شمانیوز
شما نیوز

دلنوشته همسر ماهچهره خلیلی برای همسرش در روز مادر + عکس

ماه چهره خلیلی بازیگر جوان و سرشناس سینما و تلویزیون روز گذشته مورخ 17 مرداد 1399 پس از گذشت مدتی از مبارزه با بیماری سرطان بر اثر ایست قلبی در لندن درگذشت.

دلنوشته همسر ماهچهره خلیلی برای همسرش در روز مادر + عکس

ماه چهره خلیلی بازیگر جوان سینما و تلویزیون روز گذشته ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ در سن 44 سالگی بر اثر ایست قلبی در لندن در گذشت وی اتفاقی بود که جامعه هنر را شوکه کرد. 

 

708574_305

 

 

علت درگذشت ماه چهره خلیلی از زبان گوهر خیراندیش: سرطان کبد

گوهر خیراندیش بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به درگذشت ماه چهره خلیلی نوشت: متأسفانه الان باخبر شدم که " ماهچهره" عزیزم را سرطان کبد از ما گرفت.

گوهر خیر اندیش در پستی در اینستاگرام نوشت: متأسفانه الان باخبر شدم که " ماهچهره" عزیزم را سرطان کبد از ما گرفت. ماهى جانم این رفتن و کوچ غریبانه ات را باور ندارم.

تو و مجید اوجى عزیز با این سریالِ "مرضیه" چه یادگارى عجیبى از خودتان به یادگار گذاشتید! مرگ بر "سرطان" که همه عزیزانم را از من گرفت. پدرم، خواهرم، خواهرزاده ام، عمو زاده ام، همکلاسى ام، همکارِم، دوستانم و دختر نازنینى مثل تو را.

 

 

 

ازدواج ماه چهره خلیلی

ماه چهره خلیلی و همسرش ابراهیم اشرفی در یک فیلم با یکدیگر آشنا شدند.

بعد از این که ابراهیم اشرفی از ماه چهره خلیلی خوشش می‌اید بدون اطلاع وی با پدر و مادرش صحبت میکند و اجازه  خواستگاری  از او را می گیرد. یک بار ابراهیم اشرفی در کیش تصمیم می گیرد در زیر آب از دختر مورد علاقه اش خواستگاری کند که این اتفاق نمی افتد. چند مرتبه دیگر برنامه ریزی میکند و باز هم اتفاقاتی منجر به آماده نشدن فضای لازم برای خواستگاری میشود . در پایان بصورت خیلی پیش بینی نشده و ساده حلقه را به ماه چهره خلیلی میدهد و میگوید دیگر نمی توانم صبر کنم با من ازدواج می کنی ؟! ماه صورت در جواب خواستگاری وی میگوید :هیچ چیز برایم خوشحال کننده تر از این نیست که همسر تو باشم!

بعد از آشنایی،آنها تصمیم گرفتند برای شناخت بیش تر 3 ماه نامزد کنند.

 

 

6WEDtJglMGbr

 

 

آشنایی و ازدواج ماه چهره خلیلی

بعد از آشنایی ماه چهره خلیلی و همسرش ابراهیم اشرفی تصمیم گرفتن برای آشنایی بیشتر 3 ماه نامزد کنند. آشنایی این زوج هنرمند سر یک فیلم اتفاق می افتد. بعد از اینکه ابراهیم اشرفی از ماه چهره خلیلی خوشش می آید بدون اطلاع او با پدر و مادرش صحبت می کند و اجازه خواستگاری از او را می گیرد. یک بار ابراهیم اشرفی در کیش تصمیم می گیرد در زیر آب از دختر مورد علاقه اش خواستگاری کند که این اتفاق نمی افتد. چند بار دیگر برنامه ریزی می کند و باز هم اتفاقاتی منجر به فراهم نشدن فضای لازم برای خواستگاری می شود. در آخر به صورت خیلی پیش بینی نشده و ساده حلقه را به ماه چهره خلیلی می دهد و می گوید دیگر نمی توانم صبر کنم با من ازدواج می کنی ؟! ماه چهره در پاسخ خواستگاری او می گوید :هیچ چیز برایم خوشحال کننده تر از این نیست که همسر تو باشم !

 

ماه چهره خلیلی,زندگینامه ماه چهره خلیلی,ماه چهره خلیلی و همسرش

 

 

ماجرای عروسی ماه چهره خلیلی در دبی

ماه چهره خلیلی در مصاحبه با تی وی پلاس گفت که بخاطر اینکه در دبی عروسی کردیم هماهنگی کارها خیلی سخت بود . سفره عقد را خود و همسرم با هم چیدیم ! دوست داشتم عروسیم حالت سنتی ایرانی باشه و همه چیز خیلی خوب بود. واقعا عشق و حال کردیم ! 32 نفر در جشن عروسیم شرکت داشتن که همه با هم با یک هواپیما رفتیم و تا اونجا کلی شادی کردیم. یک هفته جشن داشتیم این خودش ماه عسلمون هم حساب میشد البته به همراه خانواده هامون !

 

ابراهیم اشرفی همسر ماه چهره خلیلی کیست؟

ابراهیم اشرفی در ۱۳ دی سال ۱۳۵۲ در تهران متولد شده است.

وی در زمینه فیلمبرداری فعالیت می کند و مدیر فیلمبرداری بسیاری از پروژه های سینمایی می باشد.

ماه چهره خلیلی و ابراهیم اشرفی از طریق پروژه ای که ابراهیم اشرفی مدیر فیلمبرداری آن بود با یکدیگر آشنا شدند.

 

0d392e88-35b5-46a8-a89d-43a9b7643116

 

این آشنایی پس از مدتی منجر به ازدواج این زوج هنری شد.

در ۲۵ فروردین سال ۱۳۹۳ زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

حاصل زندگی مشترک ابراهیم اشرفی و ماه چهره خلیلی یک پسر می باشد.

 

 

 

آثار فیلمبرداری ابراهیم اشرفی:

فیلم اشتشهادی برای خدا به کارگردانی علیرضا امینی

فیلم حقیقت گمشده به کارگردانی محمد احمدی

فیلم مواجهه به کارگردانی سعید ابراهیمی فر

فیلم بانوی من به کارگردانی یدالله صمدی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied