شمانیوز
شما نیوز

پست نگران کننده مجری معروف عصر جدید + عکس

مجری «عصر جدید» با انتشار پستی تاثیر‌گذار در صفحه اینستاگرامی‌اش، به مردم توصیه کرد کرونا را جدی بگیرند.

پست نگران کننده مجری معروف عصر جدید + عکس

مجری «عصر جدید» با انتشار پستی تاثیر‌گذار در صفحه اینستاگرامی‌اش، به مردم توصیه کرد کرونا را جدی بگیرند.

با شیوع مجدد ویروس کرونا در کشور و افزایش روز افزون تعداد مبتلایان و قربانیان این ویروس، احسان علیخانی مجری برنامه پرطرفدار استعدادیابی « عصر جدید » در آخرین پست اینستاگرامی خود به مخاطبانش توصیه موکد کرد که کرونا را جدی بگیرند.

علیخانی در پست خود از دل مشغولی این روزهایش پس از تعطیلی برنامه «عصر جدید» نوشت و وضعیت وخیم بیمارستان‌ها در پذیرش بیماران کرونایی و بیماران عادی را تشریح کرد. او رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی را مساوی با دچار شدن به فاجعه‌ای بزرگ عنوان کرد و از مخاطبانش خواست تا برای نجات جان عزیزانشان، کرونا را جدی بگیرند.

 

 

" رفقا دل بدین به حرفم، باید نگران باشیم!

١١ روزه عصرجدید به خاطر مراعات فضای بهداشتی و احتمال انتقال ویروس کرونا در پیک جدید بیماری موقتاً تعطیل شده، اما ٦ روزه صبح و شبُ گم کردم و کارم شده التماس و پیگیری برای بستری چندتا بیمار مبتلا به سرطان و بیمار با مشکل قلبی حاد و التماس برای جراحی اورژانسی، پیگیری و التماس برای پذیرش کلی بیمار کرونایی در بیمارستان برای درمان یا پیداکردن دکتر که بره برای ویزیت در منزل بیماران کرونایی یا پیداکردن دارو!

رفقا!

کادر درمانی به شدت خسته و بی‌جون شده و حق هم دارن. بیمارستان‌ها مشکلات جدی دارن، پروتکل کرونا به طرز عجیبی تاثیر گذاشته روی سایر بیماری‌ها و درمان‌شون.

به‌جز بیمارانِ کرونایی منتظر، نگران، بدحال و نبود icu، متاسفانه مشکلات سایر بیماران دیگه مثلِ بیماران مبتلا به سرطان، قلبی، کلیوی، بیماران منتظر جراحی حیاتی و بیماران خاص به شدت در خطره!

کلی بیمار دیگه هست که بدحالن ولی جرأت نمی‌کنن برن بیمارستان از ترس کرونا و توی خونه دارن از بین میرن!

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied