شمانیوز
شما نیوز

عکس دیده نشده از محل خاکسپاری ماه چهره خلیلی + عکس دردناک

عکس محل خاکسپاری ماهچهره خلیلی در لندن در شبکه های اجتماعی پخش شد.

عکس دیده نشده از محل خاکسپاری ماه چهره خلیلی + عکس دردناک

عکس محل خاکسپاری ماهچهره خلیلی در لندن در شبکه های اجتماعی پخش شد.

 

6WEDtJglMGbr

 

پیکر ماه‌چهره خلیلی ـ بازیگر تازه درگذشته سینما و تلویزیون کشورمان ـ سه شنبه، ۲۱ مردادماه ساعت ۱۱ به وقت لندن به خاک سپرده می‌شود.

ماه‌چهره خلیلی روز جمعه هفته گذشته (۱۷ مرداد ماه) بر اثر سرطان لوزالمعده از دنیا رفت. با توجه به سکونت خانواده و بستگان این بازیگر در لندن، پیکر او در همان شهر امروز به خاک سپرده می‌شود.

ماه‌چهره خلیلی در سریال‌های تاریخی مطرحی همچون «کلاه پهلوی»، «در چشم باد» و «مختارنامه» بازی کرده بود و آخرین کار تلویزیونی او سریال «مرضیه» به کارگردانی فلورا سام بود که محرم سال گذشته پخش شد.

 

 

چکیده ایی از بیوگرافی ماه چهره خلیلی:

ماه چهره خلیلی متولد 1355 تهران است. وی دارای مدرک فوق لیسانس معماری از دانشگاه اکسفورد انگلستان می باشد.

ماه چهره خلیلی متولد 25 دی ماه 1355 در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است. وی دارای مدرک فوق لیسانس معماری از دانشگاه اکسفورد انگلستان می باشد.

 

عکسهای ماه چهره خلیلی

 

 

ماه چهره خلیلی نوه پروین سلیمانی بازیگر قدیمی سینمای ایران میباشد.

 

ماه چهره خلیلی و مادر بزرگش

 

 

آشنایی و ازدواج ماه چهره خلیلی

بعد از آشنایی ماه چهره خلیلی و همسرش ابراهیم اشرفی تصمیم گرفتن برای آشنایی بیشتر 3 ماه نامزد کنند. آشنایی این زوج هنرمند سر یک فیلم اتفاق می افتد. بعد از اینکه ابراهیم اشرفی از ماه چهره خلیلی خوشش می آید بدون اطلاع او با پدر و مادرش صحبت می کند و اجازه خواستگاری از او را می گیرد. یک بار ابراهیم اشرفی در کیش تصمیم می گیرد در زیر آب از دختر مورد علاقه اش خواستگاری کند که این اتفاق نمی افتد.

چند بار دیگر برنامه ریزی می کند و باز هم اتفاقاتی منجر به فراهم نشدن فضای لازم برای خواستگاری می شود. در آخر به صورت خیلی پیش بینی نشده و ساده حلقه را به ماه چهره خلیلی می دهد و می گوید دیگر نمی توانم صبر کنم با من ازدواج می کنی ؟! ماه چهره در پاسخ خواستگاری او می گوید :هیچ چیز برایم خوشحال کننده تر از این نیست که همسر تو باشم !

 

همسر و فرزند ماه چهره خلیلی

 

 

ماجرای عروسی ماه چهره خلیلی در دبی

ماه چهره خلیلی در مصاحبه با تی وی پلاس گفت که بخاطر اینکه در دبی عروسی کردیم هماهنگی کارها خیلی سخت بود . سفره عقد را خود و همسرم با هم چیدیم ! دوست داشتم عروسیم حالت سنتی ایرانی باشه و همه چیز خیلی خوب بود. واقعا عشق و حال کردیم ! 32 نفر در جشن عروسیم شرکت داشتن که همه با هم با یک هواپیما رفتیم و تا اونجا کلی شادی کردیم. یک هفته جشن داشتیم این خودش ماه عسلمون هم حساب میشد البته به همراه خانواده هامون !

 

ابراهیم اشرفی و ماه چهره خلیلی

 

ترجیح دادم فرزندم بجای انگلیس در ایران به جهان بیاید

من و همسرم درمورد این که فرزندمان کجا به جهان بیاید خیلی با هم حرف زدیم و همه ی چیز را بررسی کردیم اما در نهایت تصمیم گرفتیم فرزندمان در ایران به جهان بیاید به چند علت و گرچه از هم مهمتر این که من مهر و صفا و دورهم جمع شدن ایرانیان بعد از زایمان را خیلی دوست دارم.پسر ماه چهره در روز سالگرد ازدواجش به دنیا آمد وی اسم پسرش را پرواز گذاشت.

 

سلفی ماه چهره خلیلی و خانواده

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۴۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • پری

    واقعا زود رفتن حیف .تسلیت میگم به خانواده داغدارشون روحشون شاد

  • ناشناس

    خدا رحمتش کنه خیلی سخته پسر کوچولو اش بی مادر شد