شمانیوز
شما نیوز

تغییر چهره باورنکردنی سیاوش خیرابی سوژه شد + عکس

سیاوش خیرابی بازیگر سینما و تلویزیون عکسی از خود با ظاهری جدید در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

تغییر چهره باورنکردنی سیاوش خیرابی سوژه شد + عکس

سیاوش خیرابی بازیگر سینما و تلویزیون عکسی از خود با ظاهری جدید در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. سیاوش خیرابی متولد ٢٩ آذر ۱۳۶۳ در تهران است او بازیگر سینما و تلویزیون درایران است و با بازی در سریال ترانه مادری به شهرت رسید. سیاوش خیرابی از سن ۱۹ سالگی در کلاس‌های آموزش بازیگری کانون سینماگران جوان شرکت کرد. در سال ۱۳۸۶ در تله‌فیلم تلخون بازی کرد و در بازی در سریال ترانه مادری در سال ۱۳۸۷ به شهرت رسید.سیاوش خیرابی دارای لیسانس کامپیوتر از دانشگاه آزاد تهران است. اصالت سیاوش خیرابی تبریزی است.

تغییر باورنکردنی چهره سیاوش خیرابی + عکس

سیاوش خیرابی: در کودکی خیلی شیطون بودم درس خوان نبودم ولی درسال اول دانشگاه قبول شدم،و می گوید اگر بازیگر نمیشد حتما خوانندگی را در پیش می گرفت.یک آرشیو تقریباً کامل از فیلم‌های خارجی دارد و از میان هنر پیشه‌ها برد پیت را بیش تر می‌پسندد. سیاوش خیرابی خوش اخلاق است و اطرافیاش می‌گویند که انرژی مثبت او را از لحظات اولیهٔ برخورد کاملاً حس می‌کنند.

سیاوش خیرابی هجدهمین جشن دنیای تصویر (جشن حافظ) | Siavash Kheirabi ...

خانواده سیاوش خیرابی:

سیاوش خیرابی در خانواده‌ای پنج‌نفره به دنیا آمد و دارای دو برادر بزرگ‌تر به نام‌های آرش و اورنگ است. پدرش منوچهر خیرابی و مادرش ماهرخ برهانی نام دارند . سیاوش فرزند آخر خانواده است.

سیاوش خیرابی دارای دو رستوران در تهران با شعبه‌ای در رشت است. به گفته خود او اولین رستوران را با تولد اولین برادرزاده‌اش زد تا کاری برای او کرده باشد و با کمک دو برادر دیگرش رستوران اداره می‌شد تا اینکه برادرزاده دوم هم دنیا آمده و تصمیم می‌گیرد رستوران دیگری را هم در رشت دایر کند. در رستوران سیاوش خیرابی با اینکه نوع غذاها فست فود است اما سبک پخته شدن غذاها متفاوت بوده و کاملاً به سبک پخت خانگی است.

 

منبع : رکنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied