قسمت خواهد بود و طرح برنامه کاملا تغییر کرده است.

وی درباره حضور شرکت کنندگان ادامه داد:در سری قبل چهره‌های شناخته شده شرکت می‌کردند، اما در سری جدید شرکت کنندگان برنامه،مردم با سوژه‌های اجتماعی هستند.

این تهیه کننده با اشاره به چالش اصلی مسابقه «شوتبال» عنوان کرد:ما در «شوتبال» ۲۴ بازی داریم می‌توان گفت چالش اصلی تنوع بازی‌ها برای شرکت کنندگان است، چراکه ابتدا فکر می‌کنند مسابقه راحت است. اما در جریان مسابقه با بازی‌هایی مواجه می‌شوند که در زندگی خودشان با آن چالش دارند،دور مقدماتی  یک شب آقایان و یک شب خانم ها هستند.

وی افزود:در سری اول مسابقه ما شاهد حضور شرکت کنندگانی هستیم که از نقاط مختلف ایران حضور پیدا کردند؛ بیشتر آن‌ها چالش بزرگ زندگی خود را سپری کرده اند و حالا با مسابقه‌ای همراه می‌شوند که خودشان را دوباره می‌سنجند.

مقدادنژاد درباره حضور بانوان توضیح داد:در سری قبل به خاطر عدم حضور بانوان واکنش‌های خوبی نداشتیم، اما در سری جدید قرار است خانم‌ها با هم رقابت کنند.

آغاز سری جدید مسابقه «شوتبال» از فردا

گفتنی است سری دوم مسابقه «شوتبال» به تهیه کنندگی مسعود رجبیان، مقداد مومن نژاد و به کارگردانی محمد پیوندی با اجرای حامد آهنگی و مبینا نصیری در حال ضبط است و قرار است یکشنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش شود‌.

سری جدید «شوتبال» در قالب ۲۴ مسابقه فیزیکی و تمرکزی طراحی شده که دو بخش آقایان و خانم‌ها شامل سرگروه و دو همیار با هم به رقابت می‌پردازند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied