شمانیوز
شما نیوز

زمان و ساعت پخش سریال مرضیه

این سریال از شبکه دوم سیما از اول شهریور هر شب ساعت 21:30 پخش خواهد شد.

زمان و ساعت پخش سریال مرضیه

سریال مرضیه به کارگردانی فلورا سام است که با حضور چهره هایی سرشناس به زودی مهمان خانه های مخاطبان در شبکه دو میشود . سریال مرضیه از شبکه دوم سیما از اول شهریور هر شب ساعت 21:30 پخش خواهد شد.

 

بازیگران سریال مرضیه

 

سریال مرضیه ملودارمی خانوادگی است و  محور داستانی آن پیرامون مساله مهم انتخاب است. در خلاصه داستان این سریال آمده: «مرضیه در تعارض کار و مذهب مجبور به انتخاب می‌شود و انتخاب این مسیر اتفاقات جدیدی را برایش رقم می‌زند و ...»

داریوش ارجمند، گوهر خیراندیش، ماه چهره خلیلی، مجید مظفری، پژمان بازغی، امیرحسین صدیق، علی اوجی، حسن زارعی، شیوا خسرومهر، نیلوفر شهیدی و ... بازیگرانی هستند که در این مجموعه 15 قسمتی به ایفای نقش می‌پردازند.

بخشی از عوامل این سریال عبارتند از: مدیر تصویر برداری: ابوالفضل نباتی، مدیر صدابرداری: امیر پرتوزاده، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرامپور، طراح گریم: حسین بنایی یکتا، تدوین: روزبه کلباسی، آهنگساز: امید کرامتی .

 

 

 

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال

 

بیوگرافی پژمان بازغی

پژمان بازغی متولد 19 مرداد 1353 در تهران ، بازیگر است .

دانشجوی انصرافی مهندسی معدن و فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع امیر کبیر است ، در یک خانواده 5 نفری بدنیا آمد، اصالتاً لاهیجانی می باشد پدرش ارتشی نیروی دریایی بود .

بیوگرافی گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش متولد 1 شهریور 1333 در شیراز ، بازیگر و گوینده است .

فارغ التحصیل لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنری های زیبا است ، در رادیو چندین برنامه حضور داشته و تجربه تدریس در ورک شاپ های معروف خارج از ایران را نیز دارد .

بیوگرافی داریوش ارجمند

داریوش ارجمند متولد 5 مرداد 1323 در تهران ، بازیگر است .

فارغ التحصیل لیسانس رشته تاریخ و جامعه شناسی از دانشگاه فردوس مشهد و فوق لیسانس تئاتر و سینما از دانشگاه سوربن فرانسه می باشد .

داریوش ارجمند یکی از شاگردان دکتر علی شریعتی است .

بیوگرافی شیوا خسرومهر

شیوا خسرو مهر متولد 24 آبان 1350 در سبزوار ، بازیگر است .

فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا است ، پدرش نیز از فارغ التحصیلات هنرهای زیبا رشته بازیگری و کارگردان تئاتر بود و یک دختر دارد .

بیوگرافی مجید مظفری

مجید مظفری متولد 22 بهمن 1329 در تهران ، بازیگر است .

تحصیلات اش در حوزه هنری یک دوره 5 ماهه بازیگری در دانشگاه ون سن پاریس می باشد ، تنها یک دختر بنام نیکی دارد او نیز بازیگر است .

قبل از بازیگری نیز کارمند شرکت مرسدس بنز بود .

بیوگرافی ماه چهره خلیلی

ماه چهره خلیلی متولد 25 دی 1355 در تهران ، بازیگر است .

فارغ التحصیل رشته معماری در مقطع فوق لیسانس از دانشگاه آکسفورد انگلستان می باشد او همچنین نوه ی مرحوم پروین سلیمانی از بازیگران قبل از انقلاب است .

بیوگرافی آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی متولد فروردین 1336 در تهران ، بازیگر است .

فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی و بازیگری تئاتر از دانشگاه تهران در سال 1361 است ، وی فرزند مرحوم جمیله شیخی زنجانی از بازیگران زن قبل از انقلاب است .

بیوگرافی نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی متولد 1360 در تهران ، بازیگر است .

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد در رشته مهندسی کامپیوتر می باشد ، پدرش اسنفدیار شهیدی از مدیران قدیمی فیلم برداری سینما و تلویزیون است .

بیوگرافی حسن زارعی

حسن زارعی متولد دهه 30 در تهران ، بازیگر است .

فارغ التحصیل بازیگری از دانشگاه تهران است علاوه بر بازیگری در مشاغل مختلفی از تولید ، فیلم برداری و خدمات ظهور در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است .

بیوگرافی امیر حسین صدیق

امیر حسین صدیق متولد 8 آبان 1351 در تهران ، بازیگر است .

فارغ التحصیل دبپلم از مدرسه فیلم و هنر صدا و سیما می باشد ، فعالیت هنری اش را با تئاتر شروع کرد و در نقش پدر خانومی در زی زی گولو به شهرت رسید .

بیوگرافی علی اوجی

علی اوجی متولد 17 اسفند 1362 در تهران ، بازیگر است

فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما می باشد ، از کارگردانی فیلم کوتاه شروع کرد ، سپس مدیر برنامه و تهیه کننده موسیقی شد حالا کمدین و مجری هم می باشد .

اسامی کامل بازیگران سریال مرضیه

داریوش ارجمند ، گوهر خیراندیش ، ماه چهره خلیلی ، مجید مظفری ، پژمان بازغی ، امیر حسین صدیق ، علی اوجی ، حسن زارعی ، شیوا خسرومهر ، نیلوفر شهیدی و … در این سریال بازی می کنند .

عوامل دیگر سریال مرضیه

● مدیر تصویربرداری : ابوالفضل نباتی

● مدیر صدابرداری : امیر پرتوزاده

● طراح صحنه و لباس : فرامرز بادرامپور

● طراح گریم : حسین بنایی یکتا

● تدوین : روزبه کلباسی

● آهنگساز : امید کرامتی

 

 

 

منبع:ایلنا

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied