شمانیوز
شما نیوز

اخبار پربازدید امروز سه شنبه 10 تیر

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

اخبار پربازدید امروز سه شنبه 10 تیر
عناصر موثر در ترور شهید سلیمانی شناسایی شدند

اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری با اشاره به درخواست اعلان قرمز و حکم دادرسی برای قاتلان شهید سردار سلیمانی:بارها اعلام کردیم که از خون شهید سلیمانی نمی‌گذریم و ما به عنوان دستگاه قضا در بخشی که در صلاحیت مرجع قضایی ایران است پرونده تشکیل داده ایم و با کشور عراق همکاری های خوبی انجام دادیم و تعدادی از عناصر موثر در این اقدام را شناسایی کردیم.کسانی که در این اقدام تروریستی مباشرت داشتند و رسما آن را گردن گرفته اند اسامی شان فهرست شده است و تحقیقات اولیه انجام شده و اعلان قرمز آنها صادر شده است.پیگیر هستیم تا هر زمان که دستمان به آنها برسد محاکمه شان کنیم و این موضوع اصلا سیاسی و منطقه ای نیست، بلکه قتل انجام شده و کشتن یک انسان بی گناه که مهمان عراق بوده و خودش نماد مبارزه با تروریسم بوده به هیچ عنوان سیاسی نیست و ما از پیگیری قتل او کوتاه نمی‌آییم./باشگاه خبرنگاران

z1og_fefdjnd3y7qv

حادثه فجیع در برنامه عصر جدید همه را شوکه کرد + فیلم

در برنامه عصرجدید حادثه ای تلخ رخ داد که داوران عصر جدید را بهت زده کرد .

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید

z1og_fefdjnd3y7qv

اشتباه مهلک در معاملات دارا یکم؛ مبتدی‌ها مراقب باشند

چند روزی است که معامله صندوق دولتی واسطه گری مالی یکم با نماد «دارا یکم» آغاز شده است.این صندوق ها بر خلاف سایر نمادهای بورسی و فرابورسی، دامنه نوسان ندارند که این موضوع باعث شده تعدادی از معامله گران، به خاطر یک اشتباه کوچک، ضرر بزرگی بدهند.برخی از افراد هنگام وارد کردن قیمت مورد نظر خود برای فروش، به جای ریال، قیمت را به تومان وارد می کنند و به همین دلیل سهام آن ها 90 درصد پایین تر از قیمت تابلو به فروش می رود. امروز هم در ریز معاملات مشاهده شده که یک یا چند معامله در قیمت 2825 تومان انجام شده، در حالی که قیمت دارا یکم در آن لحظه، 10 برابر این نرخ بوده است. به عبارتی در این معامله، فروشنده، دارایی خود را با 90 درصد تخفیف به فروش رسانده است!

z1og_fefdjnd3y7qv

جزئیات حکم اعدام روح الله زم

سخنگوی قوه قضاییه از محکومیت روح الله زم به اعدام خبر داد.

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید

z1og_fefdjnd3y7qv

واکنش متفاوت کرباسچی به استعفای عارف

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: شورای سیاستگذاری الان ماهیتی ندارد و معلوم نیست اعضای آن چه کسانی هستند. تعریف اصلاح‌طلبان روی هوا است؛ یکی می‌گوید می‌خواهیم از ریشه بزنیم و دیگری می‌گوید می‌خواهیم اصلاح کنیم و معلوم نیست اصلاح طلبان چه کسانی هستند و می‌خواهند چه کنند. باید معلوم شود چه کسانی با چه هدف مشترکی می‌خواهند شورا ایجاد کنند. یک شورا در شرایطی ایجاد می‌شود که افرادی براساس اهداف مشترک دور هم جمع شوند. اگر نمی‌خواهند در انتخابات شرکت کنند، ایجاد شورا هم معنایی ندارد./ایسنا

z1og_fefdjnd3y7qv

سانسور به عصر جدید هم کشیده شد

یک شنبه ‌شب در آخرین قسمت مرحله اول فصل دوم «عصر جدید»، برای نخستین بار یک شرکت‌کننده این مسابقه روی صحنه دچار سانحه نسبتاً جدی شد و به بیمارستان انتقال یافت.

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید

z1og_fefdjnd3y7qv

عروسی به سبک سیندرلا در لواسان با یک میلیارد تومان هزینه

در تالاری در لواسان، به جز مراسم عروسی، داستان «سیندرلا» هم برای مهمانان با ایفای نقش توسط‌ عروس و داماد بازآفرینی می‌شود.فضایی مدرن با طراحی داخلی به سبک فیلم و کارتون مشهور سیندرلا که زندگی اشرافی طبقه خاصی در ایران را به تصویر می‌کشد.در این تالار ۱۵۰ خدمه به عنوان بازیگر برای بازآفرینی پویانمایی سیندرلا حضور دارند و هزینه هر مهمان برای صاحب این مراسم، حدود یک میلیون تومان برآورد می‌شود. هزینه یک مراسم ازدواج در این باغ مجلل، به بیش از یک میلیارد تومان هم می‌رسد./خراسان

z1og_fefdjnd3y7qv

آخرین اخبار از رتبه‌بندی معلمان

معاون شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه رتبه‌بندی معلمان به دنبال تحول است، گفت: رتبه‌‌بندی را به افزایش حقوق گره نزنید.

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید

z1og_fefdjnd3y7qv

شانس پیروزی احمدی‌نژاد در انتخابات ۷۰ درصد است

احمد خورشیدی آزاد، چهره نزدیک به رئیس دولت نهم و دهم: همه مراجع نظرسنجی، شانس و اقبال احمدی‌نژاد را ۷۰ درصد اعلام کرده و می‌کنند. خود احمدی‌نژاد نه رسما اعلام نکرده و نه در جایی اظهار نکرده می‌خواهد کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شود. سخنگوی وی هم در این باره، چیزی نگفته است.احمدی‌نژاد پیشروتر از افراد دیگر است یعنی حداقل ۵۰ درصد جلوتر از بقیه است. به این دلیل که مشکلات را از نزدیک مشاهده کرده و با آن آشنا است. او افراد را می‌شناسد و اینکه چگونه باید این افراد را برای حل این مشکلات سازماندهی کند می‌شناسد.احمدی‌نژاد هم مثل بقیه باید اکشن پلن داشته باشد.فساد مالی دولت احمدی‌نژاد را قبول ندارم .خدمات احمدی‌نژاد را نمی‌توانیم نادیده بگیریم همان‌گونه که خدمات خاتمی را نمی‌توانیم نادیده بگیریم/برنا

z1og_fefdjnd3y7qv

نحوه اصلاح شماره تلفن سهام عدالت + جزئیات

سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت از مزایای نحوه اصلاح شماره تلفن سهام عدالت برای سهامداران خبر داد و گفت: مشکل فروش برای کارگزاری ها نیز از این طریق برطرف می شود.

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید

z1og_fefdjnd3y7qv

روحانی میزبان پوتین و اردوغان می‌شود

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور اعلام کرد که اجلاس فوق العاده سران روند آستانه فردا (چهارشنبه) به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور اعلام کرد که اجلاس فوق العاده سران روند آستانه فردا (چهارشنبه) به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.معزی اظهار داشت: در این نشست سه جانبه مجازی جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون روسیه و جمهوری ترکیه، پس از سخنرانی روسای جمهور سه کشور، بیانیه اجلاس اعلام و منتشر می‌شود.وی افزود: سه کشور ضامن صلح آستانه در این نشست مجازی به تبادل نظر درباره راه‌های برقراری و تقویت صلح پایدار در سوریه می‌پردازند.

z1og_fefdjnd3y7qv

جزئیات درخواست بازداشت ترامپ توسط ایران

بعد از آن که دادستان تهران از صدور حکم بازداشت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و همچنین درخواست از اینترپل برای بازداشت او خبر داد، این سازمان می‌گوید چنین درخواست‌هایی را جدی نمی‌گیرد.

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید

z1og_fefdjnd3y7qv

ناگفته‌های مازنی از استعفای عارف و موسوی‌لاری

مازنی در خصوص چرایی استعفای عارف از شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان اظهار کرد: روز شنبه که جلسه گفتگوی ملی برگزار شد قبل از تشکیل جلسه در این مورد از عارف سوال کردم و وی گفت درست است، اما استعفای مکتوبی ارائه نشده است. در حقیقت مسئله به این صورت است که داود محمدی، دبیرکل انجمن اسلامی معلمان ایران که در مجلس دهم نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید بود، از طرف شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان مامور شده بود براساس قانون جدید احزاب، در کنار مجوز احزاب برای شورا از وزرات کشور مجوز جبهه بگیرد، در نتیجه محمدی، به عنوان دبیرکل یک حزب اصلاح‌‍طلب و از طرف شورا مجوز گرفت، به عبارت دیگر در حال حاضر مجوز شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان یا هر اسم دیگری که دارد، به نام داود محمدی است.این نماینده سابق مجلس یادرآور شد: عارف گفت به داود محمدی گفتم من هم نیستم و شما بدون حضور اینجانب جلسه برگزار کنید و تکلیف شورا را روشن کنید، که همین عبارت حمل بر استعفا شده است.مازنی با بیان اینکه موسوی‌لاری به علت کسالت استعفا کرد، گفت: تا همین اندازه از جریان استعفای عارف اطلاع دارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied