شمانیوز
شما نیوز

ساعت و زمان پخش برنامه بچه محل (عمو پورنگ)

ساعت و زمان پخش برنامه بچه محل را در سایت شمانیوز بخوانید.

ساعت و زمان پخش برنامه بچه محل (عمو پورنگ)

برنامه بچه محل به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده ، کارگردانی احمد درویشعلی‌پور ، نویسندگی محمد درویشعلی‌پور و با اجرا داریوش فرضیایی هر روز ساعت ۱۸:۴۵ به روی آنتن شبکه دو می رود همچنین تکرار برنامه بچه محل روز بعد ساعت: ۰۵: ۱۲می باشد . برنامه بچه محل در قالب یک مجموعه نمایشی، ماجراهای جذاب و آموزنده‌ای را برای کودکان در نظر گرفته است و تلاش شده تا برخلاف تصورها با شناخت سلیقه و نیازها و جلوگیری از آسیب‌هایی که کودکان را تهدید می‌کند، برنامه‌ای شایسته آنها تولید شود. داریوش فرضیایی، کمند امیر سلیمانی، نعیمه نظام دوست، نادر سلیمانی، رامین ناصر نصیر، فرهاد بشارتی، آرش میر احمدی، امیر سهیلی، ابراهیم شفیعی، سوسن پرور، ایمان صفا و امیر محمد متقیان، با هنرمندی: سروش جمشیدی بازیگران برنامه بچه محل هستند.

در خلاصه ماجراهای این مجموعه آمده است: سه ماه پس از شکست کرونا اهالی محله آرام‌آرام به زندگی عادی شون برگشته‌اند، اما تاثیرات کرونا هنوز در رفتار اجتماعی آنها نمایان است.

داداش جان مرد اسباب بازی فروش که به تازگی به محله نقل مکان کرده، از حامیان سرسخت محیط زیست است. او به اتفاق عمو پورنگ تلاش دارند تا همه اهالی محله را تبدیل به حافظان محیط زیست کنند. آنها در تلاشند تا پویش همیاران محیط زیست را به کمک بچه ها راه اندازی کنند.

 

منبع : شبکه دو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied