شمانیوز
شما نیوز

ادعای جنجالی ایمان اشراقی بازیگر معروف بعد از فوت مادرش + عکس

ایمان اشراقی پس از مرگ مادرش استوری‌هایی منتشر کرده و حرف‌های عجیبی درباره او زده است. معلوم نیست که این حرف‌ها از سر غم تلخ از دست‌دادن مادر و برای تسلی‌دادن خود است یا برای جذب دنبال‌کننده و دیده‌شدن.

ادعای جنجالی ایمان اشراقی بازیگر معروف بعد از فوت مادرش + عکس

یکی از بازیگران آن سریال که پیش از «خط قرمز» هم در فیلم سینمایی «متولد ماه مهر» در سال۷۸ ایفای نقش کرده بود، ایمان اشراقی نام داشت. ایمان ‌اشراقی متولد سال ۵۵ از خانواده‌ای به‌نسبت مرفه است که مثل خیلی‌ها در سال‌های دهه ۷۰ کارش را از کلاس‌های بازیگری امین تارخ شروع کرد و در اواخر دهه ۷۰ و اوایل دهه ۸۰ غیر از «خط قرمز» و «متولد ماه مهر» در فیلم سینمایی «اتانازی» هم بازی کرد. ایمان اشراقی پس از فوت مادرش، در حرف‌هایی عجیب مدعی شده است که مادرش، شهلا، فردی خاص و عجیب بوده و از مقربان است! ایمان اشراقی پس از مرگ مادرش استوری‌هایی منتشر کرده و گفته بود که مادرش حاجت می‌دهد! کسانی را هم که برای مراسم درگذشت مادر او آمده‌اند، زائران شهلا نامیده است! 

 

166621_148


اما اشراقی در همان آغاز مسیر شهرت، دنیای بازیگری را رها کرد و سراغ پزشکی رفت. ایمان اشراقی بعد دریافت مدرک تخصصی بیماری‌های قلبی از لندن به فرانسه رفت و آنجا مدرک تخصصی زیبایی پوست و مو را گرفت و بعد اینکه به ایران برگشت، برای خودش کسب‌وکاری راه انداخت و کلینیک تخصصی را افتتاح کرد. تحصیلات و رزومه‌ای که البته این روز‌ها با متمرکزشدن اهالی رسانه روی ایمان اشراقی، محل تردید قرار گرفته است. اما چرا اهالی رسانه روی او تمرکز کرده‌اند؟

 


او گفته است که شهلا در بهشت منتظر این افراد است، اما اظهارات عجیب او جایی از عجیب‌بودن به مضحک‌بودن تبدیل شده که او در مراسم چهلم مادرش گفته است: «همه دانشگاه‌ها، کشورها، شهر‌ها به یک جمله می‌رسند: اشهدان لااله‌الاا...، لبیک یا شهلا!» معلوم نیست که این حرف‌ها از سر غم تلخ از دست‌دادن مادر و برای تسلی‌دادن خود است یا برای جذب دنبال‌کننده و دیده‌شدن یا تلاش یک بازیگر ازیادرفته برای دوباره به چشم آمدن، اما چیزی که کاملا مشخص است، نادرست‌بودن حرف‌ها و ادعا‌های او و البته ساده‌بودن کسانی است که این حرف‌ها را باور می‌کنند و برای او در دایرکت پیام می‌فرستند!

 

ایمان ‌اشراقی، بازیگر سریال قدیمی «خط قرمز»، حرف‌های عجیبی درباره مادرش می‌زند

 

در دوره‌ای که هنوز مشهورشدن در تلویزیون آن هم برای عده‌ای جوان موضوعی حساسیت‌برانگیز بود، در دوره‌ای که جوانان کمدین که ظاهری در حدواندازه سوپراستارشدن نداشتند هم پس از بازی در مجموعه «ساعت خوش» چند سالی ممنوع‌التصویر بودند، سریالی جوان‌پسند با بازیگرانی خوش‌چهره روی آنتن تلویزیون رفت که در دوره خودش خیابان‌خلوت‌کن بود و تک‌تک بازیگرانش، هم به چهره‌هایی سرشناس بدل شده بودند و هم امید به آینده‌ای درخشان برایشان وجود داشت. امیدی که چندان به واقعیت تبدیل نشد و از میان آن جوانان غیر از شهرام حقیقت‌دوست و پویا امینی که هنوز هم خود را در جرگه بازیگری نگه داشته‌اند، بقیه یا هیچ کار دیگری نکردند یا بعد چند سال کم‌فروغ شدند و به‌تدریج محو.

 

جزئیات درگذشت مادر ایمان اشراقی

اولین تجربه ایمان اشراقی در سال ۱۳۷۸ وقتی ۲۳ ساله بود در فیلم سینمایی متولد ماه مهر اتفاق افتاد. در دومین تجربه سینمایی اش در سال ۱۳۸۰ در فیلم اتانازی می باشد.

ایمان اشراقی سال ۷۹ ابتدا در سریال همسفر به ایفای نقش پرداخت این سریال به کارگردانی قاسم جعفری سااخته شد، او همان سال همزمان با تحصیل در رشته پزشکی برای بازی در سریال خط قرمز انتخاب شد.

ایمان اشراقی در اوج شهرت مدرک پزشکی خود را از لندن دریافت کرد او برای بازی در سریال خط قرمز به اوج شهرت رسید.

ایمان اشراقی بعداز دریافت مدرک تخصصی بیماری های قلبی از لندن به فرانسه رفت و آنجا مدرک تخصصی زیبایی پوست و مو را اخذ کرد و به ایران بازگشت و کلینیک تخصصی ایرانمهر را افتتاح کرد.

 

منبع : شهرآرا نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied