شمانیوز
شما نیوز

اسامی شرکت کنندگان عصر جدید در مرحله دوم مشخص شد

برنامه استعداد یابی عصر جدید که با اجرای احسان علیخانی روی آنتن می رفت اکنون فصل دوم این مسابقه نیز 8 تیر 99 به پایان رسید و اسامی شرکت کنندگان عصر جدید در مرحله دوم اعلام شد.

اسامی شرکت کنندگان عصر جدید در مرحله دوم مشخص شد

برنامه عصر جدید یک رقابت تلویزیونی و استعدادیابی ایرانی است، این برنامه با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی می باشد. فصل اول آن در تاریخ ۲۷ بهمن ۹۷ و در ۵۲ قسمت ۷۰ دقیقه‌ای از شبکه ۳ شروع به پخش کرد  و فصل دوم نیز که از 17 اسفند 98 تا 8 تیر 99 ادامه داشت اکنون به پایان رسیده است و اسامی شرکت کنندگان عصر جدید در مرحله دوم نیز اعلام شد در ادامه این خبر اطلاعاتی در خصوص برنامه عصر جدید و تغییرات فصل دوم عصر جدید و ... با هم می خوانیم.

لازم به ذکر است  مدتی تولید و پخش فصل دوم برنامه «عصر جدید» به دلیل شیوع بیماری کرونا نیمه کاره متوقف شد.

 

اسامی شرکت کنندگان عصر جدید در مرحله دوم

نتایج رقابت‌های دومین مرحله برنامه عصرجدید و اسامی راه یافتگان به نیمه نهایی اعلام شد.

فصل دوم عصر جدید از ۱۷ اسفند ماه ۹۸ آغاز شد و ۸ تیر ماه ۹۹ مرحله مقدماتی فصل دوم به پایان رسید.

مرحله مقدماتی شامل ۲۰ قسمت بود که در هر قسمت ۷ شرکت روی صحنه عصر جدید باهم رقابت می‌کردند.

از بین ۱۴۰ شرکت کننده مرحله مقدماتی ۳۸ شرکت کننده با رای داوران به مرحله دوم صعود کردند و ۵ شرکت کننده نیز با زنگ طلایی رای داوران و احسان علیخانی به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند. البته ۸۴ شرکت کننده نیز به رای مردمی راه یافتند که از بین آن‌ها ۱۲ شرکت کننده با رای مردم برای مرحله دوم انتخاب شدند.

درمجموع ۲۶ میلیون رای مردمی ۱۲ شرکت کننده به ترتیب منصور نادری، گروه عاج فیل، محمد اقتدار نژاد، علی جعفری، مجید معظمی، شاهرخ رضایی، همایون دهقان بردبار، گروه کرموبله، دختران پرواز، مهدی ستایش فرد، هومن لطفعلی و مهدی جعفری کور عباسلو به مرحله دوم عصر جدید راه پیدا کردند.

در مرحله دوم عصر جدید ۳۸ شرکت کننده که با رای داوران و ۱۲ شرکت کننده که با رای مردم راه پیدا کردند، این ۵۰ شرکت کننده در ۱۰ گروه ۵ نفره با هم رقابت می‌کنند تا نفرات برگزیده به مرحله نیمه نهایی راه یابند.

 

داوران عصر جدید فصل دوم

در سری جدید عصر جدید احسان علیخانی، همانند عصر جدید 1 امین حیایی، رویا نونهالی، آریا عظیمی نژاد و بشیر حسینی به عنوان داور در این برنامه حضور دارند. پیش از این برخی از تغییر داوران عصر جدید در فصل 2 خبر داده بودند که توسط سایت عصر جدید رد شد.البته در مرحله راستی آزمایی داوران این برنامه شامل بهرام عظیمی، ارشا اقدسی، حمیدرضا ترکاشوند و روزبه معینی به همراه احسان علیخانی بودند.

 
 

تغییرات فصل دوم عصر جدید

احسان علیخانى از تغییرات داوری و برنامه فصل دوم عصر جدید مى‌گوید.

 

در فصل دوم عوامل تصمیم گرفتند که سه قسمت از راستی آزمایی شرکت کنندگان را پخش کنند تا مخاطبان از چگونگی بررسی و انتخاب شرکت کنندگان مطلع شوند. البته چند قسمتی از مرحله اول فصل دوم عصر جدید در اسفند ماه پخش می‌شود. اما مسابقه عصر جدید همانند سال گذشته قرار است در ایام نوروز هر شب پخش شود.

 

زمان پخش فصل دوم عصر جدید

فصل دوم مسابقه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی همزمان با ولادت امام علی (ع) ، 18 اسفند 98 روی آنتن شبکه سه رفت.

 


توضیحاتی درخصوص نحوه برگزاری مسابقه عصر جدید

در این برنامه شرکت کنندگان می‌توانند در رشته‌های هنری، ورزشی و سرگرمی شرکت کنند. برنامه عصر جدید استعدادهای مختلفی از سراسر ایران را جذب می‌کند تا به نوعی این افراد استعداد خود را در معرض نمایش عموم قرار دهند. اعمال آنها شامل خوانندگی، کمدی، شعبده بازی و … می‌باشد. هر شرکت کننده تلاش می‌کند تا با نمایش زندهٔ استعداد خود داوران حاضر را تحت تأثیر قرار دهد - داوران فعلی امین حیایی، سید بشیر حسینی، آریا عظیمی‌نژاد و رؤیا نونهالی هستند - کسانی که با رأی خود و رأی مردم استعدادها را برای رسیدن به فینال و بردن جایزه به رقابت با دیگر استعدادها می‌کشانند.

 

مرحلهٔ شناسایی


برای شرکت در برنامهٔ عصر جدید ابتدا شخص ویدیویی حداکثر پنج دقیقه از استعداد خود را فیلمبرداری می‌کند و به وبگاه برنامه ارسال می‌کند که توسط تیم داوری ۲۰ نفره بررسی می‌شود و پس از بررسی، ویدیوهای مستعد برگزیده و به افراد مستعد اعلام می‌شود. این افراد بعد از پذیرش باید به صورت حضوری استعداد خود را به این تیم نمایش دهند. در مرحلهٔ نمایش حضوری فرد مستعد باید در مرحلهٔ مقدماتی که به صورت زنده بر روی صحنه انجام می‌گیرد، اجرا کند.[۵][۶] از فصل دوم، ۳ قسمت ابتدایی عصر جدید، مرحلهٔ راستی آزمایی است.

 

مرحلهٔ مقدماتی


در این مرحله فرد مستعد به صورت زنده استعداد خود را در مقابل داوران اصلی برنامه و تماشاگران حاضر و بینندگان تلویزیون در معرض نمایش قرار می‌دهد. مرحلهٔ مقدماتی ۲۶ برنامه است که در هر برنامه ۷ شرکت کننده شرکت می‌کند که از هر برنامه ۲ نفر که یک نفر با رأی داوران و یک نفر با نظر مردم به مرحلهٔ فینال صعود می‌کنند. در مرحلهٔ مقدماتی ۱۵ اعتبارنامه که هر داور ۳ اعتبارنامه و مجری و تیم داوری برنامه ۳ اعتبارنامه دارند. فرمول صعود به مرحله زیر به این شکل است: هر ۲۶ قسمت دو نفر سپس دو نفر با رأی تیم داوری و در پایان ۱۵ اعتبارنامه که به شرکت کننده‌ها داده شد، از ۱۵ نفر ۶ نفر پس از رقابت و تمرین در باشگاه عصر جدید به مرحلهٔ فینال صعود می‌کنند. در کل این مرحله ۲ نفر نیز از طرف گروه برنامه‌سازی برای رفتن به فینال انتخاب می‌شوند. در مجموع ۶۰ نفر به مرحله فینال صعود می‌کنند.

 

مرحلهٔ دوم


این مرحله در ۱۵ قسمت پخش می‌شود. در هر قسمت ۴ نفر یا گروه اجرا می‌کنند و داوران دو تای آن‌ها را برای رأی‌گیری مردمی نامزد می‌کنند. مردم پس از هر اجرا ۲۴ ساعت فرصت دارند که رأی بدهند تا یکی از آن دو به مرحلهٔ بعد صعود کند.

 

مرحلهٔ نیمه‌نهایی


مرحلهٔ نیمه‌نهایی عصرجدید در ۵ قسمت برگزار می‌شود که در هر قسمت ۳ شرکت کننده با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و یک نفر از هر قسمت با آرای مردمی به فینال عصرجدید صعود می‌کند.

 

مرحلهٔ نهایی


مرحلهٔ نهایی عصرجدید در ۱ قسمت برگزار می‌شود که پنج نفر راه یافته به فینال با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در نهایت با رأی مردمی نفرات برتر عصرجدید مشخص می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied