شمانیوز
شما نیوز

واکنش دردناک داریوش ارجمند به فوت ماه چهره خلیلی

داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت : قلبم از شنیدن خبر فوت ماه‌چهره خلیلی مچاله شد او درباره آخرین همکاریش با ماه چهره خلیلی گفت: «هنوز آخرین سریالی که با این خانم همبازی بودم از رسانه ملی پخش نشده است.»

واکنش دردناک داریوش ارجمند به فوت ماه چهره خلیلی

داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در باره آخرین همکاریش با ماه چهره خلیلی گفت: «هنوز آخرین سریالی که با این خانم همبازی بودم از رسانه ملی پخش نشده است.»

داریوش ارجمند گفت: شیوع کرونا حس و حال همه کار را از مردم گرفته است و قرنطینه ها و تعطیلی ها باعث شده بازیگران بیشترین صدمه را در این بین ببینند. تئاتر ها تعطیل شده سینماها تعطیل هستند عده زیادی از اهالی سینما بی کار شده اند و این خیلی برای سینما و تئاتر کشورمان بد است. 

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ادامه داد: در روزهای کرونایی در خانه هستم کتاب می خوانم و سعی می کنم خلا نبودم در این چند سال را پر کنم جدا از آن به خاطر سن و سالم خیلی باید مراقب باشم این بیماری خیلی موذی است همین که اخبار در گذشت عزیزان و همکارانم را می شنویم و حتی نمی توانم به خاطر محدودیت ها در مراسم یادبودشان شرکت کنم قلبم مچاله می‌شود . 

او با اشاره به اینکه کرونا در همین مدت کوتاه همه‌گیری عزیزان زیادی را از جامعه هنر و تئاتر و سینما به کام مرگ فرو برده است گفت : خبر فوت خانم ماه چهره خلیلی خیلی برایم دردناک بود تا جایی که قلبم از  شنیدنش مچاله شد .خیلی خانم خوب،متین،با وقار و صبوری بودند و واقعا جایشان خالی خواهد بود. فوت غریبانه "خسرو سینایی" عزیز هم بسیار دردناک بود. اصلا باورم نمیشود در یک مدت کوتاه این همه عزیز و هنر مند از دست داده باشیم روحشان شاد.

هنر پیشه نقش مالک اشتر ادامه داد :آخرین فعالیت تلویزیونی خانم خلیلی، سریال مرضیه بود که در این سریال با هم همبازی بودیم. این سریال هنوز از رسانه ملی پخش نشده و امیدوارم که مردم از دیدن آن و بازی بازیگرانش راضی باشند . 

بازیگر نقش حشمت فردوس ادامه داد : خاطرات خیلی خوبی از پشت صحنه سریال مرضیه دارم مطمئنم که مردم خیلی زود با این سریال ارتباط برقرار می کنند خانم فلورا سام کارگردان کاربلد سینما خیلی برای این سریال تلاش کردند هر چند که در جریان تولید آن به خاطر فوت ناگهانی همسرشان آقای مجید اوجی برای مدت کوتاهی کار تعطیل شد اما خیلی زود باز گروه سرپا شد و کار را ادامه دادیم در همین سریال هم با خانم ماه چهره خلیلی همبازی بودم که فکر می کنم این سریال آخرین فعالیت  ایشان بود.

ارجمند در باره نقشی که در این سریال تلویزیونی که به زودی از شبکه دو سیما پخش خواهد شد بازی می کند نیز گفت: نقش را دوست داشتم که قبول کردم بعد که به کار دعوت شدم با دیدن یک گروه پویا خوشحال شدم که در این روزگار کپی کاری در یک کار متفاوت حضور دارم ، خیلی مناسب نیست که نقشی که بازی کردم را لو بدهم چون بچه ها برای تک تک سکانس ها واقعا زحمت کشیدند فقط می گویم نقشم بسیار متفاوت است و نقش یک دکتر جراح را بازی می کنم .

 

منبع : برنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • فاطمه

    اقای ارجمند دوستون دارم💙💙💙