شمانیوز
شما نیوز

عکس العمل سارا خوئینی‌ها به تحریم تلویزیون توسط بازیگران

در بخشی از گفت و گوی مهران مدیری با سارا خوئینی‌ها که شب گذشته مهمان برنامه «دورهمی» بود، این بازیگر...

عکس العمل سارا خوئینی‌ها به تحریم تلویزیون توسط بازیگران
در بخشی از گفت و گوی مهران مدیری با سارا خوئینی‌ها که شب گذشته مهمان برنامه «دورهمی» بود، این بازیگر متولد اسفندماه، درخصوص ویژگی‌های اخلاقی اسفند ماهی‌ها گفت: متولدین این ماه بی نظیر هستند. هم خوب هستند و هم باید آن‌ها را تحمل کرد. اصولا آدم‌های صفر یا صد هستند و حد وسط ندارند.
 
وی درباره عصبانیت خود ادامه داد: امیدوارم عصبانی نشوم، بستگی دارد از دست چه کسی عصباتی شوم، البته پشت صحنه به من سپردند که درباره عصبانیتم توضیحی ندهم. (خنده)
 
مدیری گفت: من موقع عصبانیت سکوت مطلق می‌کنم، نمی‌توانم حرف بزنم. اگر امکان داشته باشد محل را ترک می‌کنم.
 
 
بازیگر معصومیت از دست رفته درباره شروع فعالیت بازیگری اش توضیح داد: از ۱۵ سالگی شروع کردم، اولین کارم در یک تله تئاتر بود. سریال «معصومیت از دست رفته» کار خیلی خوبی بود، برایش زحمت کشیدم البته یک کارگردان خوب مثل آقای میرباقری هم زحمت زیادی کشیدند.
 
 
این بازیگر در ادامه خاطره جالبی تعریف کرد: سریال معصومیت از دست رفته تازه پخش شده بود، باشگاه می‌رفتم و یک خانمی آنجا من را دید و از من خواست که جلوی درب باشگاه بمانم تا همسرش من را ببیند. من عذر خواهی کردم که دیر شده من می‌خواهم بروم، اما او اصرار کرد بمانم تا به همسرش ثابت کند که چهره من در این سریال کلا گریم بوده (خنده)
 
 
خوئینی‌ها درباره ازدواجش گفت: اتفاق افتاد (خنده) یک دختر ۲۹ ساله و پسر ۲۰ ساله دارم.
 
 
وی افزود: اگر در زندگی فردی ام موفق هم نبودم، اما فرزندانم دو شانس بزرگ من هستند و اتفاق خوبی برایم بودند.
 
 
بازیگر کلاه پهلوی درباره کم کاریش گفت: سینماست دیگر، آن دوره‌ای که ما کار می‌کردیم آدم‌های شناخته تری در سینما بودند. امروزه به دلیل معضل سرمایه گذاری، افراد با هر شغل و دیدگاهی به واسطه داشتن پول وارد سینما می‌شوند. می‌خواهند نظرات شخصی را وارد کار کنند.
 
وی افزود: البته دلیل دیگر این است که برای کار کردن باید در گروه‌هایی باشی و ۱۰۰ درصد مافیا وجود دارد.
 
این بازیگر درباره تست بازیگری بیان کرد: آقای مهرجویی از مرحوم خسرو شکیبایی خواستند که از من تست بازیگری بگیرند و ایشان گفتند که عالی بودی. البته قرار بود در فیلم‌های سارا و پری در آن سال‌ها بازی کنم، اما دقیقا در حال و هوایی بودم که می‌گفتم دوست ندارم بازیگر شوم. اگر الان بود پشیمان می‌شدم که چرا این کار‌ها را انجام ندادم.
 
خوئینی‌ها درباره این موضوع که قشنگی زندگی به تفاوت آدم هاست توضیح داد: همیشه عقیده من است که قشنگی دنیا با همه سختی‌ها، تفاوت آدم هاست. اگر آدم‌ها را با همان شکل بپذیریم، زندگی راحت‌تر می‌شود.
 
وی در باره اینکه تلویزیون را به سینما ترجیح می‌دهد گفت: به این شکل نگفتم بلکه گفتم من فرقی بین تلویزیون، سینما و تئاتر برای یک بازیگر نمی‌بینم چراکه وقتی یک بازیگر را در هرنقطه‌ای قرار می‌دهند باید بازی کند. گاهی پیش آمده که تعدادی از همکاران به عنوان اعتراض گفته اند که ما با تلویزیون کار نمی‌کنیم. من معنی آن را هیچ وقت نفهمیدم. چون اگر من به یک چیزی اعتراض دارم باید کلا حضور پیدا نکنم، زیرا سینما و تلویزیون هیچ فرقی نداشته و از یک خانواده هستند.
 
 
منبع: باشگاه خبرنگاران
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied