شمانیوز
شما نیوز

بیوگرافی خواندنی روزبه حصاری بازیگر محبوب + تصاویر

روزبه حصاری متولد 12 بهمن 1366 است وی در تهران متولد شده و 33 سال سن دارد.فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی صنایع می باشد,..

بیوگرافی خواندنی روزبه حصاری بازیگر محبوب + تصاویر

روزبه حصاری  متولد 12 بهمن 1366 است وی در تهران متولد شده و 33 سال سن دارد. روزبه حصاری فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی صنایع می باشد,بازیگری را از تئاتر شروع کرد سپس در موسسه کارنامه دوره دید و حالا بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. روزبه حصاری در سریال بچه مهندس 3  نقش جوانی جواد جوادی  را ایفا می کند که کاراکتر اصلی داستان می باشد . پیش از این در دو فصل قبلی این نقش ها را در فصل اول یونا تدین و فصل دوم مانی رحمانی ایفا می کرد چندین پیش ریحانه پارسا خبر ازدواجش را با وی انتشار کرد و بعد از مدتی اعلام کرد که دروغ سیزده بوده! روزبه حصاری در خانواده ای چهار نفره به دنیا آمد.تنها یک برادر بزرگ تر از خود دارد، از کودکی گرایش ذاتی اش به هنر را ابراز کرد و به مرور در کلاس های موسیقی و نوازندگی سازهای کوبه ای پرداخت.

Hantavirus

ورود به عرصه تئاتر:

از سال 1388 در 22 سالگی فعالیت مبتدی خود را از بازیگری تئاتر شروع کرد و اولین کار جدی اش مربوط به نمایش بالاخره این زندگی مال کیه بکارگردانی اشکان خیل نژاد آغاز کرد.

بعد از تجربه اولیه تئاتر به آموزشگاه کارنامه رفت و دوره های تکمیلی بازیگری را گذراند و جزو پویاترین و پر استعدادترین فارغ التحصیل آن دوره آموزشگاه شد.در سال 90 – 91 با نمایش پیتزا جهان، برداشت آزاد و مرگ در میزند صاحب جوایزی در جشنواره تئاتر شد و در نهایت سال 1392 با سریال یادآوری به جامعه هنری معرفی شد.

 

ra9

فیلم ها و سریالهای که تا بحال در انها ایفای نقش کرده است:

حصاری در سن ۲۹ سالگی به واسطه بازی در یک فیلم مشترک مدتی در اوکراین زندگی کرد و پس از پایان پروژه به کشور بازگشت.

او در سال ۱۳۸۹ پس از دو سال تمرین بازیگری برای نخستین بار در تئاتر «بالاخره این زندگی مال کیه[۳]» نوشته «برایان کلارک» به کارگردانی «اشکان خیل‌نژاد» به ایفای نقش پرداخت. سپس در تئاترهای مختلفی در تهران با کارگردان‌هایی نظیرِ سیما تیرانداز، مازیار شهزاد دولتشاهی، دایانا فتحی و داود بنی اردلان همکاری کرد. او در سال ۱۳۹۱ با اجرای نمایش‌های «پیتزا جهان» به کارگردانی شهروز فرمانبرداری موفق به دریافت جایزه جشنواره شهر شد. روزبه حصاری در همان سال با بازی در تئاتر «مرگ در می‌زند» نوشته «وودی آلن» که خودش کارگردانی آن را به عهده داشت، جایزه جشنواره امید[۵] را به دست آورد.

 

photo_2020-04-29_20-35-47-450x317
گریم متفاوت روزبه حصاری در نمایشنامه “هام”

فیلم «امروز» با بازی حصاری در سال ۱۳۹۲ نماینده ایران در اسکار بوده است.

او در سال ۱۳۹۲ برای بازی در سریال «یادآوری» دعوت شد. پس از آن بازیِ روزبه حصاری در سریال تاریکی شب، روشنایی روز ( سال۱۳۹۵) با استقبال بسیار خوب مخاطبان و بازتابی گسترده در رسانه‌ها و فضای مجازی مواجه شد.

پخش سریال تاریکی شب، روشنایی روز به دلیل محتوای سیاسی آن یک سال و نیم به تعویق افتاد و بعد از کشمکش‌های زیاد سرانجام با اعمال سانسورهای زیاد روی آنتن شبکه ۲ رفت.

پس از ایفای نقش سریال یادآوری، حصاری تا چهار سال در تلویزیون اجازه فعالیت نداشت. یکی از سکانس‌های این سریال با محتوای اعدام «علی اعلایی» حاشیه‌های زیادی به همراه داشت.

روزبه حصاری در مصاحبه‌ای گفته، برای ایفای درستِ نقش «علی اعلایی» که در آن از مرگ بازمی‌گردد، یک شب تمام تجربه حضور در سردخانه را داشته است.

photo_2020-04-29_20-35-44-450x450

او در آثار تلویزیونی نظیر: «سلام آقای مدیر»، «یادآوری»، «تاریکی شب، روشنایی روز» و «بچه مهندس ۳» و همچنین در اولین وب سری (سریال اینترنتی) ایرانی «دومینو» به ایفای نقش پرداخته ‌است.

حصاری هم‌چنین در فیلم سینمایی «امروز»، «ماهور» و «جردن» بازی کرده ‌است.

روزبه حصاری تاکنون در تئاترهای بالاخره این زندگی مال کیه، برداشت آزاد، مرگ در میزند، پیتزا جهان، اون دختره که با روسری قرمز تو کوچه قدم میزنه خودش نیست، تقدیر بازان، هام، اهالی هوا، مرثیه‌ای برای یک دختر، جمالزاده، سرحدات لیر، جلاد ویولون زن، نیمه تاریک ماه و … ایفای نقش کرده است

 

منبع : آریا پیکس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • نمیدانم

    فدات شم من💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😙❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💛💛💛💛💛💛💛💛💛💜💜💜💜💜💜💜💜💖💖💖💖

  • یه فن پیج و عاشق

    الهی من دورش بگردم فدات شم که روز به روز جذاب تر می شی چشم حسودت کور
    معروف ترین خواننده و بازیگر با بیش از ۱۰۰ هزار فن پیج ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💞💞💞💞💞💞💞💞💞💘💘💘💘💘💘🌊🌠

  • عاشق

    من دورت بگردم عشق زندگیم
    💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

  • هانا حمیدیان

    اول خدا بعدش پدر و مادر بعدش روزبه حصاری 💜 💟💟💟

  • نگین

    عاشقتم روزبه جونمممم😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘هیچ کس روزبه من نمیشه قوربونت جذاب خواستنی

  • یک طرفدار

    خیلی خوب بازی می کنید من واقعا خیلی از کارتون خوشم می یاد شما در کنار خانم مهشید جوادی عاااااااااااالی هستید

  • الناز

    تا ابد طرفدارت هستم


    دوست دارم

  • ملودی

    شما بهترین هستید و از وقتی به جای شما اقای رهبری در بچه مهندس بازی مکنند. خیلی سریال لوس و مزخرفی شده 🤮😑 کاش هیچ وقت ساخته نمیشد .... هر روز با خودم میگم کاش اقای حصاری در فصل 4 بچه مهندس بودند. واقعا خیلی از دست کارگردان این سریال ناراحتم و هیچ وقت نمی بخشمش😑

    انشاالله همیشه موفق باشید 😘😘
    و این رو هم بگم که من حتما حتما سریال افرا رو که دارید در اون بازی میکنید میبینم ... چون شما در این سریال حضور دارید و میدونم همینه که جذابش میکنه 😌😉😍
    🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸

  • ساحل

    به معنای واقعی کلمه هنرمند مردمی و خوش اخلاق😍🌿